Da probam i ja da se predstavim

Svi mi koji imamo blog verovatno smo svesni činjenice da nas taj blog prikazuje baš onakvima kakvi jesmo. Vidi se ko je organizovan, ko je vredan, ko je pametan, sve se vidi. Tako je i ovaj moj blog isti kao i ja. Neorganizovan. Kao što i u životu ne mogu i prosto ne umem da se posvetim samo jednoj jedinoj stvari, tako i na blogu. Od ovog jednog bih po temama mogla da napravim bar tri, pa da ih onda popunjavam. E to bi tek bilo veselo. Kategorije koje normalnim ljudima služe da bi razvrstali svoje misli, meni su sve „svašta nešto“, a ove ostale služe da kad se setim nešto i tu dodam.

Pokušala sam malopre da se predstavim na jednom forumu i napišem par rečenica, a onda shvatim da će taj narod tamo pomisliti da ima posla sa totalnom budalom, pa sam obrisala svoje predstavljanje. Šta da radim kad sam takva? Sve me interesuje i sve mi je zanimljivo. Nisam se ovde na blogu čak ni dohvatila svih tema koje me zanimaju. Divim se onim ljudima koji mogu da pišu samo o jednoj temi, eventualno dve, tri. Kad bih pisala sve što mislim da mogu i imam da kažem, onda ništa drugo ne bih ni radila, već bih samo po ceo dan samo pisala i pisala.

Ne može da se kaže da ja uzalud naokolo trošim energiju na hiljadu stvari, a da ni u jednoj nisam dobra. Sve što radim trudim se da bude najbolje moguće urađeno i meni je glupo da kažem da nešto ne umem, jer sve mogu da naučim i da umem. Razmišljam sada šta bi to bilo izazov koji bih odbila? Glupo mi je da pišem o sebi, jer posle kada to pročitam ispada da sam neka hvalisava ženetina. Probaću, a na kraju neću ni da pročitam.

Dok sam bila dete, ne znam kojim sportom se nisam bavila i to uspešno. Džudo je moja velika ljubav. Dugo sam trenirala džudo, a onda sam počela da pušim i zadnjih dvadeset godina pričam da ću ponovo obući kimono kad prestanem da pušim. HAHAHAHAHAHAHA! Igrala sam i u folkloru, dosta dugo. Takmičila sam se u svim ekipnim sportovima. Rukomet, odbojka, košarka, čak i fudbal sa dečacima u ekipi. Bila sam i kajakaš na brzim vodima. Skokove u vodu nisam imala gde da treniram, ali to je jedna od mojih velikih ljubavi.

U nešto kasnijim godinama sam bila ribolovac, ali pravi ribolovac. Sa sve opremom i ustajanjem u zoru, čak i na -11. Smejem se. Nešto kasnije posle detinjstva, meni su 28-29. U to vreme sam dosta trave popušila. E dal` ima šta lepše nego se napušiti dobro i nadmudrivati se sa skobaljem. Ima naravno, ali to je tada tako prijalo. Ekstremna u svemu. Nikada ništa od težih droga nisam probala, jer da jesam sigurno bih preterala, pa me ne bi ni bilo sada da vas davim sobom.

Što se škole, fakulteta i tako toga tiče, mislim da ću ceo život nešto učiti. Srećom se sve više razvija ovaj svet u svakom pogledu tako da uvek imam šta da učim. Ekonomski fakultet nikada nisam završila iz razloga što ne vidim svrhu u ovakvoj Srbiji se baviti ekonomijom. Postoje stvari koje me mnogo više zanimaju, ali nikada se ne zna. Možda sednem i spremim taj poslednji ispit. Samo jedan, jedini ispit. Ne žalim za tim ni malo.

