Srbija "zemlja raznih mogućnosti"

Ova zemlja je jedna smešna, skupina ludaka, lopova, prevaranata i ostalih klovnova. Dobro, to svi znamo, ništa novo nisam rekla. Verovatno ni do kraja ovog teksta neću ništa novo reći, ali možda vam bude zanimljivo da saznate šta još može u ovoj zemlji, a da ni u jednoj drugoj ne može i da nikome nigde ne bi palo na pamet, da se to može. Što nigde ne može u Srbiji je sasvim normalno.

Naš klub je samofinansirajući. Radimo sa nadom da ćemo naći nekog sponzora. Sva takmičenja, ekipe našeg kluba, plaća klub, tj. mi. Takva je politika kluba od kada on postoji, tj. to je politika moga muža, a sada i moja, jer sam deo svega toga. Sve bi to bilo lepo i šareno kada bismo živeli u normalnoj zemlji.

Padobrani i prateća oprema su skupi. Tako je svuda u svetu. Plaćanje aviona košta za svako uzletanje, za svakog padobranca koji uđe u avion. Svaki padobranac plaća za svoje skokove, znači daju pare nama na ruke, odnosno meni. Nakupi se tu baš lepa suma novca i ja budem srećna, bar na kratko da te pare budu kod mene. Na kraju dana, kada se mi preračunamo sa vlasnikom aviona i kad platimo šta smo dužni za taj dan, pokupe mi sve te pare i nama u novčaniku ostane taman toliko da kupimo pampers, mleko, hleb, nešto za frižider i za dušu, po neko hladno pivo. Ne žalim se, jer radimo ono što volimo i tako je kako jeste. Sve je to u redu, mada su skokovi kod nas najjeftiniji. Moj muž kao veliki zaljubljenik u padobranstvo, ne želi da poveća cenu skoka. Kod drugih je za 8 evra skuplje. Dobro i to je u redu. Šta onda nije u redu?

Juna meseca, 2005. godine, padobranski klub Nebeski dijamant je potpisao ugovor sa Jugopetrolom o sponzorstvu. Oni nama gorivo, mi njima reklamni padobran.

Tekst koji sledi je deo ponude za sponzorstvo, nakon čega je potpisan i validan ugovor.

„…Naš klub bi se ugovorom obavezao prema Vašoj kompaniji da napravi padobran sa logotipom koji Vi odredite vidljiv sa sve tri strane padobrana (cena padobrana je 5500 eura u dinarskoj protivvrednosti) i sa rokom trajanja od 6 godina, zavisno od kvaliteta padobrana tj. uputstva proizvođača. Taj padobran bio bi vidljiv na svim takmičenjima na kojima naš klub učestvuje kako u zemlji tako i u inostranstvu (7-10 takmičenja na godišnjem nivou), kao i na vazuholovnim (aero-mitinzi) i kulturno-propagadnim manifestacijama (fudbalske utakmice, koncerti, auto i moto trke, razne promocije … itd.). Baner i link bi bio postavljen na našem sajtu (www.nebeskidijamant.co.yu), kao i postavka banera-zastavice na mestu prizemljenja na svakoj akciji i takmičenju u kojem naš klub učestvuje.

Ujedno biste imali mogućnost vršenja promocije na takmičenju koje organizuje naš klub – Vidovdanski Padobranski Kup koji se održava svake godine u poslednjoj nedelji juna.“

I bi tako. Padobran je pošteno urađen, gorivo preuzeto i brzo potrošeno. Ugovor je ugovor i naš klub ga je ispoštovao. Prošle godine u februaru, Narodna Banka Srbije nas obaveštava da je naš račun blokiran od strane Jugopetrola. Potražuju sumu od jebem li ga koliko para, (celokupna vrednost ugovora). Dok smo se snašli i okrenuli, advokat nam kaže, „pa nemate više pravo na žalbu, evo ovde piše, vidiš ovde (najsitnija moguća štampana slova na dnu dopisa na pečatu) rok žalbe 3 dana“ . Tada je prosto bilo nemoguće pronaći nadležnog za taj ugovor i za naš slučaj. Samo su nas prebacivali sa jednog na drugog. Mi imamo naš primerak ugovora, ali više nemamo pravo na žalbu. Jugopetrol više ne postoji, postao je NIS, NIS je sad skoro prodat Rusima. Tako da bismo odblokirali račun, na kraju ćemo morati da se spakujemo i da odemo pravac u Rusiju kod glavnog baje.

