Kako pljuvati "stoku" bez zakonskih posledica?

I tako, lepo ja spremim slike iz Italije, smanjim ih na razumnu veličinu, od 800 slika izaberem, pa ne znam tačno koliko i spremim se da napišem jednu lepu pričicu… kad ono…

…Onda lepo pitam, “Da li nekoga, ko kaže da sam ja, IM kurva, na internetu, imam pravo da tužim sudu”, kažu “imaš“! E pa onda, ja neću reći ime i prezime, te i te osobe, koju želim da ispljujem, da me ne bi tužila, jer mi to stvarno ne treba u životu. Mada čisto sumnjam da ta i ta osoba uopšte zna šta je to internet, blog i svoje mišljenje o nečemu. Na svom blogu imam pravo da kažem, to i to, da ne spominjem ničije ime i prezime, i da pljujem koliko god hoću. Ako se neko prepozna u tome, to je onda problem te i te osobe, ne moj.

Ljudi moji, pa ja sam neko, ko mnogo voli ljude. Neko, ko i u lošim ljudima traži ono dobro, da ih opravdam za ono što rade nekom ili što rade meni ili meni bliskim ljudima. Ne mogu ja nikoga da pljujem… onako stvarno. Samo sam besna i ljuta…. to mene brzo prođe, ali ovo traje već danima. Zato što taj neko, ne da mira, ni meni, ni meni dragima.

Verovatno neću ni uspeti da ispričam o čemu se radi. Krenem, pa stanem, pa odlutam, pa sve tako. Nije mi čudno, kada devojke i devojčice od 18, 20 ili nešto više godina se začude, tuđem ponašanju, pa se pitaju, kada će da nauče. Čudno mi je i prosto smešno, donekle i bolno… Kada ću bre, ja, matora drtina, da naučim više, da su mnogi ljudi, prosto rečeno, stoka!!!???

O čemu se u stvari radi? Nije važno o čemu se radi, jer to što se radi, može da se radi u bilo čemu. U bilo kojoj profesiji, grupi ljudi, može čak i u porodici, može i na ulici, može svuda gde ima ‚‚stoke‚‚. Stoka je grupa domaćih životinja od koje čovek i ima koristi, ali ljudska stoka, e to vam je nešto od čega celi ljudski rod nikada nije imao, niti će imati bilo kakve koristi, ma i majke koje to rađaju, to ne mogu da vole… Ma lažem, te iste majke su tu tzv. stoku, vaspitale da budu takva stoka, pa su samim tim i one stoka. Bravo mala, baš si im ga šuknula!

Opet ne rekoh šta htedoh! Zamislite da ste jadni i sami. U nečemu. U nekoj situaciji. Sami, i niko vam ne želi pomoći. Beznadežni ste, tužni, plačljivi, sami. Tražite spas, izlaz, ali ga nema. Nema ko da vam pomogne. Svi koji mogu, neće. Oni koji ne mogu, recimo, hoće, ali jednostavno ne umeju. I onda vi nađete ‚‚budalu‚‚, koja sve od sebe da, da vam pomogne, učini vam život lepšim, ispuni vam SVE VAŠE SNOVE, eeeej, SVE što se te stvari tiče. Pomogne vam maksimalno u vezi te stvari, koja vam je, bezmalo uništila život. Onda budeti srećni, zadovoljni, svoji, ali ne i zahvalni. Ne treba nikom vaša zahvalnost, ali bar toj osobi od vas ne treba ni nož u leđa, a vi baš to uradite. Kako ja takve ljude da razumem? Kako u takvoj osobi da nađem to nešto dobro, što postoji u svima? Da li postoji, pitam se sada?

