Italy Belluno 2008 World Cup

Evo malo slika, a priče tek slede.

Tags: , ,

31 Responses to “Italy Belluno 2008 World Cup”

  1. drveniadvokat Says:

    slikeeee :)))))

    čestitam na medalji i trofeju!!!

    trebala si nam reći koji smo mi 😉
    ovako se malo pogubih, ali da je uživancija bila, bila je! 🙂

  2. Charolija Says:

    Hehehehe….medalja i trofej su nam izmakli! A to je slika da se tokom godine prisetimo kako će nekada biti naše! 😆
    Ne možemo mi sa njima da se nosimo…ali smo se trudili i nismo se obrukali, jer svi oni znaju u kakvim uslovima mi radimo.
    Napisaću par pričica o celom tom dešavanju, ali nemam vremena sada. 😀

  3. zelenavrata Says:

    Super su slidza, mada mi je prva the-best 😉

  4. Charolija Says:

    Zelena ima preko 800 slika i snimaka i svakakvih cuda, ali meni je favorit slika mame i bebe… Beba ima dva meseca i jos uvek sisa…a mama skace, podoji bebu, spakuje padobran i skoci keca… 😆

  5. DEDA Says:

    Super slike. I ne treba prica. Slike pricaju same za sebe..

  6. Suske Says:

    Aaa kakve sličice!
    Fenomenalno.

    Jedva čekam i priče, verujem da su zanimljive, a ako sudtii po ovim slikama, već sam sigurna da jesu. 😀

  7. Charolija Says:

    Istina je Deda da slike govore, ponekad i više od reči, ali baš imam svašta da ispričam. 😀

  8. Charolija Says:

    Šuške ovo putovanje će mi ostati u dugom sećanju po mnogo čemu, tako da se nadam da će i priče biti zanimljive. 😀

  9. spes Says:

    Zdravo, Charolijo!

    Sretoh se s tobom u prolazu kod ovih mojih, i bi mi cudno poznata. Citala sam te davno a onda izgubila iz vida. Secam se posta o uspomenama na tatu. Nesa i ja smo na moru. Cim se razbaskarim u svom ADSLu, citam sve sto sam propustila. Pozdrav. 🙂

  10. Charolija Says:

    Draga Spes drago mi je da si svratila. Tvoje pričice su kratke, sažete i ispunjene ljubavlju, tako da me uvek ostave bez komentara. Neša obično sve sam kaže! 😀

  11. zihernadla Says:

    al ste uživali 🙂 biće medalja, biće… 🙂

  12. mahlat Says:

    Ja ne letim,odustala kad sam videla da nemam za to ono jel’te al mi svaki dan pocinje ko ove tvoje slike – prvo pogled na musko dupe u najludjim mogucim gacama onda sve redom pa suton :))

  13. Duda Says:

    Cao Ivi! Ovog momenta, dok ti pisem, na RAI Sportu ide neko takmicenje u padobranstvu. Za sada su samo Italijani. Ako imas ovaj program, pogledaj! Bas ono na palacinku.

  14. Charolija Says:

    Zihi biće medalja, ako ne ovih svetskih onda bar ovih naših domaćih i tu u okruženju. 😀

  15. Charolija Says:

    Draga Mahlat, baš se radujem što si svratila. Slatko si me nasmejala svojim komentarem. 😀

  16. Charolija Says:

    Dudo kući smo došli oko 9 sinoć, sa aerodroma, izmoreni totalno, tako da smo samo pali u krevet. Nisam gledala to takmočenje, baš mi je žao, jer vrlo retko prikazuju padobranska takmičenja. Nema veze, biće valjda opet! 🙂

  17. Duda Says:

    Bas mi zao sto niste malo pogledali. Ja sam malo kibila, a spominjali su nesto i Sloveniju, Hrvatsku, ali nisam prepoznala rec Srbija. Baj d vej, ako si gledala kojim slucajem (glupavu) emisiju 48 sati svadba, mogla si me videti u zlatari. Prodala sam burme mladencima iz Cortanovaca. To nam je vec cetvrto pojavljivanje u istoj emisiji, a meni 3. Ne hvalim se, ali je cinjenica.

  18. makarone Says:

    Charolijo, divne fotografije. Želim vam puno trofeja i medalja! 😆

  19. Charolija Says:

    Ih Dudo ja sve propustih. Nisam te videla i baš mi je žao.

  20. Charolija Says:

    Makarono hvala ti puno! 😀

  21. sarah Says:

    slike su superrrrrrrrrrr…
    eto mozda na nekom novom takmicenju u austriji budemo imali vise srece pa se i sretnemo…
    pozzzz

  22. DEDA Says:

    Nista zato, mi smo spremni da pored prelepih slika, procitamo svaki tvoj red koji budes napisala…

  23. Charolija Says:

    Draga Saro, bili smo sprečeni višom silom da dođemo u Austriju. Naša ekipa je bila, ali Ivan i ja nismo. Nisi čitala o čemu se radi, ali nije ni važno. Važno je da sam sigurna da ćemo sledeće godine sigurno doći! 😀

  24. Charolija Says:

    Deda… e baš volim ovaj tvoj nick. Nekako je sav mudar, ko i svaki deda.
    Evo stižu novi redovi! 😀

  25. Duda Says:

    Nema veze sto me nisi videla, bice prilike. Eto nam jos jedan lep vikend, meni neradna subota. Isplanirala sam da idem na Strand, verovatno poslednji put ove sezone. Zato cu da se osuncam i iskupam. Jedino, sto cu ici sama, ali nema veze. Moja Marina (mladja cerka) ima ispitni rok, pa streba, a mladenci se spremaju za svadbu. Zeni se rodjeni brat mog zeta. Ocajna sam sto stize jesen, pa onda zima, ajaooooo… Ne volem, sto bi rekao Djoka Balasevic, zdravo ne volem kisu, zuto lisce, tmurno vreme, prazan grad, svi nesto “pokisli” a i nema posla. Bas narod bole ona stvar da kupuju nakit. A mozda i bi, kad bi imali od cega? Vazniji je zivot od nakita. Bljak za predstojeca godisnja doba. Zato cu sutra i prekosutra da im se osvetim, a i vama zelim puno lepih trenutaka na aerodromu sa decicom.

  26. Spartak Says:

    Skaci, skaci, zaigraj u ritmu tom 🙂
    Sto se kaze u mom kraju, voleo bih i ja da skacam 😀

    Veliki pozdrav sa Juga

  27. Charolija Says:

    Dudo iskupaj se i za mene, uhvati još malo sunca, trebaće u decembru. Ne volim zimu ni ja, srećom ima dosta praznika, pa nekako ispunim vreme, inače bih odlepila.
    Volim sneg samo kroz prozor da vidim, eventualno da prošetam dok pada. Ako budemo išli na Žabljak to je opet samo 10 dana, a zima traje celu večnost. Užas jedan.

  28. Charolija Says:

    Spartak…dođi da skačemo! Dobrodošao 😀

  29. drveniadvokat Says:

    ja volim zimu, šaljite je kod mene.

  30. Charolija Says:

    E kad bih mogla da je pošaljem negde, vrlo rado bih ti je poslala. 😀

  31. Duda Says:

    Gde si Carolijo! Nema te par dana. Ima li sta novo? Podeli sa nama! Lose je vreme pa sigurno niste na aerodromu.

Leave a Reply

