Rodila se Ana!!!

29. marta, 2008. godine u 8 ujutru, rodila se jedna malena Ana. Mrvica, teška 2700g i visoka celih 49cm, donela je sa sobom neizmernu sreću.

Porodila sam se bukvalno za 5 minuta. Iskusno! U 7:55 sam bila na prijemnom odeljenju, a u 8:00 je moja devojčica došla na svet u porođajnoj sali Narodnog Fronta. Pitali su me šta si čekala do sada, a ja čekala veeeelike bolove. Da li je prag bola, kod mene jako visok ili već šta, velikih bolova nije ni bilo. Jedan napon, drugi napon i eto je u mom naručju, plačemo zajedno, ja je grlim, ona mi steže prst… još jedan od najuzvišenijih trenutaka u mom životu. Treći po redu!

31. mart. 2008. 21:39 – ponedeljak –

Divan prizor, moja mala Ana pored mene. Sklopila malene ručice i spava. Oko nas gomila žena i malih beba, ali niko od svih njih nije važan u mom životu sem nje.

Promeškolji se, protegne nogice i nastavi svoj sladak san… a kad hoće da plače…Prvo se nešto namešta, slaže face bez glasa, kao da se razmišlja ”plakati ili ne?”, pa ako odluči da plače, pusti glas, pa se sva zacrveni, a ako neće ona otvori oči, pa gleda, traži me, zine i traži me…a ja sam srećna, tu pored nje, ako zatrebam…a trebam joj i sva sam važna zbog toga.Sitna je, malena, ali kočoperna i žilava. Gledam je, pa za trenutak se pogubim, koje je ovo dete, odakle se sad ona pojavila, da mi ulepša život, da me ispuni do kraja? Deo je mene, deo velike ljubavi, čarolija života, čarolija rađanja.

Bezgranično sam srećna i ne znam… ne umem da pišem o svojoj deci. Moja deca su moja ČAROLIJA!!!

01. april, 2008. – utorak –

”Tata je došao! U moju čast je skočilo svih 57 padobranaca i tata je skočio na gurtnu, umesto mame. To mi baš smešno! Pravo sa puta došao je u porodilište da vidi mene i mamu. Bilo je skroz kasno negde oko pola 3 noću, pa je mogao samo mamu da vidi. Čula sam posle, rekla mi jedna drugarica, da su se ko dve budale grlili dole u hodniku i ljubili se sve u usta i plakali su i smejali se, meni nije jasno što, ali i baš me briga ja sam slatko spavala!

Ujutru je tata došao kod mene u sobu da me vidi. Uzeo me u naručje i sav se nešto tresao i bile mu pune oči suza. Šta li mu je? Uveče je napravio žurku i bilo je mnogo nekih ljudi, koji su pili i pevali i bili skroz blesavi i smešni. Jedan tatin drug je došao čak iz neke Slovenije noću, da bi mogao ujutru trezan da doveze tatu u porodilište, pošto tata nije smeo da vozi, a i taj njegov drug je neki baš veliki i dobar prijatelj.

02. april, 2008. – sreda –

Po nas su došli i Jovana i Marko, i Marko je jako plakao, jače od svih malih beba koje sam ikada videla i čula, a mama ih je grlila i plakala. Šta li im je svima, skroz su pošandrcali. Meni ništa nešto nije mnogo važno, sem moje mame. Čim sam u njenom naručju, baš me briga za ceo svet. Mama mi je kul jedna ženska, polako nas sve dovodi u red. Bar ona tako kaže. I pivo je popila kad smo došli kući!

Srećna sam i ja! Malo meni sada treba za sreću. Samo da sam sita, da nisam upiškena i ukakena i da mi bude toplo i fino. Jovana me ponekad drži u naručju, a Marko kad viče ili plače nešto, meni uopšte ne smeta. On bi se igrao sa mnom, ali mu ne daju. Samo me tako pomalo mazi po ruci ili nožici. Jedva čekam da malo porastem, pa da se svi zajedno igramo. Za vikend će da dođe i moja druga sestra Jana i biće skroz velika dečija žurka. Joj jedva čekam! Šta li će mama i tata sa svima nama da rade. Ma srećna sam skroz. Pozdravlja vas mala Ana i još nešto da vam se pohvalim.

Drugog aprila dobila sam krila!!!

Izašli smo iz porodilišta u život, u veeeeliki svet!”