I ta ista osoba, tada, kada vam zabije taj nož, nastavi i dalje da rovari, da vas pljuje, psuje, da vam ne da mira, da vam šalje preteće poruke, da druge ljude navodi na zlo protiv vas. Ne mogu da razumem i neću. U stvari, ipak razumem. Sve mogu da razumem… ta i ta osoba je toliko jadna i nesigurna u sebe, da se jednostavno plaši vas, jer u svojoj gluposti i zlobi ne ume da vam vrati dobrotom. Sve to dobro što je primila, ne ume u svojoj nečovečnosti, da uzvrati. Jako čudna situacija.

Tu sad dolazi do izražaja vaš karakter. Da li toj i toj osobi, vratiti milo za drago ili…? E tako ja puknem, pa bih ovo, pa bih ono… ali ipak, ništa ne preduzmem. Dođem tako na svoj blog ispraznim se i pustim da to rešava onaj što nam svima sudi… i za dobro i za loše.

Eto nikoga nisam spomenula, ničije ime navela, ništa novo nisam rekla, ali sam ipak sve ispričala. Meni je lakše, nekako lepše, a niko ne može da me tuži! Toliko sam u pravu da bih celu priču i mogla da ispričam, ali nemam vremena da se teram po sudu sa budalama. Borimo se za život i zdravlje, to je sada najvažnije! Ali nije mi jasno zašto nas napadaju sada, kada smo tako slabi? Znam i na to odgovor. Neke zveri napadaju samo onda kada je ‚‚žrtva‚‚ ranjena, nemaju hrabrosti da napadnu kada smo u punoj snazi. Ne znaju ‚‚zveri‚‚ da nam samo daju veću snagu da preživimo i da ih porazimo do kraja!!!!

39 Responses to “Kako pljuvati "stoku" bez zakonskih posledica?”

  1. punky26 Says:

    Eh kad bi samo ljudi znali da su stoka pa da se poprave ali jok…i kad bi svi kao ti, ja i ostali koji to rade praznili sebe na blogu a ne na drugima, mada je pitanje, možda je nekad i bolje iskaliti sav svoj bes ka uzročniku istog…ne brini, biće bolje…

  2. Charolija Says:

    Ma rado bih ga ja ispljuvala javno u lice, nego je mnogo bezobrazan i agresivan, a ja kad krenem ne mogu da stanem dok ne isteram sve do kraja, tako da bi sve to verovatno završilo tučom, a nemam nameru da se spuštam na njegov nivo… mada ne sumnjam da bih ga ovako besna i izudarala dobro. Kad sam ljuta mnogo sam jaka, a nema smisla da ga i tako porazim!😆

  3. Zmajcek Says:

    probaj da ne obracas paznju na njega,to ce ga verovatno dotuci.

  4. Suske Says:

    Dobar predlog je dao Zmajček. Uključiš opciju ignore, i uživaš. To je najbolja varijanta.😉

    Stalno govorim i pitam se zašto neki ljudi ne gledaju svoja već tuđa posla, i zašto toliko mržnje ima u njima. Odgovor nemam, tj. razlog ne znam, ali znam da postoje i da ih se treba kloniti. Njima nikada ne možeš da dodkažeš bilo šta. To su samo životinje, bez trunke pameti i treba TO vaspitavati od malih nogu inače – ništa se ne može postići.
    Zato energiju ne treba trošiti na njih, već ih jednostavno ignorišeš. Ne razmišljaš o njima, ne registruješ apsolutno da postoje.

    Izgleda šašavo, ali je meni pomoglo, i dalje mi pomaže. Oni za mene ne postoje! Njihove reči me ne dotiču, i jako mi je lepo. Samo se nasmejem ponekad kad kažu da sam nevidjeni baksuz, i guram dalje.

  5. Charolija Says:

    Zmajče, pa ja njega ne primećujem više, ali on se nakačio na nas. Taman ga zaboravim, kad eto ti njega opet. Dotući će njega njegova glupost.😉

  6. Charolija Says:

    Šuške toliko neke ne osnovane mržnje ima među ljudima, da je to čudo jedno. Nije problem kada su reči u pitanju, već njihova dela. Strašno!!!

