Srećan vam život bio

srecna-nova-2009

Jelka uspešno kupljena, predivno okićena. Četiri vrste lampiona.  Deda Mraz doneo gomilu paketića. Smestio ih ispod jelke. Baloni na sve strane. Neodoljivo miriše sarma. Moja prva sarma u životu koju sam napravila…krčka se.  Mešaju se mirisi, sarme, čorbe, borovine i viljamovke. Osmeh mi na licu, puno mi srce, pune nam sobe. Svi smo na okupu, sasvim dovoljno da u devojačkoj sobi dve cure spavaju i slatko sanjaju. Šta li im je to doneo Deda Mraz?  Kreveci popunjeni do poslednjeg mesta. Spavaju naše bebe. Bračni krevet do pola popunjen. Falim tamo ja.

Ja sam noćno letnji čovek. Da je leto već bi svanulo, ovako se tešim da je još noć i da ima vremena za spavanje.  Puno posla je bilo, ali sada je baš sve onako kako sam želela. Znate šta sam želela. Da sva “spavaća” mesta budu popunjena. Stoji u dnevnoj sobi prazan krevet. Stoji i čeka, možda sutra naiđu neki dragi gosti.

Sada mogu da sumiram godinu. 2008. Govorila Ivana još od  davne 97. da će 2008. sve biti u redu. Kad god je naišao problem, ja sam rekla “2008. će sve biti u redu.” Hvala dragom Bogu, bilo je.  Brzo samo prođe, ali neka je neka ide. Pamtićemo je po dobru. Rodila se Ana. Nećemo 2008. tek tako zaboraviti.

2009. je tu za nekih 18 sati. Dočekaćemo je, srećni i nasmejani. Rasterećeni, razigrani, spremni za nove korake, za nove zubiće, nove ocene, novog đaka prvaka, nove rođendane, za novog člana familije, već u januaru. Spremni za nove skokove, nove prijatelje.

Dragi moji želimo vam da u ovoj Novoj Godini budete bar dva puta srećniji nego u prošloj. Želimo vam da vam se rodi, novi član porodice ili bliže familije. Želimo vam  da svaki problem koji naiđe rešite bez muke i panike. Najviše vam želimo zdravlja, a ako vas i uhvati neki grip, da ga i neprimetite.  Želimo vam da budete slobodni, zaljubljeni, voljeni, da volite i radujete se drugim ljubavima. Ako se rastužite da smognete snage da se nasmejete svemu. Ako se naljutite da se opet nasmejete i da oprostite. Ako padnete, da ustanete, ako poletite, da bezbedno sletite. Želimo vam i puno para i puno dobrih poslova. Ma radujte se životu i sreća će vas pratiti. Grle vas, ljube i puno vole Ivan, Ivana, Jovana, Jana, Marko i Ana. Srećan vam život bio.

Tags: ,

34 Responses to “Srećan vam život bio”

  1. zihernadla Says:

    Ivanu, Ivani, Jovani, Jani, Marku i Ani puno, puno zdravlja i ljubavi želim! 🙂 …i, da ne zaboravim, Čarolijo, kad god te nešto iznervira, samo kaži: čkljšćđramzžklj 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  2. Charolija Says:

    Hvala draga Zihi, a ono čkljšćđramzžklj je neprevaziđeno i hvala ti što si me podsetila i dala pravo da koristim. Treba ti to da patentiraš. 😀 😀 😀 😀 😀

  3. Deda Says:

    Srecan i vama zivot bio u slozi , ljubavi se sve necem lepom !!!
    Voli Vas Deda !!!

  4. Charolija Says:

    I mi tebe Deda volimo i ljubimo. 😀

  5. Zmajcek Says:

    Srecan i radostan vam zivot bio i puno lepih letova i nebeskih avantura od srca vam zelim.

  6. mahlat Says:

    Tebi i onimakoje najvise volis zelim da jedni drugima budete zdravi i nasjemejani.

    Sreca sa vama gde god pogledate a na tvojoj deci zvezdana prasina!

  7. magi Says:

    Sta vama covek da pozeli? Sedmicu na lotou,pa jos jedan krevetac 🙂

  8. Walter Says:

    Citajuci tvoj blog ja sam shvatio koliko ljubavi ima u tvojoj porodici i koliko ste divni ljudi. Ja ne znam sta bih vam drugo pozeleo osim da ostanete to sto jeste.

  9. Duda Says:

    hVALA CELOJ PORODICI! Zelim i ja vama da ostanete takvi kakvi ste, srecni, puni zivota i ljubavi. Naravno, da budete svi prvo zdravi, pa onda sve ostalo. Ljubim vas sve! Cujemo se u 2009. godini!