27 Responses to “Rodila se Ana!!!”

  1. drvo Says:

    Мени се напуниле очи сузама, честитам Вам!
    Почео је сасвим нови сегмент дивног шареног Живота🙂

  2. I2U Says:

    Ćestitam od sveg srca. Volim porodice koje imaju puno dece. Vi ste svakako primer koji bi trebalo da svi slede. Uživajte u predstojećoj žurci!
    Pozdrav
    Ivan

  3. Zmajcek Says:

    Sve najlepse u zivotu maloj i slatko princezici Ani zeli cika Zmaj.

  4. Charolija Says:

    Hvala vam puno, već smo se skoro sasvim privikli i uskladili, za ove dve noći od kako smo došli kući! Opušteno, bez tenzija, uživamo u našim devojčicama i našim bebama! Presrećni smo!

  5. lost03 Says:

    😀😀😀 ANA,DOBRODOŠLA NA SVET 😀😀😀

    mami čestitam od srca! želim vam da čarolija nikad ne prestane!

  6. atajlo Says:

    😀

    Čestitam.

  7. afroditta Says:

    Jupiiiii!😀
    Cestitke od mene za sve vas.
    Neka carolija nikada ne prestane! 🙂

  8. Charolija Says:

    Hvala vam dragi moji na lepim željama! Čarolija je tek počela!😀

  9. makarone Says:

    Cestitam i mami i maloj Ani! 😆 Ocarale ste ovaj blog! Blagosloveno bilo !😆

  10. Suske Says:

    Duša malena😀
    Čestitke od sveg srca, mami i Ani😀
    Ana, ljubi te teta Suske, budi mi zdrava i vesela😀

  11. sanjalica Says:

    Cestitam Charolijoooo!
    I pozdrav veliki za malu Anu!🙂

  12. Deda Says:

    Nista na ovome svetu ne postoji sto moze da me obraduje kao vest o rodjenju deteta.
    Sa srecom !!!
    Puno lepih pozdrava od Dede !!!

  13. punky26 Says:

    E pa neka je sa srećom, da ste živi i zdravi i ti i Ana i ostala dečurlija!Baš mi je drago i bebče ti je baš slatko! 😉 🙂

  14. baba Says:

    PRESLATKO DETE!!!!!!! Cestitam od srca, neka vam uvek sve bude ovako slatko kao sad. Nema niceg lepseg od dolaska malog bica u kucu, onaj miris, osmeh… Uzivajte!!!!!

  15. magi21 Says:

    kakva ozbiljna devojka!!! 😀 pridruzujem se cestitkama!

  16. zihernadla Says:

    Ana draga, dobrodošla🙂 Pozdrav i za tvoju mamu, tatu, brata i seku…i ja sam popila pivo kad sam došla kući🙂

  17. sarahstory Says:

    Dobrodosla slatka Ana….😀

    zelim vam sretne i vesele dane i Anine slike su prelepe….
    a ti si suuuuper…..

    veliki cmokic i pozdrav
    Sarah

  18. Charolija Says:

    Šta drugo mogu da kažem… HVALA VAM SVIMA NEIZMERNO! Čitam vaše komentare i pošle su mi suze na oči, valjda mi hormoni još divljaju!😀

  19. Charolija Says:

    E da vam se još i pohvalim da smo večeras našli stan! Išli smo da ga pogledamo i odmah smo uzeli ključeve. Bolji je od ovoga gde smo sada, veći i mnogo lepši!😀

  20. shaputalica Says:

    Nek ste zdrave, srećne i vesele!😆

  21. punky26 Says:

    E pa nek je sa srećom i novi stan i da vam sve krene po dobru, da vas sreća prati, da bude bre zdravlja i biće i svega ostalog!Baš mi drago zbog tebe!🙂

  22. bubazlatica Says:

    Cestitammmmmm, cmokic za Anu, cmokic za mamu, uzivajte🙂

  23. electrasdreams Says:

    Cestitke i od mene, da ste radosne i vesele vazda!

  24. Charolija Says:

    Hvala vam od srca! Volela bih da vas sve poznajem, jer ste divni!😀

  25. mahlat Says:

    Ovo sam propustila ali evo sada – CESTITAM!!!!

  26. Orpheus Says:

    NAJLEPŠE ŽELJE I NAJISKRENIJE ČESTITKE Tebi, A Ani dug i srećan život želim od srca.🙂

  27. NeMresBilivit Says:

    vosoka 49???? tek se rodila i vec hoda??? ajoj.. :-))) e pa ovo su najljepse vijesti koje mogu da nadjem na blogu.. osjetim na moment neku radost ko da se meni rodilo… (a imam ja troje inace) uzivajte sada svi… ajd uzdravlje!!!!

Leave a Reply

