Zeleno volim te

Posle crvene faze, mojoj dragoj Zelenoj malo zelene. Zelena boja nas odmara, ima blagotvorno dejstvo, stvara unutrašnji mir i dobra je za vid. Viteštvo, uglađenost, snagu, životnu radost, mir, nadu i besmrtnost simbolizuje zelena boja. Kad pomislimo na zelenu, pomislimo na prirodu, a ništa lepše od prirode, morate priznati. Odmorite oči.

To je boja inovatora koji žele uspeti u namerama da sjet jenjaju na bolje. Ako volite zelenu, ne ograničavate se samo na lične planove, već volite i ljudima oko sebe ukazati na “pravi put”, pa ponekad malo i preterate.

Inače, vi ste odlučna osoba puna samopouzdanja i mada volite biti u centru pažnje krasi vas konvencionalnost i prilagodljivost. Oni koji vole zelenu su uvek sveži i nevini u pristupu sexu. Žene će uvek voditi ljubav kao da im je prvi put. Vole provoditi vreme u prirodi. Zelena boja ističe otvorenost i veselje.

Sobe obojane zelenom bojom izuzetno su pogodne za odmaranje, no imaju i vrlo izražen energetski kvalitet. Mirna i dinamična u isto vreme.

greendigifestharbourfroml7

15505_picture43_122_453lo1

15661_picture57_122_543lo

15660_picture56_122_231lo

15527_picture49_122_372lo

15522_picture48_122_824lo

15512_picture46_122_1054lo

15507_picture45_122_31lo

15506_picture44_122_230lo

15500_picture42_122_1145lo

Tags: ,

15 Responses to “Zeleno volim te”

  1. drveniadvokat Says:

    moja omiljena boja :)))
    prelepe fotke, hvala!

  2. Charolija Says:

    Nema na čemu da se zahvaljuješ Advokatice…bilo mi je zadovoljstvo.😀

  3. Ketchua Says:

    Kad pomislimo na zelenu, pomislimo na dzamiju.:D

    Mene je ona sa papratima kupila. Ide mi se na selo.:)

  4. Sanja Says:

    E i ja da sednem konacno za kompjuter! Uzurpirali bre ovi muski oba, ne moz se stigne na red!
    Prelepe i ove i one dole crvene, jos samo temperatura da se digne makar na – 10, pa da idemo malo u prirodu. 😛

  5. Suske Says:

    Paprat, šuma, uvek zelena tujica😀

    Hvala Charobna za čarobno zeleno😉

  6. sarah Says:

    zeleno, volim te zeleno…
    volim zelenu boju, a pogotovo oci moje kcerke… predivne zelene…
    i prelepe slike…
    a crvene ruze sam dobila na crveni dan….hihii

    pozz

  7. zelenavrata Says:

    Stvarno sam najbolja boja🙂
    Hvala Ivana🙂

  8. Charolija Says:

    Ketchua…istina…na džamije i zelene beretke, ali to na stranu. Za mene je zelena, boja prirode i tu ćemo da stavimo tačku.😀

  9. Charolija Says:

    Da i još nešto…jedva čekam Đurđevdan. Tada je selo najlepše. Sve zeleno, sve se budi, miriše trava…priroda. Jeeeeedva čekam.😀

  10. Charolija Says:

    Sanja…ja ne odustajem od slavljenja proleća i ako ćemo se izgleda baš načekati. Koliko danas ću da odem da kupim onaj osveživač prostorija što miriše na šumu i prirodu, da se još malo zanesem.😀 Drago mi je da si tu i da si uspela da se izboriš za komp. Ne daj se.😆

  11. Charolija Says:

    Saro…ništa lepše od dečijih zelenih okica. Moj mališa ima plave, pa će tako sledeća faza biti plava. Ili možda da ipak bude bela. Da ispoštujem i ispratim ovu zimu. Hm… Razmisliću.😀

  12. Charolija Says:

    Zelena nema na čemu. Žao mi je samo što je ne postavih za tvoj rođendan, ali nema veze. I ovako ti znaš da ja mislim na tebe.😀

  13. dudaelixir Says:

    Ima li lepse boje od ove zelene? Nista prirodnije od nje i to jos u prirodi! Predivno.

  14. Charolija Says:

    Zelena je prelepa boja…ali videćemo još mojih faza, pa ćemo da glasamo.😀

  15. afroditta Says:

    Slike su sjajne,odmarajuce. 🙂

Leave a Reply