Što se poslova tiče, to je opet jedna od jako zanimljivih kategorija kod mene. Ne postoji ni jedan, jedini posao kojim sam se bavila duže od 3-4 meseca u proseku. Još je zanimljivije što bi svi ti poslovi do jednog, propadali kada bih ja počela da radim, a još zanimljivija je kategorija i što su u vreme kada sam ja počinjala da radim bilo koji posao, taj koji je glavni, otvarao nešto novo. Meni to smešno. Nisam ja bila uzrok propasti tih poslova, već eto tako, ko zna kakva sila upravlja sa tim. Radila sam iz dosade i iz zadovoljstva. Tako ja u stvari shvatam život. Da ti nije dosadno i da sebe učiniš srećnim i zadovoljnim.

Bila sam konobar 9 dana i za to vreme zaradila ko što neki konobari ne zarade za ceo mesec. To je bio samo izlet u Herceg Novi koji se završio boravkom od 23 dana. Nezaboravno. Radila sam kao knjigovođa kod ujaka u firmi celih dva dana. On me pita „šta ti je?“, ja kažem „ovo je i suviše glupo i dosadno“. E u prodavnici cipela sam se zadržala celih 6 meseci.  E setih se. Radila sam i u prodavnici ribolovačke opreme, mesec dana. Uradila sam jedno 20-tak horoskopa i kada sam videla da je vrag odneo šalu prestala, shvatili su me i suviše ozbiljno. U jednoj drugoj firmi sam za vrlo kratko vreme došla u situaciju da držim govor pred hiljadu ljudi, da im pričam kako sam ja uspela u tom poslu. Imam snimak tog govora. HAHAHAHAHA! E setih se…da sam i čuvala devize četvorici najjačih dilera u mom gradu. Bili smo rod. To je bio najbolje plaćeni posao, a bila sam puna para ko omanja banka. Posao sa benzinom i „teranje benzina“ kroz celu našu malu zemlju je još jedan dobro plaćen posao koji sam radila. Napisala sam i jednu knjigu za jednog čoveka i to za DŽ. Sigurno sam nešto zaboravila, ali sve u svemu kada se sve ovo sabere, nema ni cela godina rada. Možda dve. Ma nema toliko, a u dupetu imam cele 34 godine života. Mnogo mi je dobro u životu.

Radno mesto koje sada imam, ne bih dala ni za kakve pare. Ja sam sada sekretarica padobranskog kluba Nebeski Dijamant, a po malo i gazdarica. Imam cele dve i po godine staža, a od toga sam na bolovanju već godinu i po, a imam pravo na još toliko bolovanja. Znate kako kažu, „ko zna zna, ko ne zna…“ , …ma ko ne zna nikada neće ni da nauči.

Muzika je još jedna od mojih velikih ljubavi. RNR mi je u srcu, ali tu ima mesta i za dobar pank, džez, bluz, čak i za našu srpsku trubu ili dobru tehno žurku ima mesta i za dobru staru narodnu pesmu, za kafanu i sve ono što ide uz nju. Ima mesta i za pijanstva i za lom i za Peperse i za Harisa Džinovića i Tomu Zdravkovića, za Hladno Pivo i Kurac od ovce ili Let3…ima mesta i za Neverne Bebe i Negativ. Kalti su posebna jedna priča. Imam dušu kao more. Muzika je veliki deo duše jednog čoveka.

Znam samo da ne želim više u životu ni sa kim da se bijem. Baš tako. HAHAHAHAHA! Izgubila sam želju da na takav način isterujem pravdu, a i to sam svojevremeno radila. Pobijem se ko od šale, sa sve svojom mini suknjom i cipelama na štiklu. Zuznem čoveka direkt u bradu pesnicom. Za to sam ipak odrasla. Umela sam i u supu da osvanem, jer sam nekom razbila nos ili zatvorila oko. HAHAHA! Ma pričaću vam.

