Crveno je boja ljubavi

14. februar, 29. mart, 17. april, 24. avgust ili 26. oktobar… sasvim svejedno, svaki dan je stvoren za ljubav i svaki dan treba da se slavi i obeležava… osmehom, poljupcem, dodirom ruke, pogledom, jednostavnim znakom pažnje, jer ljubav se živi svaki dan.

Crvena je boja ljudi  koji voli život.  Vezuje se najviše i uz seksualnost. Ako volite ovu boju, vi volite život, spremni ste na sva moguća preduzimanja i akcije, a aktivan vam je i pristup životu i svetu oko sebe. Ne možete nigde proći nezapaženo, a koji put znate biti i agresivni. Ovo je boja krvi, a krv je tečnost  života, no vezuje se i uz opasnost.

Poznato je takođe da je ova boja i vrlo pouzdana protiv svih vrsta uroka, pa ima ljudi koji uvek na sebi ili uz sebe, imaju bar neki crveni detalj koji takođe  otklanja i zle misli. Ko voli crveno, većinom je pozitivna i aktivna osoba koja živi život punim plućima.

29285_picture65_122_1072lo

29379_picture75_122_693lo

29360_picture73_122_368lo

29358_picture72_122_933lo

29287_picture66_122_420lo

29256_picture60_122_919lo

29282_picture64_122_71lo

29277_picture63_122_885lo

29261_picture61_122_558lo

Tags: , , ,

10 Responses to “Crveno je boja ljubavi”

  1. afroditta Says:

    ” ljubav se živi svaki dan.”

    Ne moze bolje da se kaze.🙂

    U biti,ne trebaju nam specijalni datumi da bi se sjetili, onoga, cime svih 365 dana u godini trebaju biti ispunjeni.

  2. Charolija Says:

    Afroditta…ne trebaju nam, jer ako se onih drugih dana ne setimo ljubavi, onda ne moramo ni 14. februara ili 8. marta…😀

  3. zelenavrata Says:

    Sto dobraaaaa pesmaaaaaaaa🙂

  4. dudaelixir Says:

    Jeste, boja ljubavi. Tacno je da se ljubav pokazuje svaki dan, ali ti datumi 14.2. i 8.3. su, po meni posebni danI KADA SE TREBA posvetiti dragoj osobi.
    Definitivno, 8. mart je nestao. Znam, jer radim u zlatarskoj radnji. Vec par godina, nema musterija, sto ce reci, ne poklanja se nista. Tog dana prodje pokoja sirota zena, sa jos sirotijim kUranfilom, ocmoljenim, i to je to. Meni je to tuzno!

  5. Charolija Says:

    Zelena ceo dan pevam. Sjuper je.😀

  6. Charolija Says:

    Dudo 08. mart, mi je više kao dan majki nego kao dan žena. To mi je tako ostalo još od detinjstva, pre nego da sam i sama postala žena. Sada kada jesam žena, taj praznik mi je totalno nebitan, izgubio je svoju vrednost u celom društvu. Važno mi je da se javim i da poklonim pažnju meni dragim ženama, više nego što očekujem da meni neko posveti neku posebnu pažnju…

    A 14. februar, ne računam u neki poseban praznik, jer po meni bi to značilo da za koju godinu možemo da očekujemo da počne kod nas da se slavi i noć veštica ili dan zahvalnosti.🙄

  7. zelenavrata Says:

    Jebes ga, ja taj 14-ti febrovar moram da obelezim😛

  8. mousehunter Says:

    e slike su fantasticne!!! prelepo!🙂
    i ja mislim da se ljubav slavi svaki dan, al nemam nista protiv bilo kakvog praznika koji ce na to da podseti one koji to pomalo zaboravljaju…🙂 svaki lep povod za slavlje je dobar povod za slavlje!

  9. Charolija Says:

    Zelena divan dan da se čovek rodi. Sad vidim da sam trebala da ti za rođendan poklonim jednu zelenu fazu umesto ove crvene, ali nisam znala na vreme. Zelena faza će biti sledeća, samo za tebe.😀

  10. Charolija Says:

    Mousehunter, neka slavi ko šta hoće samo da je veselo, u pravu si.😀

Leave a Reply

