Moji novi prijatelji

Mama na cilju

Italija ko Italija. Šta ja tu imam da pričam, a da već nije ispričano o ovoj zemlji. Sve je već rečeno. Putovanja i onako obeležavaju ljudi koje upoznajemo, a ne mesta gde ih srećemo. Povod našeg putovanja u Italiju je bio Svetski Kup u padobranstvu. Skupila se padobranska elita u skakanju na cilj i mi sa njima.

Maja

Inače sam vrlo druželjubiva osoba, tako da sam stekla puno prijatelja. Bartok, Maja, Viktorija i Stefan, mislim da nema kome nisam pričala o njima. Tako da ću sa njima i da počnem ovu priču.

Kada sam ih prvo ugledala, pomislila sam da im nikako tu nije mesto, ali kako je vreme prolazilo i kako smo se više upoznavali, postajali su mi sve draži i celo ovo putovanje bi bilo baš bezveze bez njih. S obzirom da smo u Srbiji ostavili četvoro dece, nije ni čudo što su moji novi prijatelji deca. Bartok ima samo dva meseca, Maja ima dve godine, Stefan 15 meseci i Viktorija tu negde.

Bartok

Bartok i Maja su brat i sestra i iz Poljske su. Mali batica još uvek sisa i prvo što sam pomislila kada sam ga videla sa mamom, je da ona baš i nije pri pameti. Tamo smo kampovali, a oni poveli tako malu bebicu. Nisam tada znala kako je njegova mama, mnooogo dobar padobranac. Mislila sam da uopšte i ne skače. Kad ono… Presvuče ga, podoji ga, spakuje padobran dok joj “pomaže” Maja, skoči iz helikoptera i ubode keca, nulu, najviše šest i kaže “ooo it`s too much for me”! Onda trčkara tamo ovamo sa njima, sluša šta joj trener priča, dok u isto vreme sprema nešto da jedu. I tata je padobranac, ali se nije pokazao tako dobro kao mama. Pored svoje dvoje dece, oni su poveli još dvoje, od njene sestre. Ma veselje totalno! Bartok i Maja jesu postali moji prijatelji, ali njihova mama je postala moj idol.

Viktorija i njen tata

Viktorija je ko šećer. Njena mama je padobranac, a tata nije. Njen tata je jedna duša od čoveka, a pritom je i flegma. Osoba kojoj je sve ravno do … i oni su Poljaci, tako da je njemu mnogo daleko to ravno. Ove dve do sada pomenute mame su najbolje drugarice, tako da je ovaj tata, kad one odu na skok, čuvao svu decu, hranio ih, šetao po livadi, igrao se sa njima… Ma prosto rečeno čuvao čovek decu, a da ga ja nijednom nisam videla iznerviranog, ljutog ili nešto nezadovoljnog. Samo se smeškao i kulirao. S moje tačke gledišta, živeće najmanje sto godina.

Stefan

Stefan je padobransko dete, rođen verovatno iz ljubavi koja se rodila na nekom od ovakvih takmičenja. Roditelji su mu padobranci, tata mu je Nemac, a mama Poljakinja. Jedan dan je stariji od našeg Marka i verujem da će se već negde, njih dvojica sresti. Ako ne kao deca, onda sigurno kao konkurencija za dvadesetak godina.

Marko, Stefanova buduća konkurencija

Drugi put o Brazilcu Marselu (Marčelu) i njegovoj dragoj Marseli (Marčeli), o onoj negde pomenutoj oluji, o kupanju u “frižiderski” hladnoj vodi, o pivu i mleku, o vinu i večeri, vatrometu i žurci, o Ester iz Londona i Srbima koji London videli nisu i još koje čemu, drugi neki put.

Tags: , ,

57 Responses to “Moji novi prijatelji”

  1. Дрво Says:

    meni je sve to kao blesava ekipa, daprostiš, ja sam skroz “prizeman” tip, mama se brzo vratila u formu, a drugari su savršeni1 dakle sledeći put sa sve decom 😀

  2. Zmajcek Says:

    Savrseno i prelepo drustvo.

