Leto 2008.

Da napišem koju reč. Uh, odakle da krenem? Otkriću vam za početak toplu vodu! Počelo je i u toku je, LETO 2008. Za ljude koji me poznaju to bi bilo sasvim dovoljno, pa da znaju da nemam vremena za pisanje, za mejlove, za internet i sve slične zajebancije. Nemam kad ni da telefoniram. Možda sam već nekad, negde rekla da zimi samo vegetiram, živim koliko da me ima na broju, ali zato leti živim 300 na sat.

Negde sam pročitala kritiku na svoj račun, u fazonu da kod mene nema privatnosti. Možda je čovek u pravu. Šta je koga briga kako ja provodim vreme i život? U ostalom ja sve ovo pišem prvo zbog sebe, a ako neko pročita, pročitao je. Ko razume shvatiće, ko ne razume i ne mora da čita.

Sećam se prošle zime u Ičkovoj, kada sam rekla da jedva čekam da vam pišem o danima koje provodim onako kako ja hoću. Ti dani upravo traju, a ja ne pišem njima, verovatno čekam zimu u Pere Todorovića kada ću vam pisati o svemu ovome što mi se dešava sada.

Prođe mi kroz glavu još jedna moja izjava, da leti putujemo, zezamo se i pravimo decu, a da zimi trudnujemo i čekamo proleće za rađanje. Ha, ha ha ha ha …. Uplašiće se moji prijatelji da sam ponovo na putu da ostanem trudna. E ovog leta imamo nameru da ne ostanemo trudni i nećemo.

Svi smo hlava Bogu živi i zdravi, niko se nije zakačio na drvo, isprimali smo vakcine koje su nam bile na redu, raspustili smo se, bili smo u Kraljevu, u Prijedoru, u Jagodini. Čekamo vize za Italiju, Austriju, u septembu idemo u Mađarsku i tako. Deca su bila kod babe i dede u Kraljevu, dok smo mi išli na takmičenja. Jovana i Marko su se vozili u džipićima, ali ne u centru, jer su ih premestili u park. Ana se smeje slatko i krto i ima celih 6 kila. Naravno imamo gomilu slika i snimaka, ali nemam sada vremena da sve to postavim.

Trenutno smo u Beogradu i čekamo te vize, kao da smo ratni zločinci. Idemo u Italiju na svetski kup sa reprezentacijom po drugi put. Moj dragi je zaslužio mesto u reprezentaciji, a ja… e ja. Ja sam čuvena tehnička i moralna podrška. Ima me na spisku reprezentacije još od prošle godine, bukvalno pod tim nazivom, tehnička podrška. Jebem li ga šta je to, ali ima me, što je najvažnije.

Takmičenje se održava u Bellunu od 7. do 10 avgusta, predivno mesto za skakanje. Gradić na severu Italije. Dolaze svi oni koji u padobranstvu nešto znače. Ima svašta lepo i pametno da se vidi. Ljudi putuju da bi videli spomenike, neku drugu kulturu, ovo, ono, a mi putujemo da bismo videli šta drugi znaju i da pokažemo svoje skromno znanje u padobranstvu. Šta da vam pričam kada tamo dolaze ljudi koji dnevno imaju po 8 skokova. Ej bre, DNEVNO! Ne samo vikendom, nego bukvalno svaki dan. Njima je nebo druga kuća, a prizemljenje…uh. Nisam vam uopšte nikada ispričala o kakvoj se disciplini radi. Ajde i to sada da obavim.