  7. Duda Says:

    Vrlo dobro poznajem “blizanacki” bes. Mislim da niko ne moze da bude tako besan kao “mi”. Sta da ti preporucim? Znam po sebi koliko se zderem kada imam problem. A sto se tice te mrcine (zao mi je da ga nazivam stokom jer zivotinje jako volim), budi strpljiva, vec ces mu nekako “zavuci”. Ukazace se prava prilika. Nema pravila. Ja sam jos i skorpija u podznaku a za nju vazi pravilo: Oprosti ali ne zaboravi i nikada ne pocinju prve. Samo se brane. Ali i to moze da bude pogubno. Cuvaj se, trebace ti zivci za decicu i muza.

  8. Charolija Says:

    Dudo…Ma već me je prošao bes. Samo da ga više nikada ne vidim i ne čujem. Silom prilika to je nemoguće! Ne znam samo koliko dugo ću izdržati da ga ignorišem. Kad mu ga ja budem “zavukla” 5 dana će da se čudi šta ga je snašlo! Najgore od svega je što on u stvari nije napao lično mene, već mog muža, a on je velika dobrica, pa sve polagano, a ja bih to nabrzinu rešila za čas posla. Zato se i razboleo, jer sve drži u sebi i rešava kad se namesti prilika.

  9. IvanB. Says:

    E sto ne podnosim ljude koji za nekoga znaju da kazu, a ne vide sebe… Draga Carolija, tog slobodno sledeci put pljuni medju oci, jer takva stoka zasluzuje sve to.

  10. zelenavrata Says:

    Ne razumem pojam mrznja, i kada ga vidim, ne zelim da ga vidim, a da se mesam sa govnima, smrdecu i ja. Izdici se iznad svega, jer mora doci trenutak da nestane iz vasih zivota na neki nacin. Ako treba da mu se sudi, pobrinuce se vanzemaljski sud za to. Kuliraj zeno, trebaju ti nervi za porodicu!
    Sve najbolje Vam zelim.

  11. electrasdreams Says:

    E, kako te ja dobro razumem. Goni stoku…od sebe. Pozz. Neko vreme necu biti tu, ali cujemo se uskoro.

  12. prichalica Says:

    Ma, pusti stoku neka pase sve i svasta, pa pljuje okolo… Ne moz’ ona dalje od livade da dogura…
    Zato, ne brigaj, i kad bi “ta i ta osoba” procitala ovo, ne bi ni skontala da je ona/on, u stvari, ta i ta osoba..

    Samo napred! Pozdrav!!!

  13. Charolija Says:

    Zelena, ja čak ne umem da mrzim ni takvu “stoku”, prosto mi ga je žao. A ja da se ovako ne ispraznim ne bih uspela da sačuvam živce. Ne mogu da držim u sebi ono što me izjeda, tako da je ovo moj način da sačuvam nerve. Izduvati se, pa makar i na blogu!😀

  14. Charolija Says:

    Elektra, gde god da ideš lepo se provedi i uživaj ma šta da radiš.😀

  15. Charolija Says:

    Ivane znam ja da on svašta nešto zaslužuje, ali neka ga. Neko od gore vidi sve to! Ima ko da nam sudi!😀

  16. Charolija Says:

    Pričalice, ma mogla sam i ime da mu napišem i da mu dam da pročita, ali negde na pola teksta bi se izgubio, jer dugačak je ovaj tekst, a i previše uman za njega!😆

  17. zihernadla Says:

    Čar, ja sam se izveštila…gledam a ne vidim, slušam a ne čujem…a onda na kraju kažem čkljšćđramzžklj…pa mi još i smešno😀

  18. Duda Says:

    Mislim ja, docekaces ti njega negde u krivini. I meni je trebalo mnogo godina da se “drznem” da srucim u facu sve ono sto me muci, da izbegavam ono sto me nervira (kad god mogu, a mogu), da se “osvetim” za nesto za sta nisam kriva i za ono sto mi drugi urade iz idiotizma i gluposti. E, sto ti pre dodje to, pre ce ti biti lakse. Sredi ti njega, da ne trpis to u sebi, pa sta bude, po njega.

