Mali savet – Aptamil

Već duže vreme hoću ovo da napišem, ali me uvek nešto odvuče na drugu stranu. Od kada sam postavila „Nedelje trudnoće“ svakodnevno na moj blog dolaze buduće mame da se raspitaju o svemu i svačemu. Svraćaju i mame koje su se tek porodile, pa imaju problema sa dojenjem, svašta nešto. Imam jedan mali savet za mame koje nemaju dovoljno mleka ili iz nekog drugog razloga dohranjuju svoje bebe veštačkim mlekom. Sa svojom decom sam koristila „Aptamil“ i mogu da ga preporučim svim mamama.

Prošle godine u parku, tata, Jovana, Jana, Marko i ja trudna i debela, sretali smo bračni par sa malim dečakom. Reč, dve i tako. Zapita se mama te bebe kako postižemo sve, pa kako ja trudna izlazim na kraj sa tolikom decom, a ona ni sa jednim ne može da izađe na kraj, tamo ovamo i dotaknemo se Aptamila. Tu ja ishvalim Aptamil, a ona kaže „ma jeste dobar, nego ustajem noću po 10 puta, kuvam flašice, vodu, hladim, mućkam, bućkam…muka živa.“ Odvukoše me na drugu stranu, rastasmo se, a ne rekoh ženi šta i kako mi radimo. Njen mali verovatno već dugo nije na veštačkom mleku, ali mnoga druga deca jesu, a ovo bi bio savet za sve mame i tate koji noću zbog „bućkanja“ Aptamila ustaju po celu noć.

Kupite jedan dobar, lep, veliki termos, dve, tri flašice za mleko. Svako veče pre nego da legnete prokuvate vodu, ohladite na određenu temperaturu, sipate u termos i dobro zatvorite. Operete flašice i prateću opremu i sve to sa Aptamilom stavite na dohvat ruke, do vašeg kreveta, privučete krevetac do vas i spavate. Poželjno je da imate kutiju za veštačko mleko, lakše je. Kada beba počne da se budi, sipate vodu iz termosa u čistu flašicu, stavite određeni broj kašičica mleka, (o ivicu kutije mleka izravnate da se ne biste mučili sa nožem) stavite poklopac na flašicu i promućkate. Bebici flašicu „potkočite“ pelenom i još pospana beba dobije šta želi, a da ne stigne da se probudi i da vi ne mrdnete iz toplog kreveta. Beba dobije lep, ukusan, svež obrok. Sledeći put kada se beba probudi, postupak ponoviti sa drugom čistom flašicom, tako da opet ne morate da se motate po kuhinji.

Na ovaj način, beba nauči da ne mora svaki put kada je gladna da bude izvađena iz kreveca, da se rasani, da plače, da čeka, pa tako vremenom počne i po celu noć da spava. Eto to je taj prost i jednostavan savet, ali ne seti se svako, pa ovako možda nekome mogu da pomognem.

breastfeeding2

I za kraj da kažem ŽIVELO DOJENJE I SISE PUNE MLEKA… ako na žalost nema mleka u njima onda ŽIVEO APTAMIL!

aptamil

Tags: , , , , ,

17 Responses to “Mali savet – Aptamil”

  1. Deda Says:

    Mi smo koristili Bebelak, a kasnije mleko Kravicu sa plazmom… Uh , kako smo ih nabumbali…
    A za savete oko dojenja tu sam tata mata, cesto me zena zajebava sto zenama dajem savete, pa se jos uzivim kao da ja treba da dojim…

  2. Charolija Says:

    Deda nama nažalost dojenje nije išlo, (nisam uspevala da proizvedem dovoljnu količinu mleka) jedva smo sastavili po mesec dana svako dete. Možda sam tebe trebala da kontaktiram, ne sumnjam da su tvoji saveti delotvorni.🙂

  3. drveniadvokat Says:

    hehehehe Deda😀

    definitivno koristan savet Čarolijo! Upamtih, pa ako Bog da budem imala decu, koristiće :)))

  4. Charolija Says:

    Drvena savet je krajnje jednostavan, a puno znači kada se koristi, jer svaki minut sna bude važan.😉

  5. magi Says:

    I ja sam clan Aptamil fun club, i sprovodila sam istu caku s termosom,ali gde bas sad nadje da pises o njemu, ‘si cula da su ga povukli iz prodaje?

  6. Charolija Says:

    Sad sam se setila Magi. Nisam čula da su ga povukli, više ga ne koristimo, prerasli smo. Baš ću da vidim.

  7. Charolija Says:

    Mislim da to nije bilo ništa strašno, jer je na oko bilo vidljivo da nije u redu. “Ono što u svakom slučaju stoji, to je da su proizvodi neškodljivi za decu.” To su utvrdili, a ta serija je imala karamelizovane čestice koje i inače postoje u mleku i nisu štetne. Promenile su boju usled visoke temperature. Dobro je da niko nije davao svojim bebama, jer je bilo vidljivo.

  8. Charolija Says:

    Ovaj savet može da se koristi i sa bilo kojim drugim mlekom u prahu, opet kažem živele sise.

  9. prokka Says:

    Nisam pratio na televiziji ali danas čitah o slučaju crnih grudvica u Aptamil 1 mleku, pa čisto da skrenem pažnju da se trenutno rade testiranja i da je povučeno 7200 kg mleka sa tržišta
    http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=01&dd=29&nav_category=12&nav_id=341921

  10. Charolija Says:

    Da Prokko i ja sam tek malopre videla. Sad je bilo i na vestima.

  11. magi Says:

    U vestima koje sam ja slusala su rekli: verujemo da nije bilo skodljivo! Bas smo se stresli na to. I ja kazem: zivelo dojenje,ali nekako nismo imali srece s tim. Zato mi je termos postao najbolji drug i kasnije su me sve prijateljice obozavale zbog tog izuma 🙂

  12. drveniadvokat Says:

    uh, dobro je da si obaveštena . . .

  13. Charolija Says:

    Magi termos je zakon, svuda smo ga nosili sa sobom.😀 Što se tiče poslednjih vesti u vezi Aptamila, ja u ovoj zemlji više nikome ništa ne verujem i ako kažu da je sve ok i ako kažu da nije ok. Sve je to mafija.

  14. Charolija Says:

    Drvena prerasli smo mi Aptamil keca, a kažu da taj nije OK, kao što već rekoh nikom ništa ne verujem.

  15. Flying_man Says:

    Hvala, mozda uskoro zatreba

  16. Charolija Says:

    Fly dobro je znati, ali bolje da ne treba. Sise su zakon.😀

  17. Flying_man Says:

    Ma znam i ja da su sise zakon, zato ih i volim!!!😉
    Jurim neki posao u bgd, i ako se zaposlim dolazicu cesto za bgd, pa bi bilo lepo da se vidimo.
    Pozdrav za vas

Leave a Reply

