Šaljemo ljubav

I tako već par dana, planira Ivana da napiše koju reč. Nemam pojma koji je datum, dok ne pogledam na računaru. Ups…2:23 već je šesti januar. Naša novogodišnja žurka je trajala do juče popodne.

Bilo je ludo i nezaboravno. Dolazio je i Deda Mraz, samo što ga deca nisu videla. Došao je kad su spavali, doneo poklone, popio kafu sa mnom i pomogao mi oko sarme. Što Deda Mraz ume da kuva to je čudo jedno. Prva sarma koju sam u životu napravila je bila više nego izuzetna. To je zato što mi je Deda Mraz pomogao i otkrio mi par trikova.

Žao mi je što nisam odmah pisala dok je sve bilo sveže. Svaki dan od 30.12. do danas je za po jednu malu priču. Postaviću slike i napisati po koju reč… tako ću se prisećati.

Ovako smo počeliOvako smo počeli… neko je već bio bos, a neko je pokušavao da pobegne iz kadra. Neko je pio pivo…

dsc02435

…a neko kratka pića…

dsc02436

Marko se brinuo šta će biti kada se sestre ponapijaju.

dsc024371

…a tetki i bebi se svidela sarma.

dsc0243712

Devojke su pošandrcale.

dsc02455

I ako nastavim ovako osvanuću…bukvalno.  Gomila doživljaja, na kraju stare i na  početku Nove Godine…. I kako god …dok sam ja sve slike pregledala i sredila, a ono još malo, pa svanjava.

Nema tu šta puno da se priča, pogledajte slike, a ja odoh da spavam, već je 4:10 … Zaslužila sam i ja malo sna, a vama od srca šaljemo ljubav. Puno ljubavi. Da cele godine budete voljeni.

Tags: , , ,

27 Responses to “Šaljemo ljubav”

  1. Sanja Says:

    Ja ne znam gde mi se izgubise dva komentara na prethodnom postu, al ajd ako ovaj prodje opet vam zelim da vam ceo zivot bude ovakva zurka, da ste mi svi zdravi i veseli i da vam kuca vazda bude puna i nasmejana! 😛 😛 😛

  2. Charolija Says:

    Hvala Sanja…šizi nešto ovaj wordpress…jedan tvoj komentar je stigao, ali tog drugog nema. Želimo i mi vama što više ovakvih žurkica.😀

  3. afroditta Says:

    Prava festa!😀

    …… i mnogo nasmijanih lica. 😀

  4. Charolija Says:

    Nadam se da će nam cela godina proteći ovako.😀

  5. Zmajcek Says:

    Zelim da vam cela godina bude ovako lepa i vesela.

    Sretan Badnjak i Bozicni praznici!

  6. drveni_advokat Says:

    Srećan Božić svima, ljubim vas sve sa slika puno!!!

  7. mahlat Says:

    Srećan vam Božić svima i onoj trudnici, živi bili😀

  8. Duda Says:

    Divna ste i srecna porodica, vidi se to! Prosto svi zracite. Zelim vam zdravlje, ljubav, smeh, srecu i sve jos sto ste zamislili!
    Srecno vam Badnje vece i lepo proslavite Bozic! Mir Boziji, Hristos se rodi!

  9. gemina Says:

    Mnogo ste mi slatki, svi kao bonbonice! Želim vam da vam svaki dan bude sve veseliji od prethodnog!

  10. zelenavrata Says:

    Srecan Bozic!

    E, sve ti verujem, al` ovo za sarmu, nesto bas i ne, jadna tetka je sakrila facu da se ne ispovrati😛

    Sve najbolje spicena porodico!

  11. IvanB. Says:

    Sretan Bozic i budite veseli stalno ovako.