Imamo takmičarski padobran, sa trajnom reklamom firme koja više ne postoji i koja nas tereti za novac kao da ugovor koji je potpisan uopšte ne postoji. Prevarili su nas. Kada je Jugopetrol trebao da postane NIS neko je shvatio da im više i ne treba reklama, pa su lepo odustali od svega i blokirali nam račun za gorivo koje su nam dali, bez obzira što smo ih mi reklamirali cele tri godine i što smo svoju stranu ugovora ispunili do kraja. Da bi se račun odblokirao mora da se uplati ta i ta suma novca. Ako bismo sada ugovorili sponzorstvo i potpisali ugovor sa nekom normalnom, postojećom firmom i oni nam uplatili novac. Prvo bi bio skinut deo koji potražuje nepostojeća firma.

Pa vi sad vidite šta sve može u ovoj našoj zemlji.Račun firme može da vam po kratkom postupku blokira bilo ko, bez ikakvog osnova. Eto jednostavno, blokira vas i ćao. Ako se ne javite trgovinskom sudu u roku od 3 dana, ako uopšte uspete da pročitate šta tu piše, onda više i nemate pravo da se žalite, nego da platite, pa i ako nikome ništa ne dugujete. Svega mi na kraju ću da se spakujem i odoh pravo u Rusiju, a vi ako vas kojim slučajem neko iznervira i stane vam na žulj, a znate da ima firmu, eto možete da mu blokirate račun i da verujete da neće videti sitna slova na pečatu. Može i ustaljena klasična srpska psovka ili pretnja da postane: „Nemoj da se zajebavaš sa mnom, blokiraću ti račun!“. 😀

Evo još malo reklame za nepostojeću firmu. Mi i dalje poštujemo ugovor. 😆

jp1

jp

Tags: , , , , , , , ,

28 Responses to “Srbija "zemlja raznih mogućnosti"”

  1. mahlat Says:

    E, Carobna, sve ti je ovde to tako normalno pocevsi od sitnih slova na pecatu.

    Koji, bre, da idete u Rusiju, na najudaljeniju tacku zemlje od ove kalakurnice od drzave!

  2. Sanja Says:

    E jebes ga, sta pametno covek da kaze na ovo? Jasno mi je da bi mogla nekoga da ubijes sad, ladno. 👿

  3. Charolija Says:

    Mahlat…jebem li ga gde čovek odavde da ode. Ozbiljno razmišljam da idemo tamo gde smo ono prošle godine kopali rupu na drugu stranu. Sećaš se? Tamo negde na Novi Zeland. Isti ovaj posao da radimo i pri tom da uživamo i da budemo plaćeni ko ljudi. Ne znam, nisam pametna.

  4. Charolija Says:

    Sanja ništa pametno nema da se kaže. U Srbiji može da te zajebe ko god poželi i ko smisli način, a načina koliko hoćeš.

  5. Suske Says:

    Svašta!
    Sreća naša te imamo svakojake mogućnosti u ovoj jebenoj zemlji.

    Sve što je nenormalno – MOŽE iz odma’!

    po pitanju preseljenja ne znam šta da ti kažem. To su životne odluke, treba dobro da se razmisli. 😐

  6. Charolija Says:

    Stvarno svašta Suske, ali Srbija je to, pa se mogu i nemoguće stvari. Preseljenje? Ne razmišljamo još uvek ozbiljno o tome, jer ako počnemo da razmišljamo odosmo sigurno. 🙂

  7. zelenavrata Says:

    Nista novo, nazalost 😦

  8. Charolija Says:

    Zelena, pa to ti pričam. Samo još jedna od mnogo mogućnosti.

  9. prokka Says:

    Zar ne postoji mogućnost ponovnog pokretanja postupka na višem sudu?
    Blokiranje računa je stara fora nažalost, pričao mi je prijatelj koji se našao u sličnom problemu kada mu je lik povukao menice koje je uzeo za isporučenu robu koju je moj prijatelj dobio od sponzora… Šta reći…

  10. Charolija Says:

    Znači Prokko stara fora? Jedina mogućnost je da im damo te pare, a tek onda da ih tužimo. Što je verovatno u ovoj ludnici od zemlje unapred izgubljena bitka.

  11. zihernadla Says:

    kako da odeš tamo gde smo kopali? 😯 jesi videla koji su to zabušanti bili? jedan kopa, jedan odmara, jedan odustao, jednom pukla lopata, jednog mrzelo, jedan promašio…… 😀

  12. zihernadla Says:

    čekaj, pa ja tada nisam bila Zihernadla 😯

  13. Duda Says:

    Ovo sto si napisala je jako tuzno. Ne mogu da kazem da sam se jako iznenadila, jer se u nasoj jadnoj i napacenoj zemlji svasta moze, kao sto si vec rekla. Nemam reci a ni resenje. Pametni ste vas dvoje, smislicete nesto. Drzim vam sipke.

