Pukovnik Čedomir Branković

Podsetio me Punky sa svojom pričom sa obuke, da sam ovo jednom gledala i zamalo pala u nesvest od smeha. Govor pukovnika Čedomira Brankovića, zvanog Bonsek, komandanta 3. brigade kopnene vojske, pa vi vidite šta je prava vojska. Jednom prilikom je rekao da se trava mora pokositi, pa makar i bonsekom. Odatle mu i nadimak, ko zna kakvih sve bisera ima?

Tags: , ,

20 Responses to “Pukovnik Čedomir Branković”

  1. Punky Says:

    Meni moj general nikad nije ovakve stvari pričao,ha,ha,ha…Svašta Bože…

  2. mahlat Says:

    Odo da kukam

  3. drveni_advokat Says:

    uzrečica mu je “i tako dalje” . . .
    možda je to i najpametnije što je rekao.

  4. Sanja Says:

    Kakvo je to ispiranje mozgova bilo (a verovatno jos uvek jeste)! Jos mi dodje da se sazalim nad onim pricama o vojsci, dobro nam se normalni vratise! :mrgreen: 🙄

  5. Charolija Says:

    Vidiš Punky kako on brine za svoje vojnike. To je vojska bila. Tvoj general bi malo trebao da pooštri mere.😀

  6. Charolija Says:

    Mahlat i jeste za kukanje. Kuku nama ko je sve vojsku predvodio i radio nam o glavi.🙂

  7. Charolija Says:

    Nemoj tako Drvena…pametno priča čovek. Hahahaha…😀

  8. Charolija Says:

    U pravu si Sanja. Ko zna šta su sve preživeli, pa posle još i žene moraju da slušaju. Bolje nas, nego ovakve bonseke.😀

  9. Borsky Says:

    Pukovnik i tako dalje je pravi predstavnik “bonsek” vojske koje više nema. respektabilna vosjka …kukuuuuu.

  10. Charolija Says:

    Borsky ovde ništa nije kako treba, tako da se više ničemu ne čudim.

  11. Charolija Says:

    Samo se smejem.😀

  12. Zmajcek Says:

    Dok je bilo prave vojske i dok se sluzilo po 15 meseci i odvojen od majcine sise po najmanje 600km tad je i bilo vojske.Ovo sad je cisto sprdanje i tracenje dragocenog vremena.

  13. Charolija Says:

    Ne znam Zmajče da li uopšte i postoji vojska. Videla žaba da se konj potkiva, pa hoće i ona. Tako i Srbi hteli da prave profesionalnu vojsku , a uništili i ono što su imali.

  14. Borsky Says:

    Tako je Zmaje – to je bila vojska. Kad te bace u tri pizde materine pa dok stigneš na odsustvo trba ti 2 dana ali bilo bratstvo i jedinstvo bato, sad nema potrebe za vojskom. Šta će nam? Šta i koga dačuva …

  15. Charolija Says:

    Niti ima ko da čuva, a još žalosnije je što nema šta da se čuva.

  16. Duda Says:

    Boze kako lupeta! I moj svekar je bio potpukovnik, bog da mu dusu prosti. Ni taj nije znao da prica. Mislim da vojna lica imaju u stvari jako oskudan fond reci, odnosno, upotrebljavaju samo one koje se ticu vojske. Da se niko ne naljuti, ne daj boze, ali deluju bas prosto!

  17. Charolija Says:

    Isperu im mozak verovatno.

  18. JebenoPametan Says:

    Ja volim vojsku i moja iskustva su dobra. Možda bi trebao i ja da stavim neke priče mojih bivših zapovjednika, ali ipak neću. Hhehe kakve su to provale bile. U vojsci se ne razmišlja u vojsci se radi – e onaj tko u ovo povjeruje na prvu je naje*ao.
    Ali u vojsci sam se nasmijao kao što nigdje nikada nisam – sve je u načinu shvaćanja.

    Sjećam se prisege na početku vojnog roka kada je jedan poručnik rekao da sada možemo kući na vikend i govoriti svojima da se borimo sa zmajevima hahahha.

  19. Charolija Says:

    Šta sam se priča naslušala. Ko o čemu student o fakulteti i vojnik o vojsci.😀 Te starešine još iz bivše SFRJ su baš bili neki zadrti ljudi, a ima i budala da ne veruješ.😀

  20. Levi Says:

    Koga se plasi CHUCK NORRIS,pa cede bonseka jer on ima ocenu 5(pet) iz fizicke provere.

Leave a Reply