  3. baba Says:

    Mogu ti reci da je meni ovo stvarno neverovatno! I divim se takvim ljudima, al sto rece Drvo, ja sam prizemni tip. A drugari su ti preslatki, nije ni cudo sto se zalepe za srce.
    Zelim ti jos nebrojeno uspesnih skokova, kako u vazduhu, tako i na zemlji! 😀

  4. Charolija Says:

    Drvo, mama im je zakon. Da vidiš samo kolilko su stvari poneli, bukvalno celu kuću. Ekipa iz Poljske je pored sve te dece, povela i psa. 😀
    Vodili smo i mi Marka i Jovanu, a Anu u stomaku u Podgoricu na takmičenje prošle godine, iskustvo je stvarno nezaboravno. Nama samo treba jedan dobar kombi, pa da dogodine pokažemo drugarima šta je veselje. 😆

  5. Charolija Says:

    Zmajče gde god da odemo ja nađem slično društvo, jer su stvarno najbolji. Zanimljivo je što ovima koji znaju da kažu po neku reč na svom jeziku, uopšte nije smetalo što ja ni toliko ne znam. 😀

  6. drveni_advokat Says:

    onda u taj kombi spakujte i mene :)))

  7. Charolija Says:

    Hvala Baba, tek će biti i skokova i novih drugara! 😀

  8. Charolija Says:

    Može advokatice, ako hoćeš možemo i platu da ti damo, pa da budeš bejbisiterka! 😀

  9. Duda Says:

    Stvarno je divno drustvo, posebno. Bas uzivate i sve je onako opusteno, sem u vazduhu kada radi adrenalin.
    Znas ti sta ja mislim o padobranstvu i kakve su mi neostvarene zelje. Ali, nikad nije kasno. Videcemo se mi jednom, na aerodromu. Navijam za kombi, jos bolje kamper, pa da ste uvek svi na okupu. I ja sam se od moje dece tesko odvajala i vezala ih prilicno uz sebe. Verovatno zato, sto se taja sve vise udaljavao i prisvajao kafanu, kao jedinu porodicu. Nema veze, ovako mogu kako hocu. Deca porasla, krecu
    svako svojim putem, a ja imam svoje drustvo i uzivam.

  10. zelenavrata Says:

    Mnogo mi je drago sto preko tebe upoznajem taj “visinski” svet, sve mi je to jako zanimljivo i divim vam se. Ja se drzim majcice zemlje 🙂

  11. Charolija Says:

    Dudo u vazduhu je još i najopuštenije. 😀 Dobar kamper je mnogo skup, ali za kombi bi se i nekako snašli. Ih, pa kad bi ga sredili, bilo bi bolje nego kod kuće. 😀
    Svake subote i nedelje smo na Lisičjem Jarku, pa kad god poželiš i kad imaš slobodnog vremena možeš da svratiš. 😀
    Svako se od svoje dece teško odvaja, ali ja kad se odvojim više ne razmišljam o njima, mislim ono…šta rade, da li su jeli, spavali, da li su dobri i sl. Ne opterećujem se, jer znam da ih ostavljam u sigurnim rukama. Rukama moje mame. Kad već odlučim da odem negde bez njih, odem, opustim se i uživam. To ne znači da mi ne nedostaju, samo se ne opterećujem razmišljanjem. Nek ide život.

  12. Charolija Says:

    Zelena ako hoćeš i ti možeš da dođeš na aerodrom da upoznaš “visinski” svet izbliza. Svi ste uvek dobrodošli! 😀

  13. drveni_advokat Says:

    smeštaj i hrana i vaša sam 😀

  14. DEDA Says:

    Kako su slatki…
    Prelepo drustvance !