Radi se o skoku na cilj. Skače se sa 1000-1200m, a može i nešto manje. Svaka ekipa ima 4-5 takmičara, zavisi od pravila tog takmičenja. Skače se na tzv. palačinku! To je elektronski krug u prečniku od 16 cm. Na sredini je bela tačka u prečniku (bila je 3cm, a smanjili su je na 2cm). Cilj svakog padobranca je da pogodi centar. Prvi deo tela (obično peta) koji dotakne tlo, treba da udari čuvenu nulu, a to je to belo na sredini ‚‚palačinke‚‚ prečnika kao što rekoh dva cm. I tako ekipa skoči, i jedan po jedan padobranac prizemljuje na sunđer, tj. na palačinku. Najgori rezultat je 16cm i da li padobranac lupi eloktroniku, pa ona otkuca 16 ili doskoči negde na livadu ili na samu ivicu sunđera, svejedno je 16cm. Rezultati svake ekipe se sabiraju, a i svakog podobranca pojedinačno. Obično se skače po osam skokova, i polufinal i final za najbolje. Valjda neko razume šta pričam. Potražiću sliku, pa da vidite. Znači rezultati se kreću od 0 što je najbolje, do 16 što je najgore i svakako jedini siguran rezultat. Kažu da se padobrancu gledanje ovakvih skokova posle 10 može računati kao skok. Vidiš 10, a 11 kao da si skočio. Koliko sam ih videla blizu sam C dozvole. Jedva čekam da počnem i ja.
Ove godine će valjda malo manje da nas tresu iz gaća u ambasadi, pa će da nam daju i šengen vize, da bismo mogli i u Austriju da odemo bez mnogo zajebancije. Ova naša zemlja takva kakva jeste, ne pridaje mnogo važnosti ni mnogo važnijim stvarima, pa tako naravno ni padobranstvu. Ali što se sporta tiče, smatram da su padobranci totalno zanemarena kategorija. Pa niko ne zna za sva naša takmičenja. Za naša putovanja, uspehe ili neuspehe. Mi tamo predstavljamo Srbiju i nikoga nije briga zbog toga. Čak i ja, kao samo tehnička podrška. Tamo me vide kao srpkinju, kao padobranca, upoznajemo se, družimo se. To su padobranci, pa se i ne čude mnogo što smo i mi Srbi normalni ljudi. Dolaze ljudi sa svih strana sveta. U helikopteru ili avionu, SVI, smo samo padobranci i nije važno da li smo Srbi, Španci, Nemci, Hrvati, Slovenci ili Arapi, Englezi, Francuzi, Italijani ili Novozelandđani. Faca si ako umeš da udariš nulu, ali si faca i ako umeš samo da se osmehneš. Osmeh svi umeju da protumače.

I tako, opet u svom starom stilu svašta sam napisala. Moram sada da žurim. Javlja mi dragi da on i Marko dolaze kući sa nekim Šveđanima. Odakle se pa Šveđani pojaviše Odoh da se obučem, da ličim na čoveka. Javiću vam šta je dalje bilo! Ljubi vas Ivana.

Tags: ,

48 Responses to “Leto 2008.”

  1. Zmajcek Says:

    Srecno na takmicenjima i puno medalja.

  2. Duda Says:

    O, srece, pa si se javnula. Ma, razumem, troje dece a sve hoces. Bas vam je super i zelim da vam udare vise u pasose pa prvac Italija. I tamo naravno tacno u nulicu. Gledala sam ja takve skokove par puta na tv. Lako je za gledanje, ha, ha. Uzivajte, poljubac tebi i decici a muza prepustam tebi. Cao!

  3. Charolija Says:

    Hvala Zmajče!

    Hvala Dudo, za gledanje je super lako!😀

  4. sarahstory Says:

    zelim vam sve najbolje, a gde ste u austriji….????
    ma ti stizes sve, vidis , cak i da nas informises… 😀
    pozzzzzz

  5. zelenavrata Says:

    Svaka cast za ovakvu porodicu i razumevanje i ljubav koju imate. Zavidim Vam!
    Srecno na takmicenju!
    P.S.ja sam od onih koja se ne bi usudila da skoci i zavidim svakome ko ima Mudanca da to uradi!

  6. Charolija Says:

    Hvala Saro, u Austriju idemo od 21. do 24. avgusta u Zeel Am See, pa ako je blizu tebe, mozes da dodjes da se upoznamo i da vidis o cemu se radi. Znam da je to gradic na nekom jezeru, bilo bi lepo da je to ono tvoje jezero!