To da imam muža i troje, četvoro dece već verovatno znate, a sve ovo što napisah možda niste znali. Sledeće što ću da uradim je da ću napokon da postanem pravi padobranac, a za jedno par godina možda i dobar padobranac. Nije me sramota mojih želja i ako sada izgledaju suludo. Prvo skok na slobodno, pa sa tri hiljade, pa kasnije skok na sunđer. Želim da ubodem rezultat, a kasnije i jednu nulu. Neizmernu želju imam da naučim sve u vezi padobranstva. Želim da izvedem jedan nebeski ples. Padobranstvo je ogromna oblast. Tako da imam puno želja. Padobranstvo je meni kao i život. Ima tako puno toga što bih htela, a sigurna sam da ću nešto od toga i ostvariti.

Pa kako bilo kome da se predstavim, a da ne pomisli da sam luda? Bolje da više ništa ne pričam. Neću ni da pročitam šta sam napisala. Ako hoćete vi pročitajte, ali ja stvarno ne umem da se predstavim. Nisam ni sada.

To da imam muža i troje, četvoro dece već verovatno znate, a sve ovo što napisah možda niste znali. Sledeće što ću da uradim je da ću napokon da postanem pravi padobranac, a za jedno par godina možda i dobar padobranac. Nije me sramota mojih želja i ako sada izgledaju suludo. Prvo skok na slobodno, pa sa tri hiljade, pa kasnije skok na sunđer. Želim da ubodem rezultat, a kasnije i jednu nulu. Neizmernu želju imam da naučim sve u vezi padobranstva. Želim da izvedem jedan nebeski ples. Padobranstvo je ogromna oblast. Tako da imam puno želja. Padobranstvo je meni kao i život. Ima tako puno toga što bih ja htela, a sigurna sam da ću nešto od toga i ostvariti.

Pa kako ja bilo kome da se predstavim, a da ne pomisli da sam luda? Bolje da više ništa ne pričam. Neću ni da pročitam šta sam napisala. Ako hoćete vi pročitajte, ali ja stvarno ne umem da se predstavim. Nisam ni sada.

Tags: , , , , ,

46 Responses to “Da probam i ja da se predstavim”

  1. Gaga Says:

    evo ja sam pročitala 🙂
    i mogu ti reći da mi se baš sviđa što smo po mnogo čemu slične… jedino što ja nikada ne bih skakala padobranom, imam užasnu frku od visine…
    a biće i da je ovo moj prvi komentar kod tebe? hehe

  2. Da probam i ja da se predstavim | calcioxtutti Says:

    […] Charolija Filed Under: Senza […]

  3. mahlat Says:

    E bas ne umes da se predstavis, ali stvarno 😀

    i ja pecam i ne vristim kad vidim crve, a umem i gliste da nadjem, mogle bismo jednog dana zajedno da pecamo i buljimo u vodu

    tekl cu da bistrim ovo predstavljanje, nadjoh se boga mi, na svasta si me podsetila 😉

  4. dudaelixir Says:

    Sto posto si nesto zaboravila od ovih milion stvari koje si ovde pobrojala. Bas si bila svestrana! Ko zna zasto je to sve trebalo da uradis? Pokazace vreme! Srecno, naravno! 🙂

  5. Sanja Says:

    Ja obozavam ljude tako pune zivota, duha, energije. Najvise me nerviraju one njanjave zene, koje nedajboze, ni da prdnu bez pomoci ne mogu, pa se sve nesto prepodobljuju… ma razumes me, vec. Uvek sam za to da covek radi ono sto voli, da proba u zivotu sve sto misli da treba. Ja sam imala srece da sam oduvek znala da hocu da se bavim ovim poslom koji radim, evo vec 15 godina. I nikad se nisam pokajala i ne bih ga nikad menjala. Ne mogu sebe da zamislim u kancelariji 8 sati, ili na nekom tako monotonom poslu.
    Ajd ti, samo napred, probaj sve sto si zacrtala i jos vise, a mi cemo da citamo! 😛

