Samo da ima nas

Imam veliki problem. Treba da se suočim sa jako ozbiljnom situacijom, a ja i dalje tu ozbiljnu situaciju vidim kao nešto dobro, jer je sve zbog nečega dobro. Kao nešto što nije ništa strašno. Kao zajebanciju koju ćemo kao i sve drugo do sada da izdržimo, prevaziđemo, pobedimo. Večiti optimista, na teškim mukama. Verujem u Boga, pa se pitam, šta treba iz ovoga što nam se dešava, da naučimo, jer će na kraju, naravno sve biti u redu. Molim za život i zdravlje, a zdravlje nas izdalo. Svi mi zajedno smo jedno, pa zato često i pričam u množini. Što zadesi jednog od nas utiče na sve druge, pa bilo lepo ili ružno.

Hvala Bogu, deca su nam zdrava, zdrava sam i ja, tata je u pitanju. Nije baš da ima grip, nije ni prehlada od uragana koji smo preživeli u Italiji, nije ni ništa drugo uobičajeno, jednostavno imamo neki tumorčić. Kako ružna reč tumor? E sa tim treba da se suočimo! Ne, ovo ne mogu reći u množini. Treba ja da se suočim, on se suočio, stao mu je na crtu, ali ja nekako ne mogu. Ne znam sa čim treba da se borim. Kad ovako govorim, kažem sebi da patetišem i dramim, da lupetam i pričam gluposti, ali kako god, on postoji i treba da se operiše.

I operisaće se, sada pije lekove da bi ublažio neku infekciju i operacija treba da se izvede za mesec dana. Kažem ja sebi, pa kad je za mesec dana onda nije opasno, jer da je opasno bilo bi odmah. Šta još da kažem, šta sebi da kažem, jer se ja ovo sebi obraćam. Tako je, kako je. Mrzim ovu teskobu, mrzim crne misli koje mi nalete, mrzim bolnice, mrzim da se suočavam sa ozbiljnim situacijama. Ma ne želim ozbiljne situacije… Ali… to je ipak samo život i malo se ja tu šta pitam. Biće kako treba da bude, a mi… mi ćemo dati sve od sebe da bude onako kako je dobro za nas.

Tags: ,

29 Responses to “Samo da ima nas”

  1. Zmajcek Says:

    Ta ruzna rec “tumor” bas zna da nas dotuce,ja sam se sa njom suocio pre nekih 10 godina kad sam imao taj neki tumorcic u grlo pa je bilo povuci potegni dok nisam resio da odem i da ga sredim.

    Bice sve uredu videces to je samo panika zbog te glupe reci koja nije uvek tako glupa i crna.

  2. Charolija Says:

    Znam Zmajče da će sve biti u redu. Drago mi je da si ti taj tvoj sredio i da je sve u redu.

  3. drveniadvokat Says:

    najbitnije je da ostaneš pozitivna, to će i njemu mnogo značiti. tvoj osmeh i podrška će imati više uticaja nego svi lekovi ovoga sveta.
    najiskrenije vam želim da ponovo, što pre, budete zdravi.

  4. Duda Says:

    E, bas mi je zao sto prolazite kroz to, ali, bice sigurno sve dobro. Na vreme je, nije hica, videla si i sama. Ako ti je za utehu, jedan plivac na Olimpijskim igrama je, nesto pre Olimpijskih igara, konstatovao da ima rak na testisu i resio da operaciju odradi posle igara. Plivao, kao lud. I resio da ce biti sve u redu i da ce pobediti tog ljuskara. Zgazice ga i zivece. Cini mi se da je i tvoj muz to resio. I ti ces sigurno. Izvini, izabrala sam malo tezi slucaj jer je “vas” samo tumorcic. Imam ih i sama, ali ne moraju da se operisu, za sada. Da ti kazem, ne brini, ne vredi, ali pokusaj da racionalno razmisljas. Ma, lupam, ali ne znam sta drugo da ti kazem, iskreno. Jebi ga, uvek ima nekih sranja. Bude sve dobro.

  5. Suske Says:

    Charolija, život je čaroban, i ti to dobro znaš, i ponekad se desi da nas na kratko podseti da je to tako.

    Pozitivne misli i snaga vam je preko potrebna. Znam da je teško, i znaš i sama da je teško da se nađe neka utešna reč, evo ja samo pokušavam.

    Želim da ti kažem, da sam tu, ako ti ikada bilo šta zatreba.

    Želim vam svima svako dobro i svu sreću.

  6. lost03 Says:

    doktori bi trebalo da znaju šta nam rade time što sve živo i neživo zovu tumor. tako lako izgovore tu reč i napišu je na papir, kao da je ekcem ili karijes. svakome normalnom čitav svet se okrene u glavi od te reči, a može da bude sasvim bezopasno.
    imala sam identično iskustvo, ali znam da tu nema utehe. samo se drži i budi jaka za sve vas, ovo je kriza koja će proći. prebrodićete vi ovo. iskreno, želim vam da budete zdravi i da još dugo, dugo, letite… 😀

  7. Punky Says:

    Daće Bog pa će sve biti OK, samo imajte vere i nade!

