Moj dragi otvorio blog

Šta mu bi i šta ga je nateralo ne znam? O čemu će da piše ni to ne znam, ali drago mi, baš. Mora da ga malo reklamiram, da ne odustane pre nego i da je počeo. Može tu biti svega i svačega. “Ja protiv moje žene” zvuči obećavajuće, pa ćemo da vidimo.

Hteo da stavi neke banane, ali ipak sam ga uverila da besni psi bolje stoje uz naslov bloga.😀 Ispašće još i da sam ga namerno pogrešno linkovala. Nisam majke mi.😆

203795169_5eedf62860_o

Tags: , ,

39 Responses to “Moj dragi otvorio blog”

  1. drveni_advokat Says:

    hehe, super! još ima i tebe kao pomoć ili barem inspiraciju😀
    samo napred Ivane!

  2. Walker Says:

    Ispravi link🙂

  3. Sanja Says:

    Sta ce covek, to ti je po onom – kad ne mozes da ga (je) pobedis, ti mu se pridruzi. Ja to iz iskustva.:mrgreen:
    Bravo, samo napred, a mi citamo! 😛

  4. Punky Says:

    Daj bre Čarolija link pa da podržimo čoveka onako muški…ipak vi žene ne možete neke stvari ko mi…lol😀

  5. afroditta Says:

    Sretan pocetak!
    Jedan padobranac,uvijek ima o cemu da pise. 🙂

  6. Charolija Says:

    Rekoh ti Drvena da ću da ga nagovorim. U stvari nisam ga ni nagovarala, rešio čovek da se oglasi.😀

  7. Charolija Says:

    Sanja nema mu druge nego da počne da bloguje.😀

  8. Charolija Says:

    Punky ja linkovala, ali pogrešila. Sad ću to da ispravim, pa ga podržite vi muški.😀

  9. Charolija Says:

    Afroditta…da li će tu biti padobranskih priča ne znam, po naslovu bloga, izgleda da će svega biti.😀

  10. Charolija Says:

    Walker…ispravila.😀

  11. shaputalica Says:

    E, sad, čik da ih ogovaramo po blogu!:mrgreen:

  12. dudaelixir Says:

    Odmah cemo da ga zaskacemo!🙂

  13. Charolija Says:

    Šaputava…baš naprotiv, ja tek sad imam pravu inspiraciju.😀

  14. Charolija Says:

    Samo napred Dudo.😀

  15. dudaelixir Says:

    A adresa njegova, koja je od ovih na spisku?

  16. Zmajcek Says:

    Srecno mu blogovanje,bas nam fale muski u blogovanju🙂

  17. Sandra Says:

    Ja mu pozelela srecu !!! A srecno i tebi, jer ako se on uzivi ovako kao i ja, ti ces gledati kroz prozor dok on cita i pise, bas kao i moj dragi u ovom trenutku🙂

  18. Charolija Says:

    Dudo sada sam ga dobro linkovala…klikni samo gore na crveni deo u tekstu i ode pravo kod njega u goste.😀

  19. Charolija Says:

    Zmajče…sve vas je više i više, još ćete i da ugrozite nas ženskadiju.😀

  20. Charolija Says:

    Sandra, videćemo šta će biti. Srećom svako ima svoj kompijuter, pa kad piše on pisaću i ja, pa ko koga nadpiše.😀

  21. Zmajcek Says:

    Charolija,jedna blogerka ko nad 50 muskih blogera bre.

  22. Charolija Says:

    Zmaječe neka bude kako ti kažeš.😀

  23. Sanja Says:

    Ej, a nik mu je da umres od smeha! Jabucilo???!!!!!!!! Mislim, stvarno… 😛 😛 😛
    Slatko sam se nasmejala.

  24. dudaelixir Says:

    Bila u gostima, srecno vam oboma! Nadam se da nece biti grabez za kompu!:)

  25. Suske Says:

    Samo moj hazbend ne bloguje😦 …

    Srećno vam bilo!!😀

  26. electrasdreams Says:

    Bravo! ‘Ajde da vidim.

  27. Charolija Says:

    Sanja kada sam ga ja upoznala i meni je bilo smešno, ali kasnije mi je postalo sasvim OK kada sam navikla. To mu je inače uobičajen nadimak.😆

  28. Charolija Says:

    Neće Dudo imamo dva kompa, ne bih ga ja ni uputila u blogerske vode da je drugačija situacija.😆

  29. Charolija Says:

    Suske znači tvoj muž se drži ne pokolebljivo.😆😆

  30. Charolija Says:

    Elektra za sada nema puno šta da se vidi, ali se nadam da će biti.😆

  31. zelenavrata Says:

    Valjda ce da pise malo o sexy😉😆

  32. Charolija Says:

    Valjda hoće Zelena.😀

  33. zihernadla Says:

    odo ja da vidim, znaš….

  34. bubazlatica Says:

    Znaci nema vise ogovaranja, ccccc. Salim se, ajd, pa da ga citamo.

  35. jole Says:

    Forza Jabučilo! Jedva čekam da napišeš nešto o “peharima i ordenima”…

  36. zelenavrata Says:

    Ni jedno ne pise🙄

  37. magi Says:

    a sto ti nestade ako je on otvorio blog? 🙄

  38. Charolija Says:

    Jedva se povratih. On otvorio blog, a moj komp crko. Ludnica. E sada sam sve sredila, pa cu malo da vam pisem.🙂 Radujem se ko malo dete.😆

  39. JebenoPametan Says:

    Bloganje je postalo obiteljski biznis. Hehehe neka, neka.

Leave a Reply