  10. Gil-galad Says:

    Svima Vama sve najbolje, divni ste bre! Neka Vas sreća prati na svakom koraku! :))

  11. zelenavrata Says:

    Hvala na lepim zeljama, imperija uzvraca udarac 🙂

  12. Charolija Says:

    Hvala dragi Zmajče. Pored svega ostalog nadamo se lepom vremenu, da bi skočili što pre i što više skokova. 😀

  13. Charolija Says:

    Uh Mahlat…divna zvezdana prašina. Hvala ti. 😀

  14. Charolija Says:

    Hvala Magi, daće Bog. 😀

  15. Charolija Says:

    Hvala ti Walter, mnogo toga nečega nama fali, ali to što imamo nam je sasvim dovoljno za sreću, više nam i ne treba. 😀 Sve najbolje.

  16. Charolija Says:

    Hvala Dudo, želimo ti sve što bi i sami sebi poželeli. Uživaj i raduj se. 😀

  17. Charolija Says:

    Hvala imperiji. Ljubimo te. 😀

  18. spes Says:

    Raznežila me je ova čestitka. Hvala ti za tako lepe želje i tako lepo izrečene. Pita me Neša – mama ko je Charolija? -To je jedna teta koja skače sa padobranom. – Iz aviona?!?! -Da. -Wow!!! -Pozdravi je. -Hoću. 😀

  19. afroditta Says:

    Zelim vam da uvijek zivite u sreci i harmoniji.Budite i dalje zdravi,sretni i sa velikim srcem za sve.
    Sretna nova Charolijo,kako tebi,tako i tvojoj familiji. 😀

  20. porodistarije Says:

    Srećna Nova i vama! Hvala na prelepim čestitkama!

  21. makarone Says:

    Char, predivna imena imate i divna ste familija. Hvala na lepim željama! Vama sve najbolje i najlepše u 2009! 😆

  22. Milica Says:

    Mnogo ti hvala na divnim željama! Ja sam u svima njima izabrala dve, tri za sebe i biću srećna ako nam se ispune.
    Želimo vam zdravlje i ljubav, i da uz pomoć njih osmislite život koji će vam biti ispunjen, nasmejan i uvek interesantan. Ljubac!

  23. Suske Says:

    Imaš sjajnu porodicu, zdravu i nasmejanu, budite takvi i nadalje, a za sve ostalo … ma znaš već.
    Sve najbolje – za sve vas!!!

    Hvala vam na lepim željama.

  24. drveni_advokat Says:

    želim vam da budete zdravi i uvek zajedno!!! naravno, ostalo sve naj naj . . . ljubim vas mnogo!!!

  25. IvanB. Says:

    srecna ng, i sve najlepse tebi i tvojima.
    Budite uvek takvi nasmejani, svoji i veseli, puni optimizma i sa dosta skokova.

  26. Sanja Says:

    Ja ne znam gde mi se komentar zagubio, 😯 a svasta sam vam lepo pozelela, majke mi! 😛
    Ajd da probam ponovo – budite mi zdravi, veseli i nasmejani, nek vam je kuca uvek puna i bucna ko ovih dana, nek vam se ostvare oni najvazniji snovi i sta jos da pozelim posle svega lepog sto si nam poslala, sem da vam se duplo sve to lepo vrati! 😛 😛 😛

  27. sarah Says:

    Hvala na lepim zeljama!
    Zelim tebi i tvojoj porodici puno zdravlja i srece…. 😀

  28. Charolija Says:

    Spes hvala Neši i tebi na pozdravima. Pozdravi i ti njega i reci mu da sam sigurna da je i on jako hrabar. 😀

  29. Charolija Says:

    Hvala Afroditta… želim da ove godine budemo još zdraviji, kao i svi vi sa nama. 😀

  30. Charolija Says:

    Porodistarije…uvek mi je draga vaša poseta. Hvala vam. 😀

  31. Charolija Says:

    Makarone…sva naša imena imaju isti koren, sem Markovog. Što slučajno, što namerno, mada nikad ništa nije slučajno. Hvala. 😀

  32. Charolija Says:

    Hvala Miličice… Neka ti se ispune te tri koje si poželela. 😀

  33. Charolija Says:

    Svima vam neizmerno hvala…puno mi značite svi i drago mi je da imamo priliku da se možda nekada i upoznamo u životu. 😀

  34. Duda Says:

    To sa vasim imenima je stvarno cudo. Ocigledno je da ce Marko biti sasvim drugaciji, ali ipak vas. Nista nije slucajno. Eto, kako ste se vas dvoje nasli sa istim imenima. Ja sam imala momka rodjenog istog dana, istog meseca i iste godine, u istom gradu, ali je bio 12 h stariji od mene i jos smo blizanci u horoskopu. A pre nego sto sam njega srela, sa kojim god sam se momkom upoznala (a koji mi se dopao), zvao se Dragan. I ovaj moj blizanac je bio Dragan. Ne, nisam se udala za njega, mozda na zalost, ali tako je ispalo. On vise nije ziv. U svakom slucaju, imate divna imena i bas se svi lepo uklapate. A sigurno tu ima i nadimaka! Ovaj moj nick je moj pravi nadimak a pravo ime mi je Branislava! 🙂

Leave a Reply