  8. zelenavrata Says:

    Mora da bude sve Ok, zasluzili ste!

  9. electrasdreams Says:

    Jeste, mora da bude sve dobro. Proci ce, samo u to veruj. Svi smo uz vas.

  10. electrasdreams Says:

    Zaboravih, sve sto treba, trazi. Bez ustezanja. Sto se mene tice, na raspolaganju sam ti.

  11. zelenavrata Says:

    Takodje.

  12. Charolija Says:

    Hvala vam svima na podršci i lepim željama. Tako mi je drago što vas imam i puno mi znači to što ste uz nas.
    Nije mi odmah rekao celu istinu da se ne bih sekirala, ali na kraju je morao sve do detalja da mi ispriča. Maligno je. Situacija je ozbiljna… baš! Operacija je odložena za neko vreme zbog postojeće infekcije, pa da se sve to ne bi preko krvi proširilo dalje mora malo da se sačeka. Pije gomilu nekih lekova.
    Sigurna sam da će na kraju sve biti u redu. Ne dam da nas uništi jedno obično debelo crevo.
    Sutuacija u kući je opuštena maksimalno, kao da se ništa ne događa, ali… uh!
    Rekoh već nekad negde da su padobranci posebna sorta. Definitivno jesu. Nisam istraumirana, uplašena, nisam čak ni iznenađena. Kada se ljudi bave onim čime se mi bavimo, od samog starta budu spremni na svašta. Ovo je malo drugačije, ali opasnost po život, je opasnost po život. Više ga je strah da nas ostavi, nego da umre. Zabranila sam mu da umre još kada smo se upoznali, tako da ta solucija otpada. Ostalo je samo da sve ovo preživimo.
    Za vikend smo bili na aerodromu kao i uvek kada je lepo vreme. Najteže mi je palo kada je skupio drugare da im kaže o čemu se radi i da ih zamoli, da klub nastavi da radi, da se skače i dok on bude u bolnici. Još više mi smeta kada mene pitaju kako sam. Dobro sam kako bih bila? Smejem se, igram se sa našom decom po onoj livadi. S vremena na vreme ga psujem. ‚‚Šta ti je sve ovo trebalo?‚‚ Pa se zajedno smejemo.
    Na sledeću kontrolu, koja bi trebalo ove nedelje da bude, idem sa njim. Da taj doktor meni sve kaže u lice, možda ću postati svesna ozbiljnosti situacije. Možda neću ni tada, izgleda da lažem sebe da bi mi bilo lakše.
    Super mi je ta osobina. Slažem sebe dok ne prođe najgore, a to umem jako dobro da radim. Pa kad prođe sve, e onda priznam sebi da mi je bilo teško, pa se isplačem ko čovek.
    Spotić koji ću da postavim kao svoj sledeći post sam napravila dan pre nego da ode kod doktora, pojma tada nismo imali da će život postati ozbiljniji. Posle toga slede priče i slike iz Italije, a o tumoru, boleštinama i koje kakvim sranjima pisaću ovde. Ovo je blog koji zaslužuje samo lepe priče.
    Hvala vam još jednom svima. Grlim vas i ljubim!

  13. lost03 Says:

    Ivana, ne znam šta da kažem, sem da ti ponudim prijateljstvo i podršku. Ako postoji način da pomognem, reci.

  14. zelenavrata Says:

    Predlazem Nera dijetu za detoksikaciju organizma, sirup ima da se kupi u svi prodavnicama zdrave hrane, uz sirup se dobija knjizica sa uputstvom, i nije ruznog ukusa, probala sam. Pila ga je moja sestra posle odstranjivanja malignog tumora, nismo znale pre za njega, nije jela 10 ili 12 dana, bilo je cupavo, pobeleo joj je jezik, izbacivala je toksine na sve nacine, kroz stolicu, mokracu, znojila se nenormalno i smrdela kao tvor, ali je radila i obavljala svakodnevne poslove kao majka, zena, domacica, radnik na odgovornom radnom mestu. Imala je 2 kontrole posle Nere i rezultati su joj dobri. Nije isla ni na zracenje. Gladovanje pomaze, neka pokusa nema sta da izgubi. Imas mnogo o Nera sirupu u dijeti na netu, pa pogledajte.
    Verujem da ce biti sve dobro. Mora!

    pakovanje od 500ml

    Nera prirodni sirup se koristi za desetodnevnu dijetu za pročišćenje organizma. Sirup pije pomešan sa svežim limunovim sokom i malo ljute aleve ili kajenske paprike u prahu i sam malo vode. Ovaj napitak prijatnog ukusa obezbeđuje organizmu sve što mu je potrebno u sedmodnevnom ili desetodnevnom periodu, a za to vreme organizam koristi priliku da se očisti od svih vrsta nagomilanih viškova, toksina. U ovom periodu ne konzumira se nikakava druga hrana. Kao posledica koža, kosa, nokti dobijaju zdrav sjaj, varenje i drugi zdravstveni problemi su olakšani, a kao prijatan nus-efekat obično je izgubljeno i par kilograma.