    Do sad nisi pravila sarme!!! shock! pa zar tradicionalno jelo u Srba da nisi znala da napravis. E pa,… vidis, kad se ja budem zenio, prvo sto cu da izabranicu da pitam: “Slusaj ćero, znas li ti sarme praviti ili ne znas?” Ako kaze ne znam – onda cu morati ja da naucim :)))

  12. Milica Says:

    Hahaha! Deda Mraz bi mogao i neki blog da otvori, pa da nam malo pomogne oko stvaranja čarolije u kuhinji. :)))
    Vi ne morate ni da šaljete ljubav. Vi je zračite.😀

  13. Charolija Says:

    Hvala vam svima neizmerno, da se samo jedan maleni delić od onoga što ste nam poželeli ostvari, mi ćemo biti i zdravi, i srećni, i nasmejani cele godine.😀 … a Boga mi i puni para.😉
    Čekamo našu trudnjaču da se za koji dan porodi, pa da opet slavimo. Rodiće se još jedan Nikola i svi smo ko na iglama.😀

  14. Charolija Says:

    😀 … a što se čuvene novogodišnje sarme tiče… Zelena svi smo pretkli, ali šerpa osta prazna za čas.😆 … a ti Ivane nemoj mnogo da zanovetaš što se tiče ženidbe, nego uči da zavijaš sarmu.😆 Ja je nikada ranije nisam spremala, jer je to radila moja majka, a sada sam ja ta koja treba da pokaže svoje kulinarsko umeće u spremanju novogodišnjih đakonija, jer mi je ona daleko.😀
    Milice…videću sa Deda Mrazom, nekako preko veze da ga nagovorim da i on otvori blog, jer ne da zna da kuva, nego je pravi velemajstor.😀

  15. Charolija Says:

    Presrećna sam ako na sve vas ovaj blog može bar malo pozitivne energije da prenese. Makar i “šašave” !😀 Možda nekog navede da se baci “na posao” pravljenja što više beba.😉 Nešto sam baš u fazonu pravljenja još beba… , hm… možda bi to bilo malo previše blesica koje će da okrenu ovaj svet. Dobro je i ovako. MIR BOŽIJI, HRISTOS SE RODI! Radujte se životu i širite ljubav, tako će vas sigurno sreća pratiti.

    VOLI VAS VAŠA CHAROLIJA

  16. Punky Says:

    Hristos se rodi! Sve najlepše vam želim, vojsko mala!😉

  17. Charolija Says:

    Mili dobri Punky, nemas pojma kako mi je drago sto te vidimo. Hvala ti puno! Tebi želimo, da se pored svega što smo ti već poželeli, baciš i iz aviona. Ljubi te vojska mala.😀

  18. drveni_advokat Says:

    Mora da su bili mnogo dobri, kada je Deda Mraz doneo i paketiće i pomogao tebi oko sarme!!!
    Preslatki su . . . ne znam koju fotku bih odvojila, nemoguće je neku izdvojiti!
    Ljubim vas puno!

  19. Gil-galad Says:

    Xexexe, ovakvu porodicu čovek samo može da poželi!!! :)))))) I bude srećan, naravno!

  20. Charolija Says:

    Drvena svi smo bili dobri, tako da sam i ja dobila paketić. Radosti moje.😀

  21. Charolija Says:

    Ma da nas poželi čovek i da se čudi.🙄 Hvala Bogu da je tako. Hvala Gil.

  22. Suske Says:

    E jeste prava srećna porodica! Želim vam da vam ceo život protekne u zdravlju i veselju.😀

  23. Charolija Says:

    Hvala Suske. Molim Boga samo za život i zdravlje, sve ostalo ćemo lako.🙂

  24. electrasdreams Says:

    Lepo ja kazem, trebalo bi da ih imas jos. Zasluzujes ih. Ceo vam zivot u radosti bio!

  25. Charolija Says:

    Lepo i pametno zboriš Elektra, ali nekako mi se baš i ne trudnuje više. Kad bih mogla odmah u deveti mesec, rado bih rodila još jedno.😀

  26. Darko Says:

    Jao divni ste svi! Baš vesela družina😀

  27. Charolija Says:

    Da smo veseli, jesmo… da smo divni, pa sad …jesmo ponekad. Hvala Darko.😀

Leave a Reply