  15. Charolija Says:

    Advokatice, da znaš samo da stvarno tražimo bejbisiterku, pogotovu za putovanja. Možda bi poželela i da skočiš. Smeštaj i hrana obezbeđeni, naravno, a pritom bi i platu primala i ludo se zabavila. Ne bi čak ni imala šta da radiš, jedino kad odem na skok da ih pričuvaš. 😀
    Ove godine nećemo više da idemo na takmičenja, znaš već zbog čega, ali sledeće si dobrodošla u našu ekipu! 😀

  16. Charolija Says:

    Ma skroz su divni! 😀

  17. Suske Says:

    Ja počela da kasnim ko sednice skupštine. Frka, ali je sreća da mogu da vidim post i par dana nakon objave. 😀

    Divim se ljudima koji se bave padobranstvom – generalno. A posebno se divim majci koja podoji bebu, pa ode na skakanje. Do sada sma mislila da je Tanja Bošković jedina koja je decu vodila u Pozorište kao bebe da bi mogla da ih podoji, pa da nastavi sa predstavom.
    Fascinirana sam. Svime, a najviše drugarima. 😀

    A tebi što reče baba, želim da budeš bolja od svih njih koje si pobrojala. Sjajna već jesi i divim se snazi koju imaš.

    Svako dobro!

  18. Charolija Says:

    Šuške ti si uvek dobrodošla i ne možeš ovde nikada da zakasniš!
    Mama o kojoj govorimo se zove Irina, mislim da nije ni svesna kakav je utisak ostavila na mene, a i na sve druge koji su bili tamo. Da nije skočila tu šesticu, možda bi dobila i medalju. Veliki je sportista i još veći čovek, žena, a u suštini je samo jedna obična mama koja treba svojoj bebi. 😀

  19. Duda Says:

    Moja su deca sada velika, ali sam, dok su bile male, teskom mukom ostavljala decu mojima na cuvanje ili da ih odvedu na more. A, kada sam i to prevalila, bila sam na konju. Nisam brinula, kao i ti, jer sam znala ko ih cuva. Moji roditelji su vodili u kamp, cetvoro unucadi, sve jedno drugom do uva. Tamo im je bilo divno i ja sam bila srecna. Ali generalno, volela sam da su stalno pored mene. I tako ih vezala uz sebe. A na aerodrom cu doci, kad-tad i jedva cekam.

  20. IvanB. Says:

    Uzivao sam u prici i slikama.
    Pored tebe i tvog blog-a veruj mi da cu da zavolim padobranstvo, mozda se i pridruzim uskoro 🙂

    Pozz

  21. lost03 Says:

    Kakvi sjajni drugari! 😀
    ja baš htedoh da kažem kako ćemo svi da zavolimo padobranstvo uz tebe i ove divne priče.
    ‘ajde napiši jednom kako se postaje padobranac, šta moraš da naučiš pre prvog skoka, koja su ograničenja, baš me zanima 😀

  22. Charolija Says:

    Dragi moji, uvek ste dobrodošli. Kad se padobranstvo zavoli i proba, uđe pod kožu, ma kakvu kožu, uđe ti u život i više ne napušta. 😀
    Lost napravila sam još jedan blog pre par meseci, posvećen samo padobranstvu sa moje tačke gledišta, ali nikako nisam zadovoljna sa njim, pa ga ne puštam u promet. 😀

  23. Charolija Says:

    Piskarala sam na našem zvaničnom sajtu, ali to je zvanično. 😀 Tamo mogu da se vide osnovne stvari o padobranstvu i našem klubu. http://www.nebeskidijamant.co.yu/

  24. Flying_man Says:

    Čitam te i uživam, imam toliko toga da kažem a ne umem, možda umem al ne mogu…

  25. Charolija Says:

    Hvala Fly. Ne moraš ništa da kažeš, drago mi je da si tu! 😀

  26. drveniadvokat Says:

    računajte da je mesto popunjeno! 😀
    oduševljena sam!

    što se mene tiče, samo vi skačite, ja ne smem, jer bih zeznula i to, kao i sve ostalo što zeznem u životu . . .

  27. Charolija Says:

    Super, nemoj posle da mi vrdaš! 😆

  28. Punky Says:

    Što je to lepo, zavidim ti na tim avanturama….nekad pomislim kako sam se pretvorio u dedu (Deda izvini, ništa lično) i kako me sve mrzi i kako nisam nizašta…a ti baš uživaš…mislim što se padobranstva tiče…Ja kad bi trebao da skočim onesvestio bi se pa makar i sve bilo kako treba…