    Pozdrav

  7. Charolija Says:

    Zelena vrata… sviđa mi se nick i asocira me na vrata iz jedne lepe priče. Hvala na lepim željama.

    Pozdrav

  8. Charolija Says:

    Saro gledala sam sada na googl-u, u pitanju su nazalost dva razlicita jezera. U Austriji ih ima tako mnogo, ali sam se ponadala!

  9. sarah Says:

    Jao, znas nije to tako daleko od mene par sati autom, ali u to vreme sam u srbiji ili vec putujem natrag u austriju…
    eh, zamalo..ali vidis kako je svet mali, bice toga jos….
    pored toga grad sam nekada vozila za srbiju, to je na samoj granici sa nemackom, ja sada idem drugim putem preko minhena….
    pozzzzzzzzzzzz

  10. lost03 Says:

    heej!😀
    uživaj u životu u oblacima!😀

  11. Duda Says:

    Prosetala i ja malo do onog jezera gde ce biti takmicenje. Jao, sestro, kako ce vam biti divno. Prava carolija! Uzivajte a mi cemo u slikama, nadam se!

  12. Charolija Says:

    E baš je svet mali Saro, žao mi je što nećemo moći da se vidimo u Austriji, ali zato ćemo se možda sresti u Beogradu!🙂

  13. Charolija Says:

    Hvala draga Lost. Uživaj i ti u ovom letu.😀

  14. Charolija Says:

    Dudo, znam da je u Italiji ekstra. Belluno je isto na obali jezera. Koliko sam na googlu videla, a i čula sam od onih koji su bili prošle godine da je u Austriji još lepše. Jedva čekam! ..A što se tiče slika, moram da se kritikujem. Baš sam nemarna što se toga tiče, a imam ih baš puno!🙄 Potrudiću se da postavim i slike.

  15. bubazlatica Says:

    Evo i od mene, lepe zeljice za leto, aktivno koliko vidim. Uzivaj preko grane.

  16. electrasdreams Says:

    Neka ti je srecan zivot zence!

  17. Duda Says:

    Pricala sam ti da je moj brat padobranac. Zivi u Sarajevu, ali kada je ovde u NS, i kada ima vremena, ode malo do Ceneja pa se baci. On je skroz u ekstremnim sportovima, ali zato i u pitomim. Satorce, planinica, zenica i on. Vrlo romanticno provode godisnji. A za svoj gros, sve ono sto njegova zena ne sme ni da gleda na tv, a kamoli njega! Lud je totalno.

  18. Duda Says:

    I drago mi je sto nas nisi totalno zapustila i sto si prisutna, vidim na ostalim blogovima a i na tvom. Super!

  19. Charolija Says:

    Tu sam ja negde Dudo. Čitam ponešto, ostavim po koji komentar i tako. Evo sad sam čak i jednu sliku postavila. Onu što sam obećala u tekstu.

    Tvoj brat i snajka se sigurno divno provode i meni bi baš prijalo malo odmora.

  20. Charolija Says:

    Hvala Bubice i Elektrice!😀

  21. Duda Says:

    Super je fotka. To je ta palacinka, pretpostavljam. A jel to tvoj muzic?

  22. Charolija Says:

    Palačinka sa plazmom i kremom. Mmmm… Prijedoše mi se palačinke, možda ih večeras napravim kad dođemo sa Ade.😀

    Ova na slici je palačinka sa mojim mužem!😆

  23. Duda Says:

    Ne spominji slatkise, vec mi curi vodica! Njam, njam! A jela sam i lubenice i keksa i keksa i keksa, i opet bih mogla nesto slatko.

  24. Charolija Says:

    Bili smo na Adi, ali ništa od palačinki. Moj dragi je pravio puding i bio je baš sladak. Kad on zašećeri, zašećerio je!

    Baš mi je prijalo, pao mi šećer, a onda sam doživera šećerni šok!😆 Sad bih mogla da idem malo da spavam! Nego Dudo da te pitam kad će taj tvoj blog da se pojavi?

