Dobrodošli dragi gosti

picence-copy

Ako budem čekala da sve uradim do kraja, pa da nastavim da pišem, zaboraviću i da mislim i da pišem.  Da biste prebacili blog i pokrenuli svoj sajt,  najvažnije je da prava pitanja postavite pravim dobronamernim ljudima. Tako mi je Borsky prvo pomogao da ova ideja zaživi, on mi je završio sve oko domena i ostalih stvari. Blogowski ima odličan post, kako i odakle krenuti, pa ako imate sreće možete i sami da pokušate, ali bez Vesića verujem da bih ja još uvek pokušavala da instaliram wordpress bezuspešno. Zahvaljujući njemu blog  je preseljen još istog dana.

Kada je došao red na mene. Posao je stao. Nisam mnogo čačkala, zabrljala samo jednom sa slikama, ne mnogo opasno, ali tema me ubija i oduzima mi sve vreme ovoga sveta. Na kraju ću sama da je napravim.  :D

Izluđuje me što svaka free tema koju sam probala nema komentare na stranama koje su napravljene, a “Nedelje trudnoće” su napravljene baš u tu svrhu. Obostrana komunikacija. Znam da to može da se napravi  i da bude ok i probala sam, ali mi se ne sviđa. Neka ga ovako za sada, a za to vreme ću da napravim šta i kako hoću. Ideja mali milion, a ne mogu da postignem sve.  Zato ću prvenstvo da dam onome zbog čega je i nastao ovaj blog, pisanju, a to koliko će da nam bude prijatno i lepo na oko može i da sačeka.

Dobrodošli vi meni, nadam se da će nam druženje u buduće biti još lepše. E sad da vidimo ko će šta da popije?

Tags: ,

38 Responses to “Dobrodošli dragi gosti”

  1. Dejan Vesić Says:

    E pa domaćice, srećan novi stan🙂

    U to ime, uzdravlje!🙂 i da tekstova bude što više🙂

    (tehniku ćemo srediti, to je bar lako😉 )

  2. Charolija Says:

    Hvala, hvala…crno suvo vino za tebe, pa živeli.😀

  3. Blogowski Says:

    Bravo !!! Srecno useljenje😉

  4. Gaga Says:

    Lepa ti je nova kućica🙂
    neka je sa srećom….
    p.s. alkohol ne pijem, sledeći put može kafica🙂

  5. Borsky Says:

    Lako je pomoći kad neko tačno zna šta hoće. Iskreno sve si to mogla i sama da završiš za samo dva minuta.
    Slušajući tvoje komentare sam se setio otvaranja svog prvog domena i svog tog uzbuđenja i radosti. Osećaj se, kao što reče Dejan kao u svojoj kući jer si baš tu u svom dnevnom boravku koji je novi i još miriše na majstore i svežu farbu.🙂
    Ipak da se nije pojavio Dejan slavili bi verovatno tek za par dana.
    U to ime bolje vas naš’o.

  6. Charolija Says:

    Blogowski, dobrodošao i hvala.😀

  7. Blogowski Says:

    Nema na cemu. Ti si sve uradila (ili Dejan? :))) Ja sam ti samo dao smernice😉

  8. Charolija Says:

    Dobrodošla Gago…nema problema kuvam ja i odličnu kaficu, samo reci kakvu piješ.😀

  9. Charolija Says:

    Blogowski bez tebe ne bih znala ni odakle da počnem, a za dalje i da ne govorim.

  10. Charolija Says:

    Borsky sve se može brzo i lako, kada znaš šta i kako treba. Znala sam šta hoću, ali bez tebe i Dejana ne znam kako bih to i sprovela u delo. Potrajalo bi to mnogo, mnogo duže, a i znajući sebe sigurno bih nešto zabrljala, da ni šest “majstora” to ne bi moglo da popravi.😀

  11. Sanja Says:

    Bolje te nasli i ziveli! 😛 Ja cu ono crveno u sredini, pa nek ide zivot! :mrgreen:

  12. Charolija Says:

    Sanja..Nek ide život…Živi bili.😀

  13. sara Says:

    E pa lepo ZIVELI !
    Popicu casu crvenog vina u tvoje ime i neka ti je sa srecom 😀

    Polako sve ces ti to srediti i komenatre i sve sto pozelis, samo polako, ne zuri 😉

  14. zelenavrata Says:

    Koliko ce ovde da te drzi mesto?🙂
    A meni sipaj jedan pelin za pocetak🙂
    Srecno, ma koliko trajalo🙂

  15. Deda Says:

    Imas opako jako okruzenje i siguran sam da neces imati problema tehnicke prirode…
    Zato ziveli i srecno ti bilo otvaranje !!!

