Let 3 – Riječke pičke

Ovo nam je postao hit ove zime.  Jeste malo bezobrazna, ali je odlična, a i deci se sviđa da na sav glas pevaju. Ne koriste ružne reči, samo pevaju.😉 , a ovi malci i nemaju pojma o čemu se radi. Važno da je veselo.

Tags: , ,

19 Responses to “Let 3 – Riječke pičke”

  1. mahlat Says:

    Ni ja ne koristim ružne reči, samo pevam😀

  2. drveni_advokat Says:

    hahaha, nikada ih nisam slušala, ali moj drug Debeli ih voli. i, kada su prvi put došli u NS, bio je presrećan:mrgreen: morate ga znati, da biste znali koliko ume da se obraduje😀 (poređenje recimo sa Džoijem iz Prijatelja). Uglavnom, kupio je kartu i otišao na koncert i naravno bio u prvom redu. Oni su ga polili (ustvari ceo prvi red, ali nekako kao da su njega najviše LOL) vodom i nekim uljem i onda bacali iscepane jastuke na njih . . . bio je sav od perja . . . LOL:mrgreen:

  3. Zmajcek Says:

    Odlicne su ove Rijecke cipke :)))))))))))

  4. zelenavrata Says:

    Kukuuuuu

  5. Charolija Says:

    Mahlat…imaju oni još jednu za pevanje, malo bezobraznija, ali odlična je kad odlučiš da ne psuješ “Kurcem o čelo”.😀

  6. Charolija Says:

    Drvena ako si gledala neki koncert Let3, onda ti je sigurno jasno što se Debeli obradovao. Odlični su stvarno.😀

  7. Charolija Says:

    Zmajček šašavi su 100%, trenutno su u fazi “ispaljivanja čepova”, može se naći na Yuotube…vrlo zanimljiva disciplina.😀

  8. Charolija Says:

    Zelena, ništa “kuku”, nego na glas zapevaj.😆

  9. Suske Says:

    Nisam ih slušala do sada. Sviđa mi se ovo😀

  10. Charolija Says:

    Super su Suske, ja ih obožavam.😀

  11. Milica Says:

    Prošle nedelje dođe moja drugarica i pusti mi njih, i to Dijete u vremenu. Gledam taj snimak na jutjubu oduševljena, joj što dobro zvuče, ali su im reči malo, onako, patetične. Tek posle mi ona pusti original, i ja vidim da je to parodija pesme Šabana Šaulića. Vrh!

  12. Charolija Says:

    Da Milice, Dijete u vremenu je išlo na MTV-u jedno celo leto, tada nisam imala pojma ko su oni. Meni se stvarno sviđa kako “praše”.😀

  13. Gil-galad Says:

    Xexe, sad je skoro jedna popularna emisija u kojoj su gostovali bila prekinuta zbog toga shto su in vivo hteli da ispaljuju chepove. Ludaci! :))

  14. Charolija Says:

    Gile gledala sam tu emisiju na HRT-u, imamo drugara iz Rijeke koji nam je javio da gledamo, fora je što emisija ide nedeljom u 14h, u sred bela dana. Voditelj je odlepio. Prepao se živ.😀

  15. JebenoPametan Says:

    Volim i ja *****, nije mi bitno iz kojeg su grada (Rijeka, Pula, Vinkovci,…). 😳

  16. Charolija Says:

    Ništa nemoj da se stidiš i crveniš. Taj muškarac koji ne voli ***** i nije neki muškarac.😀 Bože, bože što smo fini sa ovim zvezdicama.😀

  17. JebenoPametan Says:

    Moram biti fin, barem u početku. Vjerujem da znaš na što mislim. 😆 😀 8)

  18. Charolija Says:

    Pametni razumemo se. Samo ti budi fin.😀

  19. Ludi pilot | Charolija Says:

    […] RNR skraćenica koja nekome život znači, a nekome baš ništa. Zavisi od stepena inteligencije, stojim iza toga. E mene pokreće u svakom smislu i pogledu. Hvala radio 101 i grupi Let 3, što su nam ulepšali veče…onako porodično. […]

Leave a Reply

