www.charolija.com

under-construction

Volim da čačkam, pa to ti je. Radujem se ko tri mala deteta. Prvo da se zahvalim Borskom i drugo opet da se zahvalim Borskom. Treće da se zahvalim svim divnim momcima koji tako podrobno pišu o temi koja me trenutno zanima, a kad završim posao reći ću i koji su, jer još ne znam čiji će mi tekstovi najviše pomoći. Ma presrećna sam. Obavestih vas, a sad odoh da radim. Ima se posla. Hehehehe… a za par dana zovem na otvaranje.😀
WWW.CHAROLIJA.COM

Tags: ,

31 Responses to “www.charolija.com”

  1. zelenavrata Says:

    Sta li si sad smislila?🙄

  2. Sanja Says:

    Ajde vrednice, odavno nisi nista petljala. 😛 😛 😛

  3. Charolija Says:

    Joj cure…da znate kako se radujem, a da li ću znati videćemo. Za pismene sve piše, samo da spremim ručak i tako to. Ne smem da žurim da nešto ne zajebem.😀

  4. Charolija Says:

    SVE OVO JE NEMOGUĆE URADITI SA PUNOM KUĆOM DECE… POŠANDRCALI ONI POŠANDRCALA JA. ČEKAM NOĆ DA IH POBACAM U KREVET, PA TEK ONDA AKO POČNEM.😀

  5. Zmajcek Says:

    Srecno!

  6. Charolija Says:

    Zmajche bas mi treba i sreca izmedju svega ostalog. Hvala.🙂

  7. Duda Says:

    Ima te na sve strane! Ti mora da si stonoga, zenska! Samo one mogu toliko toga odjednom! U svakom slucaju, srecno ti bilo!🙂

  8. Charolija Says:

    Hvala Dudo, videćemo do jutra šta ću da uradim.😀

  9. makarone Says:

    baš me zanima šta nam spremaš, srećno!

  10. mahlat Says:

    Srecno, Carobna!

  11. zihernadla Says:

    čekaš da deca zaspu pa da staviš veš mašinu na sred sobe i popraviš je?🙄

  12. Charolija Says:

    Hvala vam devojke… a noćas kad su zaspali, pala i ja.😀

  13. IvanB. Says:

    Svaka cast, vidis da je lako – uspela si.

  14. sara Says:

    Cestitam i da znas da nece moci ovako odo i ja da nesto iscackam…ili pisi email i daj uputsva…hihii..kad stignes….ako stignes…. 😆

    pozz

  15. Borsky Says:

    Lepo je videti ovo, čestitam ……. od srca.
    Mislim ipak da ti ipak treba tema sa malo “bogatijim” sidebarom …😉

  16. Charolija Says:

    Hvala Ivane, hvala Saro…nije moja zasluga! Opet se pokazala ona poznata… “vazno je zeleti” sve ostalo se risi i namesti.😀

  17. Charolija Says:

    Borksky prijatelju…ne znam koju si temu zatekao, skinula sam ih 15. Ima dana… Sada se samo radujem.😀 Ali u svakom slucaju uvazavam tvoje misljenje, pa kad resim sta cu i kako cu, da mi kazes iskreno.😀

  18. Charolija Says:

    Ivane da je lako, mozda jeste….ali kad imas prave ljude koji ce da pomognu.😀 meni bar tako sve ovo izgleda

    SAd polako idemo dalje

  19. Punky Says:

    Neka je sa srećom novi blog i nove mesto druženja!😉 Ako treba pomoć, javi se, pomoći ću koliko znam!

  20. Deda Says:

    Idem da menjam link u blogrollu, super !!!
    Ma sopstveni domen je prica za sebe, uvek pozdravljam prelazak… Bilo je vreme odavno…

    SRECNO !!!

  21. Charolija Says:

    Punky pomoć je uvek dobrodošla.😀 Hvala, zvaću.

  22. Charolija Says:

    Deda ja sam uvek za promene.😀

  23. Zmajcek Says:

    promenjen link🙂

  24. mahlat Says:

    Ja reko’ to nece jos.

    Ajd’ nek’ ti je ziv i zdrav blog.

    Srecno😀

  25. mahlat Says:

    I cuvaj zivce, ja moje htedoh da pogubim kad sam se selila, jedva ostadoh ziva😆

  26. Charolija Says:

    Hvala Zmajce😀

  27. Charolija Says:

    Mahlat imala sam srecu da sam pravim ljudima, postavila prava pitanja, a oni imali volje da mi pomognu. Preseljena sam za cas posla. Sada samo jos polako da udaram glanc. Posla koliko hoces. Ma sta ti pricam znas i sama.😀 A zivaca imam da ni sama ne znam odakle mi. Tema me ubi.🙂

  28. IvanB. Says:

    Ivane da je lako, mozda jeste….ali kad imas prave ljude koji ce da pomognu.😀 meni bar tako sve ovo izgleda

    SAd polako idemo dalje

    Charolija, naravno, bez prijatelja ne mozemo nista, pa ma koliko se cinili pametnim i svestranim.
    Kada sam krenuo sa cackanjem oko wp i upoznavanje sa tom plaftformom i kasnije pravljenjem wordpress thema, u pocetku je sve izgledalo kao crtani film, ali meni je tada bilo to jako interesantno i uzivao sam dok sam radio i cackao oko toga… Nije bitno kako cemo nesto uraditi, bitno je da u tome uzivamo.

    Imas moj mail, slobodno me kontaktiraj ako nesto zatreba. Iako sam odustao od blogovanja i celokupne blogosfere, ipak citam jos uvek meni drage blogove, i zaista se radujem sto imas svoj domen.

    Puno pozdrava

  29. magi Says:

    dakle, stvarno ste nemoguce…pa, nek’ je sa srecom! 🙂

  30. Charolija Says:

    Ivane žao mi je što si prestao da pišeš, ali valjda ćeš početi ponovo, nadam se, jer to znaš dobro da radiš. Počinji ponovo.😀

  31. Charolija Says:

    Hvala Magi…dobrodošla.😀

Leave a Reply