  14. Charolija Says:

    Zihi…Da su bili zabušanti, jesu… ali iskopasmo mi dobru, duboku rupu. Na žalost ne stigosmo do kraja, ali baš me briga kad može tamo i avionom da se stigne. Sad me teraš da tražim šta si onda bila… hahahah…ajde sad će vidimo. Samo malo.

  15. Charolija Says:

    Ti si bila Zihernadla, a ja sam bila trudna. Hahahahha… Da su pucale lopate i kutlače jesu, ali nekako se probismo do kraja. Deda neko vreme nije iznosio zemlju, ali posle je sve bilo u redu, kad smo ga upozorili.

    “Ma ja videla da te nema pa rek’o…da nisi otišla tamo gde treba da odeš za tri nedelje …nego jeste primetile žene da smo mi do kraja iskopale, muški sad traže opravdanja, Zmaju pukla kutlača, Deda zabušavao od početka, Pingvin odustao…ccccc ”

    Comment by zihernadla — 07/03/2008 @ 9:10 am

    Ko hoće da nastavi da kopa izlaz odavde može ovde http://charolija.wordpress.com/2008/02/25/a-mogli-smo-i-ovde-da-se-rodimo/

  16. Charolija Says:

    E Dudo moja, meni nije tužno, smešno mi je, jer da mi nije smešno, stradao bi neko. Ovako se smejem i kuliram budale. Šta ću drugo? Rešenje će možda biti da dignemo ruke od svega, da se spakujemo i odemo tamo kroz onu prokopanu rupu u neki drugi život. 😀

  17. zihernadla Says:

    jes, jes 😀

  18. drveniadvokat Says:

    pročitah tekst čim si ga objavila, i da sam ostavila komentar tada, bio bi psovka i po. zato sam iskulirala i sada se vratih, smirena, da ostavim komentar.
    evo ga:

    majku im je*em!!!

  19. Charolija Says:

    Drvena, a ovo je samo psovka, fali ono i po i jedno B. 😀

  20. Slavko Says:

    Zašto prosto ne koristite neku drugi račun? Hahahahahahahaha…

    Pa koja je sad procedura, ako im (normalno) ne date novac? Pokreće se sudski proces? Đe nam je Drveniadvokat? 🙂

  21. Duda Says:

    Ma nema drugog zivota za nas, sem ovog jebenog, ovde, kakava je takav je. Ne znam gde je sada bolje. Poceti nov zivot negde, pa to je muka ziva. A ovde imas sve svoje. To ce ti reci svako od nasih koji zivi napolju. Moja sestricina se vratila iz Italije. Od 8 do 7 uvece je sljakala. Dete nije videla, pa se zato i vratila. Razvela se, stan nije mogla sama da placa. Ovde si, medju svojima, a resenje ce se sigurno, pronaci. Svi su u debelim g….ma!

  22. Charolija Says:

    Slavko nemam više pojma. Drveni advokat je rekla “majku im je*em!!!”, a i pravi advokat je rekao nešto slično. Verovatno ćemo na kraju nekog morati za gušu da hvatamo.

  23. Charolija Says:

    Dudo mi ovde što radimo, mogli bismo i bilo gde na svetu, samo u okviru nekog padobranskog centra. Kad bi odlučili da idemo, išli bismo na sigurno, ali verovatno ćemo u svet ići samo na proputovanja. 😀

  24. Punky Says:

    Joj Bože gde živimo, svakim danom mi je sve više muka…ne možeš da budeš pošten a da ne najebeš pa to ti je…

  25. Charolija Says:

    Vidiš Punky šta sve može ovde da nas snađe. Lopovi i prevaranti vladaju ovom zemljom, a mi kao ovce ćutimo i trpimo, jer nemamo rešenje. Dobro sam ja negde rekla, puč!!!

  26. Sandra Says:

    U potpunosti te razumem. I mi se razmisljamo da se pokupimo odavde i odemo sto dalje negde u pm.Ako nista drugo, radicemo isti posao, ali bar za normalne pare. Mi jos uvek u fazi razmisljanja,jer ipak je to neka zivotna odluka …

  27. drveniadvokat Says:

    Slavko, da sam im blizu . . . uglavnom sam smirena i iskuliram, ali kada me neko ovakvim bezobrazlukom izvede iz takta . . . ne želi da razgovara sa mnom.

  28. Charolija » Blog Archive » Brazil…najnoviji poduhvat Says:

    […] ja da nateram ženu da nam vrati naše pare, 2500 evra? Kako da nateram Jugopetrol da nam deblokira račun? Kako da nateram državu da nam uplati 3 000 000 dinara koje nam duguje, na […]

Leave a Reply

