Oglas…

I tako dok svi vi meni dragi novi poznanici, čekate post o tome kako je prošao porođaj, ja vam se obraćam sa molbom, tj. dajem oglas ovde na blogu.
Tražim dvosoban stan na Banovom Brdu namešten, nenamešten svejedno… možda bolje nenamešten u zgradi sa CG na duži period od 250e do 300e. Sasvim sam ozbiljna i bila bih presrećna ako bih taj stan našla do 1. aprila.
E sada da vam ispričam šta mi se malopre izdešavalo. Otišao naš dragi tata u Crnu Goru da obuči 57 devojaka i momaka da postanu padobranci, ja ostala ovde sa dvoje sitne dece i trećim u stomaku koje čekamo. Tu nam je i moja mama i tako nam je lepo i opušteno bilo… dok… Dok danas nije pozvala gazdarica. Kaže: ”Jel’ nije problem da dođem oko 4 sa nekim ljudima koji bi da pogledaju stan radi kupovine.” Kažem ja da nije problem i tako ispred naše kuće tu na ulici, negde oko pola 4 počele da se skupljaju neke žene. 6-7 žena i dva tri muškarca. Gledam i ne verujem. Rekoh mami, ”…gde li je pošao ovaj narod?” Eto je gazdarica u 4, a svi oni ljudi za njom. Marko spava najslađi popodnevni san, to samo onako da vam kažem. Otvorim vrata, ona se nakezi, nakezim se ja.

”Jao Ivana izvini, nisam znala da će ovoliko njih da dođe, jel’ nije problem da pogledaju?”
Ja sam tolerantan čovek i kažem da nema problema, samo tiho. I tako oni u grupicama po dvoje, troje prodefilovaše kroz kuću, kroz sobu gde Marko spava najslađi popodnevni san, kroz kuhinju gde Jovana ruča, kroz kupatilo, dnevnu sobu…doduše tiho, ne mogu da lažem. Pozovem ja nju da popijemo kafu, kad odoše ti ljudi. Ona reče da je tu sa svojih kumom i da hoće da uzme neke račune. Nema problema, sedite. Sve je i dalje u redu.

Popričamo reč, dve, neće da piju kafu. Kažem da je tata u Crnoj Gori, da računi nisu kod mene i da će on da joj ih odnese u ponedeljak. …”sve što imate da se dogovarate to uradite sa mojim mužem ja niti plaćam račune, niti su kod mene, niti me zanimaju…”

E šta se tu sad desilo više ne znam. Nju su pre nas ispalili skoro svi stanari koji su ovde živeli i ona rukovođena tim iskustvom insistira da joj ja dam te plaćene račune. Opet ja fino, računi su kod muža doneće vam u ponedeljak. E ljudi moji, meni kad padne mrak na oči, pao je!!! Kaže ona mrtva ladna, a jesi li ti to nešto ljuta. Valjda mi se izraz lica promenio. Kažem ja ”nisam ljuta, pobesnela sam… Slušajte gospođo i gospođin kume, sa mnom nema šta da pričate o tome, sačekajte ponedeljak i molim vas nemojte da me nervirate. Ako mislite da ćemo mi da vam pobegnemo zbog dve, tri, pet ili 150 000 onda ste se grdno prevarili, dobićete račune u ponedeljak i to je to. Kako ste nam dali račune na nuli (a nisu bili na nuli, no nema veze) tako ćete ih i dobiti. ”

Luda žena, valjda ne zna sa kim ima posla kaže, ”a ko to meni garantuje.”
Žena kreten… Povisim ja malo ton i kažem da joj ne garantuje niko, a ona će meni, nemoj tako da se ponašaš, a ja kažem da ću da se ponašam kako ja hoću i da moje ponašanje nije njihova briga, a onaj kum od dva i po metra visine kaže, pa možemo mi i drugačije da razgovaramo, pa izvolte rekoh šta još imate da kažete, pa put pod noge… Moja draga, divna, dobra majka koja se nikada ni sa kim ne svađa, znajući mene pokušava da smiri situaciju, pa sve fino, a ja počeh da se tresem, pa kažem kako imam visok pritisak (a nemam), kako mi je rizična trudnoća (a hvala Bogu nije), pa kako ih nije sramota, pa svašta nešto. Kaže ona daj mi ličnu kartu kao garanciju, a ja kažem ”ne dam treba mi za bolnicu… vrata znate gde su . Mama ako te ne mrzi isprati gospođu i gospodin kuma.”

E nisam se odavno ovako ispraznila, ko čovek kulturno, bez i jedne psovke. Pozovem muža odmah, kažem ukratko šta je bilo, i da ja odmah krećem u akciju da nađem drugi stan, on kaže kako će da je pozove da joj se najebe majke… međutim on ko i moja mama, mirno, fino, polako, kaže nema smisla što mi uznemiravate ženu i tako… Kao da ništa nije bilo, ali bilo je. Meni je sada toliko dobro da ne mogu da vam objasnim. Za sve što niko nije hteo da se svađa sa mnom sve ovo vreme mog trudnovanja, ja se ispraznih na njima, a i zaslužili su.

