Sujeverje

friday13b2wq5Verujete li u tzv. bapske priče? Ako vas kojim slučajem zasvrbi levi dlan, imate razloga za sreću, biće para. Ne čistite sto rukom, bićete siromašni. Nikako ne otvarajte kišobran u kući, prokisnuće vam krov, a kad izlazite iz kuće obavezno ponesite češanj belog luka, da vas ne urekne neko.

Nemojte da zviždite u kući, zviždanje će privući Misha, pa će vam se mali mishić uvući u kuću i nećete moći da ga isterate.

Nema šanse isterati Misha koga je privuklo zviždukanje. U tom slučaju vam preostaje da sačekate ozlogašeni petak 13., da se udružite sa radio Mishem i da slobodno zviždućete uz odličnu muziku i priču. Sujeverni ili ne?

Kroz emisiju će vas po prvi put zajedno voditi Nena, Walter i Darko.

Tags: , ,

30 Responses to “Sujeverje”

  1. mahlat Says:

    Ja ne verujem a cudim se kako ne verujem… mislim toliko su me ubedjivali narocito kad sam se porodila da ne znam kako sam normalna.

    A emisiju cu da slusam😀

  2. drveniadvokat Says:

    najava?😀

    odlično!

  3. Charolija Says:

    Mahlat, za trudne žene i porodilje koje ne poštuju bapske priče je jako kritično da uopšte opstanu.🙄

    E baš iz inata otvaramo kišobran, baš da vidim kako će da mi prokisne krov, kad ga nemam.😆

  4. Charolija Says:

    Najava Drvena, a i pitanje… veruješ li u bapske priče?😀

  5. Borsky Says:

    Bice loodo sutra posle 21:00 a u subotu jos ljudje. Najava je fenomenalna … Hvala

  6. Sanja Says:

    Ja se zbog tih babskih prica jedva oprah od tona soli koje su mi bacali dok sam bila trudna de su stigli i ko je stigo, ne bi li saznali jel musko ili zensko. A petak vooooooollllllliiiiiiiiimmm, pa nek je 13-ti sto puta. Vazno da iza njega ide vikend! 😛
    Mada… znas one situacije kad pocnu da pricaju o svakojakim bolestinama, prodje mi kroz glavu ono “pu, pu, daleko bilo.” Eto sad ti sama zakljuci, pojma nemam, bice da verujem od prilike do prilike. :mrgreen:

  7. Zmajcek Says:

    ne verujem u nista sto nije opipljivo.

  8. Charolija Says:

    Borsky ne sumnjam da će biti ludo, ali možda neću biti u situaciji da slušam, jer je pao sneg, a ističe nam internet, a ja ne izlazim po ovom snegu nigde, a onaj što može da nam uključi na telefonski poziv je na skijanju, tako da jedino ako uspem da nateram nekog da uplati to umesto mene.😆

    Nema na čemu da se zahvaljuješ, bre… Bilo mi je zadovoljstvo.😀

  9. Charolija Says:

    Da Sanja kad se priča nešto ružno i ja imam običaj da se pomerim s mesta. Pu daleko bilo! A petak 13. naprotiv onoga što je uobičajeno mišljenje o tom datumu, meni je uvek bio izuzetno srećan dan. Sve naopako.😀

  10. Slavko Says:

    Kad me zasvrbi lijevi dlan – ja sam srecan, kad se poklope kazaljke – ja sam srecan, ali ne marim mnogo za ova “negativna” sujevjerja.🙂 Jos jedan od nacina da se uljepsa zivot…

  11. zelenavrata Says:

    Ima fora koje su mi usle u naviku, ono kucnes u drvo, pljucnes tri puta…ali ne bih to smatrala sujeverejem.

  12. dudaelixir Says:

    Ne znam u sta verujem, ali cuj ovu slucajnost: Dodje moja sestra i kaze: Imas pozdrav od Nene, a pita te jel ti dobro masina za ves, nisi ga zvala vec par godina?
    Ja, popizdim, izvicem se na nju: Ma koji k…, ima on da pita za moju masinu? Ako ga ne zovem, znaci da je u redu, seljacina jedna! Ona sva u zabezeku, a ja ne mogu da dodjem k sebi. Sta njega briga?
    Vratim se kuci sa posla, ukljucim masinu da pere, kad imam sta da cujem. Cangrlja kao krunjac za kukuruz. Otkacim totalno. Pogledam, ne izbacuje vodu. Neno, Nedo, dadu ti dadinu! Pa zar je moguce da se pokvarila BAS DANAS,kada me je pozdravio majstor za istu? Jeste, istina je. Uguram crevo u slivnik, pustim vodu iz nje, otvorim filter i detektujem kvar. Polomljen mali propeler od pumpe za vodu, tj. slomio ga neki stapic koji je uleteo u masinu,NEMAM POJMA ODAKLE! Eto, da li je to slucajnos ili urok. Pomislila sam da je taj Nena (koji mozda nema posla) kune svoje bivse klijente recima: Da bog da vam crkla masina! da bi on imao sta da radi. E, pa nisam zvala Nenu, nego Gorenje servis. Popravljena i radi!