  29. Charolija Says:

    Pakny ja stvarno više nisam nizašta, ali ne dam se. Umorna sam ko da imam 90 godina. Deca mi ne daju da klonem, ni duhom, ni telom. Prijala bi mi neka banja jedno 10 dana, sa sve kupanjem i celim tretmanom za babe. 😆
    Kad bi trebao da skočiš, sigurno se ne bi onesvestio, adrenalin drma i razmišljlaš 300 na sat. Kad bi sleteo, možda bi se onesvestio od olakšanja ili bi tražio još! 😀

  30. Punky Says:

    E u tom slučaju, a vetrujem tebi, ima da skočim jednog dana a ti ćeš da mi preporučiš sa kim…I ako se uskoro bude održavalo nešto u našem kraju (mislim da Srbiju recimo) obavesti me pa da vidim kako je izvodljivo da skočimo! 😉

  31. drveni_advokat Says:

    nema vrdanja, samo da uklopim posao (valjda ću se zaposliti do tada) u celu priču i računaj na mene 😀

  32. Charolija Says:

    Panky, evo skočimo zajedno ti, nastavnik i ja. Možeš da dođeš kod nas na obuku, upoznamo se, skočimo i popijemo gajbu piva. 😆 Možeš kod nas i da spavaš ako hoćeš.
    Što se tiče dešavanja u Srbiji, obično to budu takmičenja i tu ne skaču đaci, tako da je najbolje da dođeš! 😀

  33. Charolija Says:

    Advokatice… baš lepo. Računam na tebe! 😆

  34. zihernadla Says:

    što ti ne povede decu? vidiš kako su drugi? svi su lepi 🙂

  35. Punky Says:

    Može, ja sam za, ali ozbiljno…baš hoću da skočim i hoću da promenim život iz korena, no to je druga priča, a ovo je početak! Ti ćeš da budeš nastavnik…ja moje klince u školi ne učim da skaču, bar ne sa padobranom… 😉

  36. spes Says:

    Razveselila si me ovom pričom, a mame padobranci su stvarno za divljenje, uključujući tu i tebe. Sjajno je znati da postoje takvi ljudi. 🙂

  37. Charolija Says:

    Zihi…vodili smo decu na takmičenja po Srbiji i CG, ali za put u Italiju ili tako negde, treba nam onaj negde pomenuti kombi. Ovi koji su poveli decu imaju sponzore, pa su mogli čak i kučiće da vode. 😀

  38. Charolija Says:

    Panky za promenu života iz korena nema boljeg početka od skoka padobranom, ali ozbiljno. Imala sam prilike da gledam kako se ljudi menjaju iz nedelje u nedelju, na bolje naravno, jer padobranstvo ljudima pruža novi pogled na život i svet. 🙂
    Ne mogu ja da ti budem nastavnik, jer nemam to zvanje, ali moji nastavnici će te svemu naučiti, a ja ti mogu pomoći oko svega. 🙂
    Kad postaneš padobranac, onda klincima organizuješ ekskurziju da vide svog nastavnika kako skače i da se super provedu. Da vide avione, pilote, padobrance, zmajare… svašta nešto. Livada od 160 hektara, pa mogu, ako ništa drugo da se izjurcaju. 😀

  39. Charolija Says:

    Spes…ima puno mama koje su padobranci. Ima jedna mama kod nas, kojoj su sada i sin i ćerka padobranci. U njihovoj porodici samo još pas nije skakao 😀 .
    U padobranstvu ne postoji podela na muške i ženske, padobranac je padobranac, tako da ni za mame nema nekog posebnog tretmana. Kada je čovek u ovom sportu, vremenom sve to postane uobičajeno i sasvim normalno. 😀

  40. divljamachka Says:

    Wow, Charolijo, bash si prava Charolija!! Odusevili me tvoji novi prijatelji, Italija je Italija, i povrh svega – padobranstvo!! 😀 Najveci skok adrenalina sam imala kad sam u Becu u zabavnom parku Prater, isprobavala sve moguce sprave, neke i po dva puta jer su bile vrlo visoke i delovale nestabilno!! Dok su me prijatelji gledali kao tackice sa zemlje…Ne smem da pomislim kako je divno u vazduhu na tolikoj visini… mm! 😀

  41. Charolija Says:

    Divlja mačkice ti si prava divlja mačka! 😀 Obožavam zabavne parkove sa svim vratolomijama. Te stvari baš znaju da uzdrmaju. Nema šta da zamišljaš, javi se da se dogovorimo. Dođeš i skočiš. 😀
    Baš me zanima kako bi ti opisala to iskustvo na svom blogu. 😀

  42. bubazlatica Says:

    E stvarno lud provod…Kako se zove mesto gde ste skakali? Mislim da nam je vodic skrenuo paznju, dok smo jezdili Italijom da se u tom i tom mestu odrzavaju padobranska takmicenja, Kastel i nesto, da me ubijes sad ne mog se setim punog imena.