Dok evo ovo sve napisah, pozva me dragi, kaže ajde da ne žurimo još jedan ovaj mesec, pa polako od prvog maja da nađemo neki dobar lep stan. Ja ko ja, planem, pa splasnem… oglas i dalje važi samo ne mora do prvog aprila… ‘ajde nek bude do prvog maja.

Tražim dvosoban stan na Banovom Brdu namešten, nenamešten svejedno… možda bolje nenamešten u zgradi sa CG na duži period od 250e do 300e. Sasvim sam ozbiljna i bila bih presrećna ako bih taj stan našla do 1. maja.

36 Responses to “Oglas…”

  1. atajlo Says:

    Ne mož’ biti naopakije i trulije i luđe i bezobraznije i dabogda crkla ta “gospođa” i svi joj kumovi do pola devet večeras, ali… Zar ti nisi u Kraljevu, kakvo Banovo Brdo? Ili u Kraljevu ima Banovo Brdo?🙄
    ALI SAMO NEMOJ DA BRINEŠ, SVE ĆE BITI KAKO SI PLANIRALA. JA KAD TI KAŽEM. MOLIM TE❗

  2. Charolija Says:

    Znam draga da će sve da bude kako sam planirala, ali opasno su me iznervirali.

    Ja sam dušom i srcem u Kraljevu, kod moje mame i tate na trinaestom spratu u kuli 4, a fizički živim na Banovom Brdu sa mojom novostvorenom porodicom.

  3. Charolija Says:

    Slagah malo da su mi tamo srce i duša… srce i duša su mi tamo gde je moja porodica!

  4. zihernadla Says:

    Jbt, Čarolijo….a kum došao da utera dugove, kao bodyguard je l’?😦 Ja sam na brdu, ako nešto čujem, javiću ti sigurno…jebeno težak život podstanara…i ja sam izlazila iz bolnice sa dva deteta u rentiran stan…nisam ga ni videla, sve se odvijalo dok sam se porađala😦

  5. atajlo Says:

    Aha. Ma to sam onako pitala, tek da nešto kažem.😐 Naći ćeš stan, i iselićeš se odatle, i sve će… blablabla, da ne ponavljam… sve će biti ako ti budeš kako treba, a moraš biti. I sama kažeš – porodica ti je najvažnija. Misli o tome, ne o gadurama❗

  6. Charolija Says:

    Ma nemam pojma šta je kum hteo, najviše me je iznerviralo što su računi plaćeni, a ona kreten traži potvrdu toga. Zapamtiće ona mene za ceo život! Imamo mi stan, ali u P.Skeli, tamo nam ne odgovara zbog dece i škole, jer je ”na kraj sveta”, pa stan zvrji prazan… jbga!

  7. Charolija Says:

    Ma biće kako treba da bude!

  8. drvo Says:

    Gledam u ovu jabuku i sve vidim “zabrinutu” gazdaricu i.. jezik bih joj isšupala. Ne zbog iskustava( ne sumnjam da ih je imala) već zbog nedostatka sluha, a rekla bih da nije gluva.. samo se pravi! Ja ti oko stana ne mogu pomoći, al valjda i od blogovanja može ispasti još neka asna, osim što imaš podršku🙂

  9. Charolija Says:

    Možda bude nešto i od oglasa na blogu, ne znam dal’ je neko do sada probao da tako nađe stan, ali meni sve to sada čini zadovoljstvo. Nekako se nešto novo događa.

    Što možda nekoga uplaši ili natera da brine, mene pokreće.:mrgreen: Sve u životu ima svoje zašto i svoje zato. Jedva čekam ponedeljak, pa da je pozovem da dođe, pa onako fino, ironično, lično joj uručim jebane račune, pa još finije joj kažem još ponešto.

    U stvari me je najviše iznerviralo što nas je neposredno nazvala lopovima, i što joj nismo nikada dugovali ništa, ni evro za kiriju, sve smo plaćali na vreme. Nego ja mislim da ona ne zna drugi način, ljudskiji, da nam kaže da hoće da proda stan, da treba da se selimo… nego ovako.

    Imala sam u životu posla sa raznim ”ljudima”, i tako pošto ja jesam dobra i fina, oni taman pomisle da mogu da me gaze, ja ih ”smažem” za čas posla. Jesam se iznervirala, ali ona je odlepila totalno.😆

  10. sarahstory Says:

    Jao kakavih sve ljudi ima, bila sam dugo podstanar u Beogradu…..
    pogotovo te gazdarice…grrrrrr

    bilo bi lepo kad bi preko bloga nesto ispalo….
    veliki pozdrav

  11. Charolija Says:

    Ma naćićemo mi stan u svakom slučaju, nego eto, došlo mi da i ovde to kažem!

