Idemo dalje…

Evo danas sam po prvi put ostala sama sa dve bebe. Moja mama je morala da ode kući u KV, naš tata je otišao da nadgleda radove u novom stanu, Jocka je kod babe za vikend, a ja sam insistirala da ostanemo sami i da niko ne dolazi ništa da nam pomaže.

Kad smo pravili decu nikog nismo zvali da nam drži sveću i da nam pomaže! Marko je postao pravi batica, pa je malo i ljubomoran, nisam znala da tako mala deca umeju da budu ljubomorna, ali sada kada smo sami u kući on je sasvim drugačiji. Sve se lepo razumemo i slušamo jedno drugo. Uspavala sam ih sada i čekam da se probude da vidim kako ćemo dalje da funkcionišemo.

S obzirom da sam predhodne godine ušla u formu sa nespavanjem, nije mi teško da noću ustajem i po nekoliko puta. Kada mi se baš prispava, zovem tatu da pomogne oko Marka. Ujutru se svi budimo u istom krevetu, jer decu prebacimo kod nas, negde oko 5-6 ujutru.

Kada Marko plače, Ana ne reaguje, navikla je na buku u porodilištu, ali kada ona samo malko pusti glasić on skače ko i ja.

Da se još i pohvalim da izgledam kao da se nisam ni porodila, a tek je prošlo nedelju dana. Ovaj stan je na dva nivoa, tako da sam celu trudnoću išla uz stepenice i niz stepenice. Dole nam je kuhinja i kupatilo, tako da to i nije mali broj, s obzirom koliko puta sam morala dole da siđem i popnem se, tako da je i to dosta pozitivno uticalo na moje današnje stanje i formu u kojoj sam.

Danas će krečenje da bude završeno, a onda će sestra da mi pomogne da sve očistimo i odmah unosimo stvari, tako da ćemo za 3-4 dana već da se uselimo. Srećom imamo puno drugara u klubu, tako da se mi selimo i useljavamo ekspresno brzo. Jedva čekam. Jocki će škola sada da bude još bliže, tako da nam je i to super.

Ostalo nam je još da nabavimo veće prevozno sredstvo. Samo da Ana malo ojača i krećemo u nove akcije. Čekamo lep i sunčan dan da odemo na Jarak (aerodrom), da se izludimo po onoj livadi. Što se tiče mog skakanje, moraću malo da pričekam dok i ja ne ojačam, povratim malo snagu i da uđem u formu.

Probleme i problemčiće rešavamo u hodu. Da je lako nije, da je idealno nije, ali držimo se zajedno tako da je sve lakše. Spremamo stan, useljavamo se, a onda pravimo žurku 17. aprila za Markov rođendan, pa da sve proslavimo.

16 Responses to “Idemo dalje…”

  1. punky26 Says:

    Da kucnem u drvo i ako je sve lepo krenulo, tako i treba…Ajd pa pošalji nam pozivnicu za Markov rođendan,hi,hi!😉

  2. Suske Says:

    Ja ću samo da vam poželim još veću sreću.😀

  3. Charolija Says:

    Punky vrlo rado te pozivam da dođeš ako možeš!🙂

  4. Charolija Says:

    Hvala Suske, dan smo proveli baš lepo, stan je kompletno okrečen i već je u toku čišćenje. Sreća nam svakako treba!

  5. Дрво Says:

    Ауу.. жено, ја се теби дивим. Стварно! Али ако.. тако треба и нека буде тако, и боље, и све боље, најбоље🙂

  6. mahlat Says:

    Polako i secno!

  7. mahlat Says:

    SRECNO!

  8. zihernadla Says:

    sad će stomak da se skine…sećam se kako je meni bilo, ciju…piju…ciju…piju😀

  9. lost03 Says:

    divno, divno, divno…mnogo se radujem zbog vas😀
    zamišljam vas za koju godinu kako letite sa pet padobrančića, a mi vam mašemo😀

  10. Deda Says:

    Kako jednostavno zvuci !
    Skidam kapu, moj naklon.
    Nek vam sve od ruke ide kao i do sada. Srecno !!!

  11. bubazlatica Says:

    Cuj dama s padobranom, a da se ne snadje🙂 Nisam ni sumnjala, da sve nece da legne na svoje mesto. Idu lepsi dani, setnjica, nova gajba. Sa srecom.

  12. sarahstory Says:

    bas lepo i lako zvuci….a puno je obaveza, samo se vi drzite zajedno i to resava sve…
    a ti polako, ti trebas najvise snage, jer mama mora da ima snage za sve….i spavaj kad god stignes, san je pola zdravlja….

    cmokic i pozz

  13. electrasdreams Says:

    Prelepo. Srecno vam za uvek bilo.

  14. Zmajcek Says:

    Sta drugo nego vam pozeleti Sretan rodjendan i sretno useljenje.

  15. makarone Says:

    Blago vama, uzivajte! 😆

  16. Desert Rose Says:

    Srecno vam bilo!!!! :*🙂

Leave a Reply