  19. Charolija Says:

    čkljšćđramzžklj…… U pravu si Zihi… odmah mi smešno!😀😆😀

  20. Charolija Says:

    Dudo i ja volim životinje ali “stoka” ostaje “stoka”, ja ću njega na finjaka, kulturno, bez nerviranja i teških reči da sredim! 😀 čkljšćđramzžklj😆

  21. morenaluna Says:

    Bacas bisere pred svinje? Hm.. Ne prosipaj prah Carolijo..

  22. zihernadla Says:

    vidiš, čkljšćđramzžklj…još ispadne i glup😀

  23. Charolija Says:

    Morenaluna, ma ne koristim ja svoj prah uzalud! Nije vredan ni moga pogleda!😀

  24. Charolija Says:

    Zihi, sestro slatka, gde si bila ranije da mi daš ovaj savet!🙄
    čkljšćđramzžklj…. Ha ha ha ha😀😆😀

  25. divljamachka Says:

    Ehh, zato uvek obracaj paznju gde, kako, kome, zasto…dajes sebe.
    lepo je verovati ljudima, tj. verovati U ljude i njihovu dobrotu, ali moras da obratis paznju na to da nisu svi na istom evolutivnom stepeniku – ako ne intelektualnom ili kulturnom, onda EMOTIVNOM! Osim toga, ledena voda nas samo kali. A sve se uvek vrati, i dobro i lose, zato guraj po svome!!😀

  26. drveniadvokat Says:

    uh . . . ništa ja tebe nisam razumela😦 osim da te je neko dirao. I mislim da bolji savet od Zihernadle ne mogu da ti dam (čak ću da usvojim njen🙂 ), ali ja uglavnom ignorišem takve ljude i prosto ne verujem kako su jadni i niski. Imam ja (bolje reći imala sam) jednog takvog druga, ogovara sve redom, a posle smo mu svi najbolji, misli da je prepametan, a ustvari previše kenja i još naleti na budalu kao što sam ja, da ga sluša i trpi . . . ali neće više :))) i kada sam mu rekla da malo iskulira, nadrkao se😀 šta reći više? jadno da jadnije biti ne može. i da znaš, ja neću da trošim reči ni vreme na takve ljude, već čkljšćđramzžklj!😀
    posveti se osobama koje vrede, a ostale ignoriši😉

    “Kada ću bre, ja, matora drtina, da naučim više, da su mnogi ljudi, prosto rečeno, stoka!!!???”

    ako si kao ja, odgovor je: nažalost, nikad.

  27. Charolija Says:

    Divljamačko, u suštini svi mi govorimo sebi da nećemo dozvoliti da nam takvi bednici vršljaju po životu i živcima, ali jbga… desi se! Sve se vraća, sve se plaća!😉

  28. Charolija Says:

    Advokatice probaj ovaj Zihin recept… znaš kako prija… još kad viknem….ČKLJŠĆĐRAMZŽKLJ!!!😀

    Ma da pukneš od smeha!😆

  29. drveni_advokat Says:

    izvini na psovanju nisam ni primetila😦

    šžrrrmnbljdsn!😆

  30. Charolija Says:

    Ma samo opleti…advokatu drveni!😀

  31. Duda Says:

    OSTAVILA JA NEGDE KOMENTAR NA SLIKE, ALI NE ZNAM GDE. IZGLEDA NA NEKU SLIKU KOJU SAM HTELA DA VIDIM IZBLIZA. REKOH DA SU DIVNE SLIKE A VAS DVOJE NAJLEPSI!!!! Nije zato sto ste nasi, nego stvarno! Pitam se da li je mozda i ona “stoka” negde na ovim slikama, ili se stoka ne vodi “na vasar”, nego ostaje u oboru?