  6. Charolija Says:

    Mahlat kad dođe proleće, ali ono pravo, idemo na Savu. Imamo splav na Savi, ima tamo i štapova i šta god hoćeš. Povedemo muževe da raspale roštilj, a nas dve možemo da se bacimo na pecanje do mile volje. Zbog tog splava obožavam ceo Beograd i ne zameram mu ništa. 😆

    Da ne umem da se predstavim to je činjenica, srećom nikad nisam morala da pišem CVi. 😆

  7. Charolija Says:

    Jesam Dudo svašta nešto i preskočila, setih se kad sam već završila, ali tek onda bi bilo malo mnogo. Ne usuđujem se i dalje da pročitam šta sam napisala. Nekako mi izgleda ko da preterujem, a ja sam se u stvari trudila da ne napišem sve. 😀 Nije mi jasno kako neko može da kaže da mu je dosadno, a toliko toga oko nas?

  8. Charolija Says:

    Sanja lepo je kada neko na vreme sazna šta želi da radi i da baš to i radi. Stvarno si imala sreće, mada se ja ne žalim, meni je ovako super. 😀 Te njanjave ja i ne primećujem u životu, a kao što već rekoh u komentarima, nije mi jasno i neće mi nikada biti jasno kako nekome može da bude dosadno. Tek oni što kukaju nad svojom sudbinom, a nisu spremni da dignu dupe iz fotelje, e tih mi tek nije žao.

  9. magi Says:

    Pa ti napisa svasta,a ne rece nista! 😆 Mada,meni ova muzika,recimo puno govori. Dopada mi se tvoj izbor.

  10. drveniadvokat Says:

    hehehe lujko moja, volim te još više 😀

  11. zihernadla Says:

    prvo što sam pomislila dok sam ovo čitala je da si luda 😉
    Molim te, nemoj da se zapošljavaš kod mene u firmi, znaš kako nam lepo ide? 😀
    Čar, uživaj, isprobavaj, zabavljaj se…jedan je život 🙂

  12. Prokka Says:

    Kako lepo i detaljno predstavljanje 🙂 Zaista je lepo čitati o tome šta si sve radila i u tome bila uspešna. Želim ti da u padobranstvu ostvariš još više od onoga što trenutno misliš da možeš jer ćeš sigurno tokom ostvarenja jednih ciljeva i želja već zamisliti nove 🙂

    Ljudima je dosadno jer ne žele da uče pa im j jednostavnije da kažu kako nema šta da se radi i da ubiju vreme radeći nešto, taj izraz “ubijanje vremena” i moju devojku i mene blago zgražava. Ko da vremena ima beskonačno pa sada ajde da ubijemo koji dan dok se ne desi nešto?!

    Jedino što niko nije spomenuo jeste da takvih “vrednih” primera mislim da ima mnogo više među muškarcima nego među devojkama jer verujem da vi ipak više cenite vaš posao od nas.

  13. Charolija Says:

    Magi …to je tako kada pišem s brda s dola. Sada bih trebalo da od svega što sam napisala, napravim po jednu priču. Eto imam tema za par meseci pisanja. 🙂 Nemam vremena da se detaljnije posvetim muzici, ali hoću i to sigurno. 🙂

  14. Charolija Says:

    Hvala Drvena, volim i ja tebe. 😀

  15. Charolija Says:

    To ti pričam Zihi…mi se ovde i znamo preko bloga, a zamisli tamo na forumu da napišem samo deo od ovoga. Bolje da im ništa ne govorim, da ćutim i tako pomalo piskaram, već će da vide sa kim imaju posla. 😀 To oko zapošljavanja je čudo jedno. Kad ja dodjem otvaraju nešto novo, kad odem oni zatvaraju i ono što su imali pre tog novog. Neću kod tebe u firmu ne brini. 😀 Jedan je život, pa mi se čini da neću ni stići sve što hoću.