  43. 1lol1 Says:

    ahhh padobranstvo :)))
    sjajno 🙂

    fotkice su super, klinci i klinceze jos sladji 🙂

  44. Charolija Says:

    Ćao Bubice, mesto gde se održava ovo takmičenje je Belluno, na severu Italije, mada ima malih aerodroma za skakanje po celoj Italiji.

  45. Charolija Says:

    1lol1… Dobrodošla, imaš li link do svog bloga?

  46. atajlo Says:

    bubamaro 😀 😀

    Divno!

  47. Charolija Says:

    Pa gde si bre Atajlo? Zabrinula si me!

  48. atajlo Says:

    Pa evo me Ivana. 🙄 Šo sam te zabrinula kad nigde nisam išla. Samo što sam tek danas videla da pišeš, ja mislila još si zauzeta oko bebe. 😀 Nemo se brineš za mene, pliz, da posle ne bude (pu-pu-pu-daleko bilo) da ti se zbog Atajlo nije otvorio padobran. Još me samo za to nisu optužili. 😀

  49. Charolija Says:

    Pišem draga, svakave me neke muke spopale, ali ne dam se. Beba još malo, pa će i da prohoda 😆 , obišli smo nešto malo sveta, otkrili koje kakve boleštine, pa se lečimo, pošli smo i u treći razred, skačemo po malo i tako. Životari se.

    Zabrinula si me zato što sam pročitala kod tebe da ćeš opet negde da se preseliš, da zatvoriš blog i tako to. Neće Atajlo da bude kriva meni ni za šta, a oni što te za koje šta optužuju nek jedu govna! 😀

  50. atajlo Says:

    E pa lepo. 😀 I tek će vam biti, kad prohodate. 😀

    Ne, neću da zatvorim blog, a da idem hoću, ali ne bih o tome.
    Huuuuuj, samo kad nisam kriva. 😀

  51. Charolija Says:

    Ne moraš Atajlo o tome, a ja ću te već negde pronaći kad se preseliš! 😀

  52. magi Says:

    Ja sigurno necu zavoleti padobranstvo citajuci tvoje tekstove jer mi se vrti u glavi kad gledam tvoje fotografije. Da ne pricam da ne smem da se popnem uz merdevine, ili da pricam pa da se smejete? Protrcala sam kroz sve sto si pisala u poslednje vreme i komentar koji zapravo zelim da ostavim potrazuje vise koncentracije nego sto je imam u poslednje vreme,ali hocu nekako da kazem da sam procitala. I da mislim da si hrabra.

  53. Charolija Says:

    Hvala Magi i što si čitala i što si se javila i što misliš da sam hrabra. Volela bih da čujem tvoju priču o merdevinama. 😀

  54. sarah Says:

    citam i citam , ali nikako da nesto i prokomentarisem, ali ti znas da sam ja tu…
    prelepa prica i slikice…
    pozzz 😀

  55. Duda Says:

    Nesto slutim da si nam precutala operaciju! Vidim da si se javila poslednji put 11.septembra. Ako je to u pitanju, ZELIM DA PRODJE SVE U NAJBOLJEM REDU, DA SE BRZO MUZIC OPORAVI A I VI SVI SA NJIM, i da ga uskoro vidimo na slici sa padobranom u vazduhu!

  56. Charolija Says:

    Znam Saro da si tu, hvala ti! 😀

  57. malabreskva Says:

    He,he divno je kad upoznaš takve prijatelje, mogla si i ti da povedeš decu 🙂
    Drugi put da znaš 🙂

Leave a Reply

