Volim nebo

Jedna od najvažnijih stvari u padobranstvu, koja mora pred svaki skok da se uradi, je provera opreme. Dok se sve ne proveri po dva puta, ne ulazi se u avion.

Ništa manje važna stvar je i sleteti u vetar, na čist prostor, bez prepreka. Pogledajte šta sve može da se desi padobrancu, koji ne poštuje pravila.😆

Tags: , , ,

21 Responses to “Volim nebo”

  1. Suske Says:

    😆 hi, hi, hi …

  2. Charolija Says:

    I ja Suske kažem hihihi, jadničak.😀

  3. Deda Says:

    Koja katastrofa??? Izgleda da je bolje pod kravljim go..v…?lol
    U svakom slucaju, ko jednom skoci ne moze nista da ga spreci da i dalje skace !!!

  4. Walter Says:

    Kakvo idilicno sletanje u kaktuse😀

  5. Sanja Says:

    Znaci, sledeci put kad podjete svako po jednu serpicu i kisobran obavezno. :mrgreen: 😛

  6. mahlat Says:

    ovako bi ja prosla. GArant😀

  7. Charolija Says:

    Deda neko je, ne znam tačno ko, skoro postavio onu pričicu o vrapcu i govancu, mene je ovaj crtani na to asocirao.😀

  8. Charolija Says:

    Walter, ništa manje idilično ne izgleda ni sletanje u kukuruze, kad porastu onako veliki za branje spremni. Jeste da je kaktus gori, ali za naše podneblje i kukuruz je opasan.😆

  9. Charolija Says:

    Sanja ja uvek izgubim kišobran, ali zato šerpicu uvek nosim sa sobom.😆

  10. Charolija Says:

    Mahlat kad promislim malo, tebi šta se sve dešava, uopšte nije isključeno da bi završila u kukuruzu, pošto kaktuse nemamo. 😀

  11. drveniadvokat Says:

    hehehe, siroma’:mrgreen:

  12. zelenavrata Says:

    Eto kako ja pricicama o vrpacu asociram na govanca😆
    Mukica🙂

  13. zelenavrata Says:

    Vrpac, neka nova vrsta jebote🙄

  14. Charolija Says:

    Drvena, ne znam jesi li gledala još koji crtać sa Bernardom u glavnoj ulozi. Šta mu se sve dešava, ovde je još i dobro prošao.😀

  15. Charolija Says:

    Daaa…Zelena ti si pisala o vrpacu.😆 Čim sam videla da ga je posrala krava, setila sam se priče. Mada njemu mačka ne bi mogla ništa, ali zato ga je kaktus dokrajčio.😀

  16. gemina Says:

    E, Charobna, moram da ti priznam, mnogo ti zavidim na letenju. Kako si uopšte počela da se baviš padobranstvom?

  17. Sandra Says:

    Jadnicak….
    Ko pocne da se bavi padobranstvom prvo mu pustite kako je Bernard prosao jer nije postovao pravila…🙂
    JADAN, a bas je cakan…

  18. Charolija Says:

    Gemina nema razloga da mi zavidiš, skoči brate.😀 Dok sam bila još mala devojčica u Kraljevu, odakle sam inače, je postojao padobranski klub, živela sam na 13. spratu i imala sam odličan pogled na sva vazdušna dešavanja. Tada sam poželela. Ja porasla, međutim klub se zatvorio, prolazile godine. Studirala sam u Nišu i igrom slučaja, sa svojim dečkom živela sa njegovim drugarima, koji su bili padobranci u 63.-oj padobranskoj. Ni tada nisam mogla da skočim, jer nije postojala obuka za civile. I opet prolazile godine, prolazile… rodila sam Jovanu i mislila da je moj san ostao samo san. Međutim, u 32 godini života mi se san i ostvario. Sasvim slučajno sam upoznala čoveka koji je imao svoj padobranski klub i tako… Sad sam gazdarica tog istog kluba i majka još dvoje, troje dece. Ne treba nikada odustajati od svojih snova, tu je nikada dozvoljeno da se kaže.😀

  19. Charolija Says:

    Sandra imamo jedan film koji puštamo svim đacima, bezbednost i vanredni postupci, moraćemo i Bernarda da uključimo u obavezni deo obuke, definitivno bi se uklopio.😀

  20. Branko Says:

    Mečko je suvi genije, a i hoce ga sreća!😀

  21. Charolija Says:

    Branko odgledala sam skoro sve crtaće sa njim i definitivno je genije. Šta on sve zna da smisli to je čudo jedno.😀

Leave a Reply