    sastav: palmin i javorov sirup.
    zemlja porekla: Švajcarska

    ■ lekovita svojstva:
    Ideja Stenlija Barousa (Stanley Burroughs) koji je prvi počeo sa primenom i proizvodnjom ovog sirupa bila je da zdravlje počinje u nama i da se u našem društvu prečesto oslanjamo na lekove da otklone, da prosto odnesu naše zdravstvene probleme. Naš organizam poseduje prosto čudesnu sposobnost iscelivanja, samo kada mu za to damo šansu.

    Najveći deo svog postojanja čovek je bio sakupljač ili lovac. Živeći na taj način, uvek se susretao sa dužim periodima kada je hrane bilo manje, ili je nije bilo uopšte. Sasvim je moguće da naše telo, na izvestan način, računa na ove periode apstinencije kako bi se očistilo. Postoji Zulu izreka ,,Telo koje je stalno prepunjeno ne može da vidi tajne.’’

    Više o dijeti sa nera sirupom možete pročitati ovde.

    ■ način pripreme:
    10 supenih kašika rastvoriti u 2dl vode, dodati svež limunov sok i malo ljute aleve ili kajenske paprike u prahu.

    ► za one koji žele da znaju više:
    Nera je sanskritska reč koja označava ,,životodavnu suštinu palminog drveta’’. To je ona životna sila biljke koja će omogućiti cvetanje i stvaranje plodova. Nera je hiljadama godina korištena u indijskoj ajurvedskoj medicini.

  15. Charolija Says:

    Hvala Zelena, probaćemo sve!

  16. Charolija Says:

    Hvala Lost, pa već mi pomažeš! Divna si!

  17. drveni_advokat Says:

    moj teča se izborio sa istom bolešću, ako želiš mogu ga pitati šta je koristio i na koji način . . . znam da je mnogo vodio računa o ishrani. ali nije problem da ga pitam šta je koristio. naravno, samo ukoliko ti želiš.

  18. Charolija Says:

    Sve predloge prihvatamo, pa ćemo da vidimo odakle ćemo da krenemo. Naravno, prvo od regulisanja ishrane, već radimo na tome. Hvala advokatice, pitaj teču, da vidimo šta on ima o tome da kaže.

  19. drveniadvokat Says:

    poslala sam ti mail, nadam se da si ga primila.

  20. Charolija Says:

    Hvala i ovde advokatice. Jel` ti ne smeta što te tako zovem?

  21. bebA Says:

    Da ponovim sto je vecina napisala jer je zaista jako bitan faktor – POZITIVNOST I PRISEBNOST!
    UM KONTROLISE TELO!
    i uz Bozju pomoc sve ce biti kako treba!
    pUUUno poZZ

  22. drveniadvokat Says:

    nema na čemu, anytime my friend 🙂

    ma ne, di bi mi smetalo, slobodno 🙂

  23. Charolija Says:

    Bebo, sigurna sam da su pozitivnost i prisebnost, jedni od glavnih faktora! Način života, ishrana…poremećeni oni i dovode do ovakvih oboljenja. Stres… e kad kažu stres ja se potresem! 😀

  24. Charolija Says:

    Advokatice, baš je lepo imati te za prijatelja! 😀

  25. drveni_advokat Says:

    hvala, takođe 😀

  26. DEDA Says:

    Proso kroz to, ali mi prijatelji slali mejlove sa linkovima gde mogu da se informisem o svemu… Cim pre, pregledacu i poslacu i ja tebi sve sto imam i nadjem.
    Nadam se najboljem i drzim vam palceve.

  27. Charolija Says:

    Hvala Deda, drago mi je da si sada dobro posle svega toga.
    Užas jedan je sve to, ali sve će biti dobro. Znam da hoće!

  28. Duda Says:

    Sto posto podrzavam to da svaki pacijent MORA da zna sa cim treba da se bori. I jedino tako moze doci do izlecenja! U zgradi, moja komsinica se operisala pre jedno, dva meseca, debelo crevce, oporavila se, paje po Srbiji, morima. Super izgleda. Ide na hemoterapije, drugu turu i strasno je pozitivna. Nasmejana, raspolozena i to ce joj sigurno pomoci da ozdravi. Pozdravljam vas sve! 😉

  29. Charolija » Samo da ima nas (drugi jebani deo) Says:

    […] creva, zavezana creva ili jebem li ga šta. Juče sam čitala postove od prošle godine u ovo vreme i radovala se što su problemi sa njegovim zdravljem iza nas. Uveče […]

Leave a Reply