  16. Charolija Says:

    Saro ne žurim nigde, samo još da zavolim novu kućicu i da se priviknem malo. Živi bili, hvala puno.😀

  17. Charolija Says:

    Zelena ovo je za stalno, izgled može da se menja, ali adresa će dugo potrajati, nadam se. Hoćeš i malo limuna da ti secnem uz pelin?😀 Živela ti meni.😀

  18. Charolija Says:

    Deda “naoružala” sam se opasno, samo još da se suzdržim da ne čeprkam mnogo, da ne bi nešto zajebala.😀 Hvala ti puno.😀

  19. Suske Says:

    Mene nema tri dana i …

    Može tekila?😀

    Srećno useljenje Charobna, i da te Blog služi bolje nego do sada😉😀

  20. Charolija Says:

    Za tri dana čuda koliko hoćeš…😀 Suske za tebe i tekila i so i limun i muzička želja.😀 Hvala i ja se nadam da će služiti bolje nego do sada. Nije loše počelo.😀

  21. Marija Says:

    Ala je ovde leeeepoooo!🙂
    Sve mi se sviđa, al` naročito bar😉

    Srećno ti useljenje!😀

  22. porodištarije (mama) Says:

    e, pa srećno preseljenje! znam da bi imala još 1001 stvar da namestiš, ali i ovako izgleda odlično! svaka čast za strpljenje, ja ga ne bih imala 8)
    sad kad su deca polegala, vala da nazdravimo, lep ti ovaj švedski sto od bara, poslužiću se sama🙂🙂
    MamaGaga

  23. Charolija Says:

    Hvala Maki. Biće i lepše i sadržajnije, a bar je stvarno ekstra, posluži se. Hvala ti puno😀

  24. Charolija Says:

    Mama Gago…ima sigurno 1001 stvar, ali ne mogu vise da cekam, to cu onako usput da resavam. Ma samo kad se uselih.😀 Posluzi se i dobrodosla. Deca spavaju, pa mozemo i da popijemo po koju.😀

  25. zihernadla Says:

    e pa, nek ti je sa srećom u novoj kući…ja te upisah🙂 ma nije li ono u prvom redu maraskino?😯 ako jeste, sipaj ga samo da mu se setim ukusa😀

  26. zelenavrata Says:

    Vidis da znas, naravno secni limuna i dodaj jednu kokisku pliz🙂

  27. mahlat Says:

    Nemam pojma da l’ vec nesto narucih al’ jednu duplu viljamovku.
    I ziveli😀

  28. Afroditta Says:

    Sjajno Charolija!
    Sretno useljenje u novu kucicu.
    Idem odmah da te ubacim u Blogroll. 🙂 🙂

  29. Gaga Says:

    može bez šećera, turska, ne pravim pitanje mnogo🙂

  30. Charolija Says:

    Zihi mislim da jeste…evo izvoli i živa bila.😀

  31. Charolija Says:

    Znam ja red Zelena.😀

  32. Charolija Says:

    Naručila ili ne Mahlat ništa ti neće biti, da se malo zagrejemo, pa da zapevamo.😀

  33. Charolija Says:

    Hvala Afroditta.😀

  34. bojovic Says:

    Srećno bilo o čemu se radi …

  35. drveni advokat Says:

    svoj na svome🙂
    čestitam i nek je sa srećom pisanje!

  36. Gil-galad Says:

    Srecno ti bilo na novom domenu!😀

    I ziveli, naravno!😀

  37. Charolija Says:

    Gile ponestalo je žestine, ali zato piva uvek ima. Živ bio.😀

  38. JebenoPametan Says:

    Bome i ja volim pivo pa se odmah bilježim za jedno, može i dva.

    Vjerujem da ti je bio odličan osjećaj kada si objavila prvu temu. Početak je najteži.😉

Leave a Reply

