Ma ne bitno

Uvek su moju pažnju privlačile istinite priče. Knjige pisane i filmovi snimani po istinitom događaju. Može mi neko i zameriti, ali ništa lakše nego izmisliti nešto. Ne znači da ja umanjujem vrednost onoga što je izmišljeno, ali jednostavno to se nije stvarno dogodilo. To je plod nečije mašte, a mašta nema granica. Treba biti baš spretan, sve to izmišljeno uklopiti i napraviti celinu. Verovatno su najveća svetska dela, priče, knjige, filmovi, izmišljeni. Ja ne umem da izmišljam, verovatno zato i pišem samo istinu, a možda i pomalo zavidim onima koji umeju da izmisle priču.

Umem brate da slažem, a da ne trepnem. Nije to baš pozitivna i dobra osobina, ali tako je i šta ću. Treba i to neko da zna. Lažem obično samo onda kada smatram da bi istina mnogo zabolela nekoga, pa ma o čemu da se radi. U startu znam da li ću oko nečega da lažem ili da govorim istinu. U većini slučajeva to nema nikakve veze sa mnom lično i kako odrastam laži je sve manje. Sigurno zato što više i nemam nekog razloga za laž.

Moje laži su se pretvorile u prećutkivanje. Prećutim drugim ljudima, koji mi i nisu toliko važni u životu, ono što znam da je istina. To bi se možda moglo nazvati i stečeno iskustvo. Ljude koje iskreno volim ne lažem, jer smatram da ako bih ih slagala, prestala bih i da ih volim. I to nije baš dobro. Šta imam na umu kažem, pa šta bude. Ne bude uvek prijatno, dođe ponekad i do zamerki i svađe, ali sa ljudima koji me vole i koje volim mogu i da se svađam. Jebeš ti ljubav, ako moramo da tolerišemo i da ćutimo jedni drugima ono što mislimo i osećamo.

Pričam i o prijateljima. Prijateljima koje imam, a imam ih malo ili dovoljno kako god hoćete, govorim baš ono što mislim i svađam se sa njima. To su lepe slatke svađe. Znači da mi je stalo do tih ljudi čim se svađam sa njima. Ako se neko sa mnom nije ni jednom posvađao, znači i da mi ne znači ništa. U tim situacijama se smeškam, kažem jeste, nije, i tako. Prosto kroz moj razgovor sa njima čovek može da vidi da li mi je stalo do njih ili ne.

I sve sam vam ovo ispričala ko zna zbog čega. Sedim na stolici, sa jedne strane pegla, daska, pelene, bodići, zeke, ispeglani i oni drugi, a sa druge strane pogledam, kad ono sto, kompijuter, tastarura. I tako okrenem se, pa malo peglam i razmišljam, pa se opet okrenem i pišem. Ma ne bitno! Eto tako!

13 Responses to “Ma ne bitno”

  1. Duda Says:

    Razumem, ne pravdaj se zasto si to sve ispricala. Laz je cudo. Koristim je kada moram pod hitno da se iscupam iz situacije, bez izlaza. E, kada to sve prodje, onda sve priznam i svi se nasmejemo. Trpim, trpim, trpim, jer sam u situaciji da to moram, ali, doci ce dan, jao… prosto ga se bojim. Puci cu, letece perje. Takva sam, sta mogu. I mene ceka pegla.

  2. DEDA Says:

    Deda nikad ne laze….nikog…
    Al sto peglam, bolje nego sto pisem 😀

  3. Charolija Says:

    Deda ti si zakon! 😀

  4. Charolija Says:

    Dobro je dok cutimo i peglamo! 😀 😀

  5. Zmajcek Says:

    Ne lazem jer ne volim da me lazu,a svadjam se za medalju jer ne volim nepravdu. Da peglam znam svakojako a kaze mi gospodja da najbolje peglam krevet 🙂

  6. Дрво Says:

    ма није битно, уморна сам од лажи и њиховог затрпавања, истину на сунце, па куд пукло да пукне 🙂

  7. Charolija Says:

    Zmejče samo ti uživaj dok peglaš krevet, i to mora neko da radi! 😀

  8. Charolija Says:

    Drvce i ja sam za istinu, uvek pre nego za laž, ali neke stvari koje me se lično ne tiču prećutkujem, a i to mu dođe neka vrsta laži! Užas bre!

  9. neprilagodjena Says:

    Po meni su lazi sasvim opravdane,kad se upotrebljavaju u prave svrhe,tj. kad je istina bolnija.A sto se tice svadja,tako i ja,kad nekog ne poznajem dovoljno i kad mi ne znaci nista,nema sanse da se posvadjam sa njim,ma koliko da me nervira,samo cu da precutim i odem.S druge strane,isto sa ljudima koji mi najvise znace,najvise i najkrvolocnije mogu da se posvadjam,jer znam da to nit umanjuje moju ljubav prema njima,nit njihovu prema meni.Treba imati takve ljude u svom zivotu.

  10. Charolija Says:

    neprilagodjena… “sa ljudima koji mi najvise znace,najvise i najkrvolocnije mogu da se posvadjam,jer znam da to nit umanjuje moju ljubav prema njima,nit njihovu prema meni”

    bas o tome i pricam!

    Pozdrav

  11. arsa Says:

    istina u svemu! 🙂
    kad nesto krijem ja to ipak izgovorim kroz neku zajebanciju, upakujem u shalu.
    ne da boli glava posle…

  12. Charolija Says:

    arso dobrodošao!

    To kad kažeš istinu kroz šalu je dobra fora, u većini slučajeva i ne poveruju da govoriš istinu! 😉

  13. Spicy Says:

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Spicy

Leave a Reply

