Deda Mraze…ne skreći sa staze

Ako kojim slučajem Deda Mraz ove godine ne dođe do vas i ne donese vam poklone, nemojte da se ljutite na njega.  Budite sigurni da je imao dobru volju, ali…!

Tags: , ,

17 Responses to “Deda Mraze…ne skreći sa staze”

  1. Walter Says:

    E znao sam da ce prasici kad tad nesto da zajebu.

  2. Charolija Says:

    Sad bar znamo što ne dolazi, kad je obećao!😀

  3. drveniadvokat Says:

    so sad :(((

  4. neprilagodjena Says:

    O bozeeee, skuvali su Deda Mraza!! Aaaaaaa, koji kreteni, kako sam se sad iznervirala!

  5. Deda Says:

    ekstra…
    Ja postovao taj video prosle godine, ali izgleda da ima jos Deda mrazova za kuvanje…lol

  6. Charolija Says:

    Jadničci kako su mogli da znaju. Samo su hteli da spasu svoje živote. Ovo je objašnjenje zašto su tate i druge čike počele da se prerušavaju u Deda Mraza i zašto se svake godine ljudi svete prasićima.🙄

  7. Suske Says:

    E stvarno ovi prasići …👿
    I šta sad, ja treba da ostanem bez poklona?😯

    kak’a tuga, kako irvasi tužno gledaju …😦

    :mrgreen:😀

  8. Charolija Says:

    Irvasi su mi najveće face. Onako naivni čekaju. Možda im prasići ponude po tanjir tople dedamrazovske čorbice, da se malo zagreju.😀 Ups…kakav crnjak.

  9. zelenavrata Says:

    Cvrc Milojka and Stanojko😆

  10. Charolija Says:

    Pa se trpaj ti opet u tuđe odžake. Hehehehe…😀

  11. mahlat Says:

    Kad je dos’o u nevreme😀

  12. Sanja Says:

    Izgubili su sve moje simpatije koje su imali zbog teskog zivota! :mrgreen:

  13. afroditta Says:

    Zaboravio je da se oglasi sa HO,HO,HO! 😦

  14. Charolija Says:

    Hteo je da ih iznenadi, al se malo zeznuo, baš je stigao u nevreme.😀

  15. Charolija Says:

    Sanja meni su i dalje jako dragi i ako su počinili ovo strašno delo.😀

  16. Duda Says:

    E, bas ti lep blog! Super si ga skockala! A sliku nece da mi otvori, mozda kasnije pa cu komentarisati. Volim i ja praznike, mada ne idem nigde. Volim da mi deca budu na veceri, ali ove godine ce i to izostati. Nema veze i tako mi docek Nove godine ne znaci puno. Matorija sam za jednu! Ali, zato, 1. januara, stizu mi moji iz Bg na rucak i bice tu dva dana. Mi okitili i jelku i stan jos pre nedelju dana, ali svaki dan dodajem jos po koji detalj!

  17. Milica Says:

    Oduvek sam smatrala da je malo nekulturno od deda Mraza što tako upada ljudima u kuće. Mislim, mogao bi makar malo da se najavi.😉
    Prasići će makar imati bogatu božićnu trpezu. :> :> :>

Leave a Reply