  16. Charolija Says:

    Hvala Prokko, u padobranstvu sam već dve i po godine, ali sam za to vreme rodila još dvoje dece, pa nisam mogla da se posvetim onoliko koliko sam želela. Deca rastu, pa će biti lakše.

    U pravu si da niko ne želi da uči. Žao mi je kad vidim čak i decu ne zainteresovanu za nova saznanja, o matorima onda da i ne govorim. Ubijaju vreme, a i to im dosadno. Ubijam i ja vreme ponekad, ali to bude kvalitetno ubijanje vremena.

    Nisam ja baš bila vredna. Istina je da su muškarci spremniji da isprobaju i više poslova i više svega. Nervira me kada žena kaže da se udala, rodila decu i eto to je to, od nje dosta. Taj stav me isteruje iz pameti.

  17. Charolija Says:

    Dobrodošla Gago…izgleda da jeste prvi 😀 Skakanje iz aviona nije ništa mnogo strašno, ali ako se plašiš visine onda je bolje da izbegavaš. 😆 Volim ljude slične sebi, jer oni koji samo sede i “ćutu” me iritiraju.

  18. zelenavrata Says:

    Po meni ovo si ti i ne vidim ni jedan razlog da ovo ne stavis na pomenuti forum, ako ne uradis to ti, ja cu 😛
    Zivela si, zivis, sta je tu ludo, dobro jeste malkice 😉
    Za to sam da sve treba probati, ko ima hrabrosti, a ti je imas luda zeno i to je vrlina!

  19. Charolija Says:

    Dobra moja Zelena malo je dugačko ovo moje predstavljanje za forum. 😀

  20. drnch Says:

    Kuku, majko! ‘Oces ti ovako do penzije? 😆

  21. zelenavrata Says:

    A sad treba da te ubedjujem, nije, nije…..originalna si, dugacko se predstavljas i sta?
    Ono kratko piskila kakila ne bi bila ti.
    I sto pita drnch, ja cu mu kazem, oce ovako do penzije. Ne ume drugacije, samo ce malo da se smiri zbog dece, ali samo malo, zar ne Char? 🙂

  22. afroditta Says:

    Ma’ ljubi te Afroditta! 🙂

  23. Charolija Says:

    Drnch odgovorila ti Zelena na pitanje. 😆 Ne mislim da ću ikada i imati penziju u pravom smislu te reči. Kad obabim ko zna od čega ću da živim. 😀

    Zelena…sad ću da idem tamo i da stavim sve ovo…kad ti kažeš da nije dugačko, onda nije. 😆

    A što se tiče smirivanja i dece, već sam evo drugu godinu mirna…čekam proleće, deca prohodala, porasli im zubi, pomalo progovorili, krećemo u akciju čim pre. Samo sunce da upekne. 😀

  24. Charolija Says:

    I ja tebe Afroditta i ljubim i puno volim. 😀

  25. Charolija Says:

    Zelena…predstavih se i tamo. 😀

  26. porodištarije (mama) Says:

    E, čoveče, ženo, genijalno!
    Pa to i jeste poenta u životu! I ja sam vala svaštaroš, ali mi je CV definitivno kraći :))
    Vidi se koliko energije iz tebe izlazi, bez teksta sam….sjajno! :))))
    MamaGaga

  27. gemina Says:

    Pazi, sad ćeš već reći da preterujem… Obožavam ribolov. Neko vreme sam bila baš aktivna, sada redje (celo bombardovanje sam provela na reci, sama, uz štap). Što se poslova i sportova tiče, tu su nam izgleda karme obrnute. Probala sijaset sportova, svuda ostala samo na kratko, ništa mi nije držalo pažnju. A isti posao radim već osam godina (mada… ne bih ja bila blizanac… – uz taj ‘osnovni’ radila sam još nekoliko paralelnih, ali to je već sasvim druga priča).

  28. gemina Says:

    PS. A volela bih da ima više toliko šarmantno ‘neorganizovanih’ kao što si ti.