  25. Duda Says:

    Ivana duso, ne znam jos za blog. Nemam ja bas nesto puno iskustva sa kompom. Matora sam a deca nikada nemaju vremena da me malo vise upute. Raspitujem se, malo po malo, kradem znanje, a i Maki ce mi pomoci. Ona me i uvela u sve ovo. I ja volim puding, ali uglavnom zimi, pa jos topao da jedem. Moja deca NI JEDNA, nista sto se pravi sa mlekom. Zamisli, ni kada su bile bebe, ni jednu kap. Tada je prolazilo mleko u medolinu, cokolinu i tim sranjcima, ali samo nikada. Starija je kao beba posla u jaslice (7 meseci) i bila tamo gladna jer je glavni obrok mleko. Verovatno zato sto sam ja u trudnocama pila mleka na litre, obozavam ga, pa im se smucilo.

  26. Duda Says:

    Vratila sam se Stranda. Super mi je bilo. Iskupala sam se, druzila da mojom decom, njihovim drugaricama, momkom od mladje cerke i sestricinom koje je prosle subote imala 7. i 8. skok. Mozes da zamislis kako smo se raspricale. Mene bas to sve zainteresovalo otkad citam tvoje postove. I ona je odusevljena. Priznala sam danas pred mojom decom kako bih skocila tandem skok, pa su se malko iznenadile. Zezale me da bih brzo dosla do zemlje (zbog tezine, jer ja kukam da sam debela a svi mi kazu da nisam)! Ipak sam ja dama u godinama a imam 63 kg, visoka 164. Imam malo stomacica, ali mislim da to sve nema veze. Nisam, odustala, jedino sam malo odlozila zbog love, naravno.

  27. Charolija Says:

    Draga Dudo, dobro je sve dok nemaš preko 115 kg, to je neki limit.😀 Što se godina tiče, tu nema granice. Sve dok si sposobna da živiš, možeš i tandem da skočiš.😆 Ako budeš u prilici, pa da navratiš do aerodroma da se družimo malo i da vidiš sve iz prve ruke. Mi smo evo pre pola sata došli sa aerodroma. Mrtva sam umorna, ali i ispunjena i prezadovoljna.

  28. Duda Says:

    PS: Malo sam sarala po tvom blogu i naisla na pisamce od 14.februara. Tema: Sta ce me secati na tatu? Uh, tesko je. Ista prica, sa mojom mladjom cerkom. Obe cerke su od istog tate. Jedna je radila sa njim i sjebo joj je zdravlje, nacisto. Alkos! Mladja je bila njegova mezimica. Ne zna(m) tacno, kada je to prestala, ali je prestala da postoji za njega. Ali, totalno. Setio se “taja” da joj cestita rodjendan, porukom na mobilni telefon. Sada zivi sa zenom koja ima dva sina. Kaze on, ne pravi razliku medju decom. Ha, ha, ha! Pa, kako je to moguce kada svoju decu i ne vidi i ne cuje. Znaci, one tipove voli, kao svoju. Cudo jedno sta alkohol napravi od coveka.
    Pazi molim te, decu koju poznaju skoro dve citave godine, voli vise nego svoju. Ne mogu vise ni da se nerviram. Ja, kao da ga nikada nisam ni poznavala, ali mi je zao dece. Ja sam imala divnog oca za koga me vezu divne uspomene. I sestra, takodje. Izvini, malo me potreslo pismo a o slici da ti ne pricam… Suze, suze…

  29. Duda Says:

    Hvala ti na pozivu, sigurno cu doci kada budem imala kako. Naime, nisam trenutno motorizovana, ali, moja cerka se seli u Bg u septembru, zbog muza vaterpoliste koji je potpisao ugovor sa Partizanom, tako da cu verovatno onda imati vise sanse da dodjem i do aerodroma. Javnucu ti kada to bude izvodljivo.