  32. Charolija Says:

    Našla sam ja taj tvoj komentar i odgovorila na njega. Nije ni loše što može da se komentarišu slike i pojedinačno.
    Hvala na komplimentu, a za onu “stoku” me slatko nasmeja. Nema njega na ovim slikama, a i ovo za vašar si u pravu… pravi padobranski vašar, samo što nema šećerne vune i “stoke”!😀

  33. Duda Says:

    Dobro je da si se malo nasmejala. Ja nesto ne uspevam da se smejem bas nesto od srca. Danas sam plakala kao kisa. Raspekmezio me jedan film a onda i vecerasnji Devojka koju sam voleo sa mojim omiljenim Robertom Redfordom. Kako je dobar film, onako pravi zenski. Znaci, sva sam deformisana od suza. Plačipickasti dan, jebes ga. Sutra ce biti bolje, jer mi dolaze deca na rucak i moj zet olimpijac-brozna u vaterpolu. Nije da se hvalim, al nije na odmet da spomenem, jer je zasluzio. Baj d vej, kako ti muzić puzić?

  34. Charolija Says:

    Bre Dudo, ženo božja, pa i treba da se hvališ. E baš si me obradovala za zeta. Svaka čast za majstore!😀
    Prija ponekad da se čovek isprazni plakanjem, odavno govorim da suze samo za plakanje i služe… pa sad neki razlog uvek može da se nađe. Ja nešto nemam vremena ni da se isplačem ko čovek!😆
    Inače mužić je dobro koliko god to može da bude. Promenili smo način ishrane i čekamo da se zaleči ta jebana infekcija. Pije lekove, čajeve, zajebancije koje kakve. Ne smeju ni biopsiju da mu urade, tako da nam je ostalo samo da čekamo sledeću kontrolu koja je tek 13 septembra. Inače smo dobro, idemo na aerodrom, on ne može da skače, ali sve drži pod kontrolom. Dušmani ko dušmani, ne daju mu mira, ali i to smo odjebali, tako da i nije loše.😀

  35. drveniadvokat Says:

    juhu, drago mi je to da čujem!!! :)))

    pozdrav celoj porodici🙂

  36. Duda Says:

    Odjebite govna i gotova stvar, sto bi rekao Radovan 3. Dobro je to sve sto radite i treba. Bice to sve ok. Vidi to sve onaj od gore i nagradi sve po zasluzi. Dobrom coveku samo dobro. Hvala na cestitkama. Nadam se da cemo se videti jednom prilikom u Bg, jer se moji sele krajem oktobra. Zetu pocinju treninzi u Partizanu. A sto se tice mog plakanja, ja sam inace jako tvrda. Mozes misliti kada nisam plakala ni posle smrti oba roditelja (poginuli oboje u saobracajci), 6 meseci. A od kada sam jel, u najlepsim godinama, za svaki k…c se njarim. I kada je lepo i kada je tuzno. No, treba se i isplakati, korisno je. Rekle babe, bice ti lepse oci, sto je meni sada, u 56. godini, jako vazno. Ha, ha! Poljubac svima vama!

  37. Duda Says:

    Na RAI Sportu ide takmicenje u padobranstvu kao ono na kojem ste vi bili. SADA! Sli mislim da je nesto interno.

  38. Duda Says:

    Nije 9,19 nego je 22,19, ne znam u cemu je fora jer mi je na kompi tacno vreme.

  39. lost03 Says:

    to su sitne duše, mali zli ljudi, zavidni i u suštini bedne kukavice. viđala sam na poslu to o čemu govoriš. ako su samo spletke i tračarenja, ne obraćam pažnju, sklanjam se, zaobilazim, ali za krupnije stvari mislim da se treba boriti. nekad treba tu stoku vratiti na mesto. ne daj se.

Leave a Reply