  29. Charolija Says:

    Gemina…ti radiš posao koji nikome ne može bolje da stoji nego jednom blizancu. 🙂 Idemo znači na pecanje i Mahltat sa nama. Sve samo sami ribolovci. Rekoh njoj već da imamo splav na Savi, pa kad upekne zvezda idemo tamo. Mnogo je lepo videćeš. Ako ništa ne upecamo bar ćemo se super provesti u prirodi. 😀

  30. gemina Says:

    Držim vas za reč! Svoje kulinarske sposobnosti ću spomenuti tek kasnije… 😛

  31. zelenavrata Says:

    Vidla sam Char, super 🙂
    Jeblo vas pecanje, ja bi odlepila od dosade tamo 😛
    Gde je tu akcija, sedim i buljim u vodu, ne sme da se prica, smeje, cutis i cekas..nema sansonjere, ja bi na zadnji trap progovorila ili skakala…….eto, oslobodile ste me se 🙂

  32. zelenavrata Says:

    Nek` ti Gemina kaze koji nadimak cesto setam 😆

  33. Charolija Says:

    Šta da kažem Gago, ne znam da li da se stidim ili da se ponosim. 😆 Računam da sam sve to mogla i mnogo bolje i više, ali jbga ne mogu sve da postignem. 😀

  34. Charolija Says:

    Gemina jedva čekam da nam pokažeš kulinarske sposobnosti. Nego mi pade na pamet da stvarno organizujemo jedno pecanje-zezanje na splavu. Samo da upekne malo, pa ćemo se dogovoriti sve. 😀

  35. Charolija Says:

    Zelana pecanje je, verovala ili ne adrenalinski sport. Osećaj kada ti se zakači riba je neopisiv. Ko da skačeš iz aviona. Hahahaha… 😆 Ćutiš, kuliraš, voda sve nosi…a onda odjednom “cap” uh…pa još ako je veća riba. Ja sam uhvatila skobalja od 1750 g, za malo sam umrla od šoka. 😀

    Naravno da si pozvana da pecaš sa nama, bar da nam čuvaš crviće. 😀

  36. Charolija Says:

    A nadimak koji ponekad šetaš čekam da čujem. 😀

  37. gemina Says:

    Živka, Živkana, Živkica…

  38. gemina Says:

    Živka, Živkana, Živkica… Ona? UH, ako nju povedemo na pecanje, pa više ću nju vaditi iz vode kad krene sa ribama da se razračunava ‘ručno’… ili to ili ću je lično i svojeručno potopiti kad krene da je drma živka 🙂

  39. Charolija Says:

    Hahahahaha….onda bolje da ne pecamo, nego samo da se smejemo. Hahaha… da nam svima bude lepo. 😀

  40. zelenavrata Says:

    Ljubi vas Zivomirka 😆
    Al pecanje i ja jock, jebala bi ja mater ribama sto se ne kace, sta cekaju i tako to :mrgreen:

  41. Charolija Says:

    Hahahaha…baš si prava Živkica. 😀

  42. porodištarije (mama) Says:

    ma uvek može i bolje i više, i još više, a vremenaaa…ceo život! retko ko sve to tako ume i razume 🙂
    i na kraju dana: gde si bila: SVUDA! i radila SVAŠTA! 🙂

  43. Charolija Says:

    Baš tako mama Gago. Ponekad se ne pomerim iz kuće, a pređem 16 i po kilometara i svašta nešto završim. Ma šta ti pričam, znaš i sama. 😉

  44. JebenoPametan Says:

    Opa. Bome sam se iznenadio kada sam sve ovo pročitao. To se zove život, svaka čast!

  45. Charolija Says:

    JebenoPametni to je samo jedan mali deo. 😀 😉

  46. JebenoPametan Says:

    Samo dio? Bojim se i pomisliti što je sve bilo osim toga. Ma bitno je da uživaš. 😉

Leave a Reply

