Četrdeset godina braka – slavljenje ljubavi

Ovo je priča o četrdeset godina. Pre četrdeset godina, dvoje mladih ljudi su odlučili da provedu život zajedno. Rekli su im „ne smete“, rekli su „mladi ste“, „nećete uspeti“, rekli su… Njih nije bilo briga šta je ko rekao, oni su odlučili. Pre četrdeset godina, ove noći, oni su proveli zajedno, prvu bračnu noć.

Naravno mladi. Za takve korake se samo mladi odlučuju. Ona 18 godina, on svega 23. Imali su iznajmljeni stančić, sobu, jedan rešo, jedan dušek, zelenu zavesu za prozor, dve stolice, dve viljuške, noža, dva tanjira, imali su tako malo i gotovo ništa, ali imali su jedno drugo i verovali su u ljubav.

Ponosna sam na to dvoje. Tako se radujem što ih poznajem. Igrom slučaja ih poznajem. Igrom slučaja, jer roditelje ne možemo da biramo. Neću vam sada pisati njihovu priču, jer četrdeset godina nije malo i zaslužuje puno više pažnje, nego što ja ovde umem i mogu da kažem.

Radujem se što smo još jutros svi bili zajedno sa njima. Svi mi koji smo proistekli iz te njihove ljubavi. Iz ljubavi se stiču najvrednije stvari u životu…. a stekli su tako mnogo dve ćerke, nekoliko zetova, petoro unučića, daće Bog, duplo više praunučića. Mladi su krenuli u zajednički život, tako da su mladi postali baba i deda, a tako će biti i sa sledećim zvanjem, prababa i pradeda. Najstariji unuk ima već 16 godina. Godine lete, tako da će već za njihovih 50 godina zajedničkog života imati i praunučiće.

Nisam umela jutros da im kažem šta osećam i da im čestitam. Neka ovaj mali tekst i par slika budu moja mala čestitka. Mama i Joco, srećan vam život bio.

Tags: , , , , , ,

21 Responses to “Četrdeset godina braka – slavljenje ljubavi”

  1. jelenaartpoezija Says:

    Cestitaj im u moje ime.
    Odusevim se kad ovako nesto procitam.🙂

  2. Sanja Says:

    E pa nek im bude zdravlja jos 40 i vama zajedno sa njima! 😛

  3. Charolija Says:

    Hvala Sanja.😀

  4. Charolija Says:

    Hvala Jelena u njihovo ime. Oduševim se i ja, a sada sam tako srećna, što se radi o mojim roditeljima.😀

  5. jelenaartpoezija Says:

    🙂
    Znam, znam, nocas dok sam citala , gledam ove pahulje sto padaju,
    a tvoja cestitka, greje i zraci srecom.
    Sve najlepse u Novoj svima.🙂

  6. Charolija Says:

    Jelena hvala još jednom. Stvarno mi puno znači, kada uspem da bar deo onoga što osećam, prenesem i drugima.😀

  7. drveniadvokat Says:

    woohoo!😀
    daće Bog da dočekaju i duplo više godina braka! to su po meni ljudi koji su uspeli u životu😀 ljubav uvek pobeđuje!
    Srdačne čestitke!

  8. Charolija Says:

    Hvala Drvena, nadam se da će još dugo uživati u zdravlju i svima nama “za vratom”.😀

  9. zelenavrata Says:

    Predivno!
    Cestitke i od mene i hvala im sto te stvorise takvu ludu🙂

  10. Charolija Says:

    Hvala dobra moja Zelena, a da sam luda, jesam, ne može se suprotno dokazati.😀

  11. afroditta Says:

    Neka vas sve zajedno prati zdravlje,sreca i veselje.
    Poznajem jednu veoma slicnu pricu.Formula je ista.Ljubav i odluka da se opstane u prkos svemu.Divno!
    Svima zajedno zelim vam Sretnu novu godinu . 😀

    Ps.I jos nista manje znacajno.Iz ljubavi dolaze djeca ljubavi.I tako se taj krug siri. 😀

  12. Charolija Says:

    Afroditta…mislim da ima dosta ovakvih sličnih priča. Valjda je tako vreme bilo, a i vaspitanje. Divno je što se krug širi, širi, širi…😀

  13. Suske Says:

    Čestitke!
    Nekako bih ovaj post mogla da potpišem, sa izmenama u nekim brojkama 47 godina, 19god najstariji unuk … ali ono dva tanjira, dve kašike …😐

    Neka su živi i zdravi i duboku starost dočekali!

  14. Charolija Says:

    Hvala Suske… divno za 47 godina. Zanimljivo mi je kada ljudi pitaju one koji su tako dugo u braku, za “recept”. Mislim da je recept isključivo u ljubavi.😀

  15. electrasdreams Says:

    Jos mnogo godina ljubavi im zelim. I svima vama sa njima radosno bilo!

  16. Duda Says:

    E, da docekaju i praunucice, vala! Srecno im i bericetno bilo! Na zalost, moji su stali na 37 godina braka i zajedno otisli u vecnost! Cetvoro unucica su imali tada, najstariji 13, pa 12, 10, 6. Sada su ljudi odrasli, a njih nema 19 punih godina. Kako mi samo nedostaju? Ali, postoje, tamo gore, dve zvezde, koje uvek gledaju, brinu, cuvaju!

  17. Charolija Says:

    Hvala draga Elektra. Daće Bog.😀

  18. Charolija Says:

    Dudo žao mi je što su otišli tako rano, ali sigurno od gore brinu o svima vama.🙂

  19. IvanB. Says:

    Lepo je to, kad covek ima toliko godina zajednickog zivota sa nekim iza sebe. Gde ces lepse. I ja se pridruzujem cestitkama.

  20. Charolija Says:

    Hvala Ivane. Meni je sa ove tačke gledišta, dve godine braka, to jako daleko, ali godine tako brzo prolaze da ništa nije nedostižno.🙂

  21. IvaN Says:

    Charolija, lepa pricica, danas je malo tako srecnih ljudi kao sto su tvoji roditelji.
    Pozdrav za njih i tebe

Leave a Reply