  30. Charolija Says:

    Nema mesta suzama. Sve je to jebani život, tako je, kako je. Menjamo ono što možemo, ono što ne možemo, preživimo i idemo dalje.

    Nadam se da ćeš uspeti da se organizuješ za neki dolazak, kad ti se ćera preseli.😀

  31. drveni_advokat Says:

    nadam se da ste dobili vize i da je sada sve ok, te da pakujete stvari i pozdravljate se sa dragim osobama i begate po nove uspehe! Srećno!!!

  32. Charolija Says:

    Dobili smo vize😆 ! Putujemo u sredu uveče, ali se još ne pakujemo. Mi tako uvek, sve u zadnji čas, a i ne nosimo puno stvari! Hvala na lepim željama.

  33. Duda Says:

    Juhu, bravo, cestitam! Jao, mogu da mislim kako ste srecni. Drzim sipke da tvoj muz, uz tvoju tehnicku podrsku, pobedi, naravno! Jeeeee…. A bice islicica! Poljubim vas a decicu ce baka cuvati iz Kraljevi, pretpostavljam. I ona ce se nauzivati. Ajd, pa cujemo se jos, ne?

  34. Charolija Says:

    Znala sam da ćemo da dobijemo vize, a ovog puta nas nisu čak ni maltretirali ko prošle godine.😀
    Nekako se nisam ni obradovala, u stvari sam preumorna. Treba mi sna! Jedva čekam da mi dođe mama!😀

    Baš da ćemo da pobedimo, sumnjam, ali sam sigurna da se nećemo obrukati!😀

    Hvala na lepim željama. Odoh sad da spavam koji sat!

  35. drveniadvokat Says:

    super! držim vam fige, lepo se provedite, pa da nam javiš kako je prošlo!😀

  36. Duda Says:

    Danas je D dan! Brzo se spakujte, pa pravac na put! ZELIM VAM ISTO STO I SEBI KADA PUTUJEM! Sve laganini, bez frke a jos ako i uspeh dodje pri tom, pun pogodak. Srecno!!!!!

  37. Charolija Says:

    Spakovani smo, par majica i gaća, padobrani i lonče za kafu, foto aparat i kamera, i to je to. Krećemo, za jedno sat vremena. Baba je stigla i već je preuzela ekipu.😆
    Hvala vam svima na lepim željama.😀

  38. lost03 Says:

    srećan put! lep provod! 😀

  39. Suske Says:

    Kasnim …😦
    Svako dobro Charolia😀

    Pozdrav …

  40. Name (required) Says:

    svaka čas onome ko je uslikao padobrance i avion.

  41. makarone Says:

    Charolijo, znam da ćete dati sve od sebe. Prijatan boravak i van takmičenja!

  42. Duda Says:

    Cao padobranko! Vidim na drugim blogovima da ste se vratili a ti nikako da javis kako je bilo i kako ste prosli? Sad smo svi u sportskom duhu, zbog Olimpijade!

  43. Charolija Says:

    Vratili smo se, ali ne mogu jos uvek da napisem nista. Bilo je nezaboravno. Ima dana!

    Pozdrav

  44. Duda Says:

    Da, da, treba da se saberu utisci, pa cekamo, strpljivo. Cao! Uzivaj sa decicom!

  45. drveni_advokat Says:

    welcome back : )

  46. Flying_man Says:

    Zivite zivot punim plucima, samo tako i nastavite.
    Sory, znam da cekas moj tekst ali trenutno nemam snage da bilo sta na pisem, i blog ne otvaram pitaj boga od kada.
    Blue Sky

  47. Charolija Says:

    Čekam Fly tvoj tekst, ali i razumem da nemaš kada da pišeš. Napisaćemo se kad prođe ovo lepo vreme. Kada smo bili u Italiji, možeš misliti da sam se setila tebe. Videćeš kako je tamo dobro za paraglajderiste kada postavim slike. Predivno je!

    Pozdrav

  48. Charolija Says:

    Znam i da nije stvar u vremenu. Laka mu crna zemlja i plavo mu nebo bilo.

Leave a Reply

