Rodio se Nikola

Pre dva minuta rodio se Nikola. Ništa više ne umem da kažem. Sve je prošlo u najboljem redu. Ljubim vas i grlim sve.  :D

Tags: ,

35 Responses to “Rodio se Nikola”

  1. Walter Says:

    E neka bude ziv i zdrav, srecan i uspesan. Sa predhodnim postom si sludela sve redom aleto konacno docekasmo lepe vesti.

  2. Deda Says:

    Nek je zivi i zdrav, a ti ne pricaj vise nego uzivaj kao i mi koji smo cekali radosne vesti !!!
    Ziveli !!!

  3. Punky Says:

    Želim mu sve najlepše, da je živ i zdrav!🙂

  4. sarah Says:

    Ja sam videla tekst kad je sve proslo..
    No, dobro je sto se dobro zavrsilo i neka je Nikola ziv i zdrav!
    Ziveli u to ime!
    😀

  5. zelenavrata Says:

    Nikiiiiii, nisam ti ja majka😉

  6. Sanja Says:

    Eto ga, doslo dete kad je bilo spremno! 😛 Aj sad u pijanku kako valja, zivi bili svi zajedno! 😛

  7. IvanB. Says:

    Od srca cestitam i zelim sve najbolje.

  8. mahlat Says:

    Da je ziv i zdrav.

    A delovala je ona trudnica onako ko pred porodjaj😀

  9. drveni_advokat Says:

    Čestitaaam😀

  10. bubazlatica Says:

    Sa srecom, i bas lepo sto se zove Nikola, ko Bozic Bata🙂

  11. dejana Says:

    e pa porodica Kovac cestita -puno kissica od nas
    da bata bude dobro i zdravo-a mama i dalje lepa i nasmejana-

  12. Charolija Says:

    Dragi moji, hvala vam svima na čestitkama.😀 Mališa se mislio, mislio, ali je na kraju ipak shvatio da mu nema druge, nego da izlazi napolje. Malo je namučio svoju majku, pa smo se isprepadali, ali hvala Bogu sve je na kraju odlično prošlo. Tata i ujko su se dooobro “uradili”, a ujna jok.😉 Treba neko i decu da čuva. Marko i ja smo već oprali pelenice, benkice, kapice i ostale zajebncije. Danas ćemo sa velikm zadovoljstvom da peglamo, a maloj Lari, Nikolinoj rođenoj sestri mama će baš na drugi rođendan da donese brata kući. Hvala vam svima još jednom i izvinite ako sam i vas sludela.😀

  13. zihernadla Says:

    Nikola, nek ti je sa srećom!😀

  14. Zmajcek Says:

    Neka je ziv i zdrav i da mu je uvek prav!

  15. Suske Says:

    Neka je živ i zdrav i svi vi zajedno, da ga čuvate, bar do stote!!!😀

  16. Charolija Says:

    Hvala Dejana i dobrodošla. Baš mi je drago da si svratila do nas, a mogli bi i stvarno da dođete. Kao da smo na dve strane sveta, a ne tu pred nosem jedni, drugima. Ljubimo i mi vas.😀

  17. Charolija Says:

    Hvala vam svima na lepim željama. Zmajče…baš lepa želja.😆

  18. Zmajcek Says:

    To je prava muska Zdravica.

  19. shaputalica Says:

    E, srećno mu bilo!😆

  20. afroditta Says:

    Divna vijest! Zivio Nikola i svi vi zajedno ,u zdravlju sreci i veselju. 😀

  21. Charolija Says:

    Zmajče …lepše zdravice nema.😆

    Hvala Šaputava i Afroditta.😀

  22. electrasdreams Says:

    Ziveo Nikolica!

  23. Charolija Says:

    Živ bio veliki porastao!😀

  24. Slavko Says:

    Izvinjavam se što kasnim…
    Čestitam, NEKA BUDE SREĆAN, STALNO. I neka usreći sve oko sebe.

  25. zelenavrata Says:

    Ujna, kako je Niki?🙂

  26. Charolija Says:

    Slavko naravno da nisi zakasnio. On ima tek 3 dana života. Hvala ti puno.😀

  27. Charolija Says:

    Zelena, danas je Niki došao kući. Kad sam ga videla istopila sam se. Ne mogu da verujem da je moja Ana pre samo 9 meseci bila takav miš. Kako samo leti vreme.😀

  28. zelenavrata Says:

    Sad sam pogledala, Niki je u podznaku rak, s mesecom u devici.
    Mali emotivac sa cistim i jasnim emocijama, znace sta hoce.

  29. fatespinner Says:

    Neka je ziv i zdrav uvek i neka ga sreca svuda prati. Neka uvek zna sta hoce i neka ide za svojom zvezdom ma sta mu rekli. Ziveo!

  30. Charolija Says:

    Hvala Fatespinner, više od toga što si mu poželeo mu i ne treba u životu.😀

  31. Charolija Says:

    Baš lepo Zelena. Ima nešto i u zvezdama. Bila sam malopre kod njega. Njegova sestra je danas slavila drugi rođendan, pa sam ga videla i budnog. Stvarno me je potpuno osvojio.😀

  32. Sandra Says:

    E pa neka je ziv i zdrav 1000 godina !!!!!!!!!!

  33. Duda Says:

    Cestitam sa zakasnjenjem, i neka je on zdrav, veseo i srecan, zajedno sa svojom familijom!

  34. Charolija Says:

    Dudo kakvo bre zakašnjenje, sada je glavno…danas mu je tek sedmi dan života. Hvala ti puno na lepim željama.🙂

  35. Charolija Says:

    Hvala Sandra… 1000 godina za život je mnogo, ali neka bar uradi nešto lepo što će se pamtiti tako dugo.🙂

Leave a Reply

