Sluđena

Danas sam sluđena. Svi smo kao na iglama. Naša “Georgina” je noćas otišla u porodilište. Pukao joj je vodenjak i batica je odlučio da krene. Odlučio da krene, ali nešto se misli.

Zaboleo me stomak kao da se ja porađam i ne znam šta ću sa sobom. Nismo nas dve u krvnom srodstvu, ali nam deca jesu. Uh…

Srećna vam i Nova Godina… i da. Kad smo već kod rađanja i porađanja i Novih Godina. Rekoh vam ja da ćemo da pravimo novog člana čim dobijemo sedmicu na lotou. Prošle Nove Godine smo dobili peticu. Kad ono da ne poveruješ i ove Nove Godine ubodemo peticu.  Zanimljivo je da cele godine ubadamo samo trojke, a za NG peticu. Drago mi nekako. Nisu neke pare, ali za malo. Hehehe…

Ajde Nikola, ljubi te ujna.

E baš sam sluđena.

Tags: ,

9 Responses to “Sluđena”

  1. Suske Says:

    Evo i sa moje strane malo podrške. Biće sve u redu, opusti se malo😀
    Ajde Nikola, ujna je nestrpljiva!🙂

  2. Charolija Says:

    Joj Suske hvala ti. Tako nestrpljivo čekam, da neko nešto kaže, da neko napiše komentar, da zazvoni telefon, da …da mi jave da se rodio još jedan Nikola i da je sve u redu.😀

  3. Sanja Says:

    Joj, da znas, mnogo je lakse kad si ti “akter” nego kad cekas, pa premires od neizvesnosti. Saljem vam i ja poljupce i polako, sve ce biti ok. 😛

  4. Charolija Says:

    Hvala Sanjice… nije nama lakše nego njoj, samo ni nama nije lako. Divan dan, presrećna sam, a do kraja dana ću se i napiti verovatno.😀

  5. Suske Says:

    Ima li novosti?😀

  6. Charolija Says:

    Jok bre Suske…izludesmo. Ne javlja se doktorka na telefon. Otišla bih tamo, ali šta ću tamo?

  7. lost03 Says:

    Nidžo, požuri, svi te čekamo!😀
    ujna, je l se držiš! idi uplati loto i danas je neka nova godina!😀

  8. drveniadvokat Says:

    Jel stigao Nidža? :)))

  9. afroditta Says:

    Hallo ujna,ima li prinove? 😀

Leave a Reply