  13. drveni_advokat Says:

    pravoslavlje i sujeverje su kontradiktorni . . . tako da se trudim da ne budem sujeverna🙂

  14. Charolija Says:

    Tako je i najbolje Slavko, samo ono što ti odgovara priznaješ, za ostalo koga je briga.😀

  15. sarah Says:

    Kucam u drvo i kad treba i kad ne treba, a kad mi macka predje put, obavezno pu,pu…i rikverc tri koraka…(malo je sa autom zeznuto…)

    pa ti sad zakljuci sama .. . :mrgreen:

  16. Charolija Says:

    Zelena to kuckanje u drvo i pomeranje s mesta je postalo sasvim uobičajeno kod nas, tako da ni ja to ne smatram sujeverjem.😀

  17. Charolija Says:

    Crna Dudo gde nađe takvog majstora? Šalje negativne talase preko pozdrava vlasnicima mašina.😆 Znaš kako, po meni ništa nije slučajno.😀

  18. Charolija Says:

    Drvena potpuno si u pravu. Astrologija je postala nauka o zvezdama i njihovom uticaju na ljude, ali sa druge strane i pored toga pravoslavlje ne priznaje astrologiju.

  19. Charolija Says:

    Saro malo je sa autom zeznuto, ali ipak se vratiš u rikverc.😆

  20. bojovic Says:

    Verovati ili ne verovati, nešto kao “To be, or not to be”.

  21. mousehunter Says:

    Sujeverna u pravom smislu te reci nisam (petak 13. imamo svake godine 3-4 puta, pa vec bi mi se nesto desilo, jelte?)🙂. Ipak, imam one neke blesave navike – da kucnem u drvo, pomerim se s mesta, da bace vodu za mnom kad krenem na ispit…al to je vise zabave radi!🙂

  22. Charolija Says:

    Bojoviću mislim da za neke stvari postoji razlog i razumno objašnjenje, što se kažu. Evo pade mi na pamet. Nekada davno, kada je više generacija živelo zajedno u istoj kući u dve prostorije, neki mali batica zviždi u kući i sve ostale nervira. Tada se doseti mudra baba ili deda da zaplaši dete miševima. “Ako budeš zviždao doćiće miševi i izgrickaće te celog.” … i tako od usta do usta…pa sve do danas.😀 Zanimljivo, a možda ima i istine.

  23. Charolija Says:

    Mousehunter mislim da smo svi mi na neki način sujeverni, jer da nismo ne bismo čak ni u drvo kuckali. To mu dođe kao uobičajen postupak.😀

  24. fatespinner Says:

    Ma sujeverje ne postoji – sve sto verujes postoji!

    Ja recimo verujem u bajke i u dobre ljude.Ne verujem da postoji zlo,
    i siromastvo i glad i beda i nesreca. Ko jos ima vremena da u to veruje?
    A i kad vidi – nek upotrebi svoju caroliju da oni kojima se desava
    nikada u to ne poveruju.
    Tako ja mislim…a ono sto kazu babe – tudje slusaj svoje smatraj🙂

  25. Charolija Says:

    Fatespinner…vrlo zanimljivo razmisljanje. Bude ono u šta verujemo, u šta ne verujemo ne može ni da bude. Sviđa mi se.😀

  26. Deda Says:

    Nisam sujeveran, samo ponekad , lol😛 😀

  27. IvanB. Says:

    sujeverje – praznoverje
    hehehehhee, kakva rima.
    cu da napisem pesmu na tu temu :)))

  28. dudaelixir Says:

    Ne znam bas ni kako se zove to sto ti se recimo, UVEK desi da, kada ti crkne jedna sprava u kuci, moraju jos dve. Meni, takodje. Juce, ispalo ono fleksibilno crevo neke plasticne cevi, dovoljno da spreci usisavanje. Da kucnem triput, ispod stola, popravio mi kolega, ja ga zalepila, dodatno, i eno ga radi. A zasto tebe nema na mom blogu! Sada ima i slika, pa uzivaj u 1980. godini.

  29. dudaelixir Says:

    PS: Sada cekam sta je trece, pa da zavresimo ovaj krug! Pa do sledeceg, uzivancija.

  30. Charolija Says:

    Deda ponekad sujeverje moze i glavu da spasi…zavisi od situacije.😀

Leave a Reply