  12. afroditta Says:

    I neka si joj rekla.
    Respekt je za nju,ocigledno spansko selo.

    Nadam se da si ti dobro,to je sad najvaznije.

    Zelim vam da sto prije pronadete fin stancic
    za vas sve.

  13. electrasdreams Says:

    Ooooooooooo, sto rekla atajlo, crkla dabogda “gospodja” gazdarica. E stoke ima gde hoces, da izvini stoka. Samo se drzi, bice sve u redu.

  14. punky26 Says:

    Samo da sew ti porodiš kako treba i da je dete živo i zdravo i ako ne može, bar na blogu da cepamo tvom mužu odeću!🙂 Biće sve OK, samo se ne nerviraj i uživaj u životu, znaš i sama da je dete najbitnije, a gazdarica ko gazdarica…pisaću jednom i o tome, imao sam peripetija ko zna koliko u BG-u!

  15. makarone Says:

    Izrasce joj cirevi svuda po telu.Jel’ ona zna da se trudnici nista ne odbija ? A ona je odbila da bude fer i ljubazna prema tebi.Ubedjena sam da ce bebac doci u novi stan.Ja ti ne mogu pomoci iz Novog Sada, zao mi je. 😥

  16. sanjalica Says:

    Charolija,bas me uplasi!Ali najvaznije je da je sve dobro sada! grozne li zene!
    Je li Marko uspeo odspavati?

  17. punky26 Says:

    JOJ KAKVA GREŠKA, IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI!

    HTEDOH REĆI DA JE DETE BITNO, A GAZDARICA NEBITNA!

    IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI,IZVINI NA MOJO GREŠKI MOLIM TE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. Charolija Says:

    Afroditta rekla sam joj i tek ću da joj kažem, dobro sam i baš uživam u ovim poslednjim danima trudnoće. Više mi nije teško ni da čekam! Baš mi je nekako skroz lepo!😀

  19. Charolija Says:

    Elektra, ”stoke” ima na svakom koraku i tako su dobro prikriveni, da se svaki put iznova iznenadim!

  20. Charolija Says:

    Dobri moj Punky, slatko si me nasmejao… Dešavaju se greške, pa šta.

  21. Charolija Says:

    Makarone, zaboravila sam to za čireve… još kad bi bilo i tačno. Videćemo kako će da izgleda u ponedeljak, he he he!😆

  22. Zmajcek Says:

    Ne mogu da verujem kakvih sve skotova ima,neka si se ispraznila ali je trebao neko musko biti kuci pa da kumu uterivacu jebe kevu.Ja bi mu svasta uradio da sam na tvom mestu,Cuti sad i uzivaj ako mozes ,a mi cekamo utorak da se zajedno napijemo.

    Sto se tice stana,ako si zaista bila ozbiljna ja cu mojim kolegama glumcima jer ih imam odsta iz Bg-a reci da pogledaju i da se raspitaju i da mi hitno jave.

  23. mahlat Says:

    Sto je, bre, nisi bacila kroz prozor. posle kazes, blesava pa pala sama. Odma’ da si je zaboravila, imas valjda preca posla.

  24. Punky Says:

    Pa dešavaju se, ali moja je baš bila glupa….i baš me je smorila…pa zamisli da nisam primetio?Oh bem ti al sam smotan!

  25. Charolija Says:

    Zmajče kum se više isprepadao od mene, nego da je bilo 3 muškarca. Ja kad poludim, meni nema veze koliko je taj drugi jači ili veći. Nisu oni očekivali takvu moju reakciju, tako da sam u takvim situacijama u startu u prednosti.

    Iskreno rečeno sada baš uživam, postala sam napokon svesna svoje trudnoće, jer mi svi pomažu i oko dece i oko svega ostalog.

    Za traženje stana sam apsolutno ozbiljna, samo što ima vremena do 1. maja. Ako budeš imao neke informacije ti javi.

  26. Charolija Says:

    Mahlat da sam je gurnula kroz prozor ništa ne bih postigla, jer je kuća prizemna, ali možda bi bar nogu uganula.

    Zaboravila sam ja nju i sve što se izdešavalo odmah, a prečeg posla imam na pretek. Uživam u ovim danima maksimalno.🙂

  27. Charolija Says:

    Punky bre… ako te je toliko smorilo, evo ispravljam odmah!

  28. shaputalica Says:

    jen, dva, tri: jebem im majku fašističku!

  29. mahlat Says:

    Evo i ja!

  30. bubazlatica Says:

    Nemoj da se nerviras, sredice se sve, ma nije to jedina gajba u BG. Majku im lihvarsku, nemaju bre respekta ni prema trudnicama. Ako si je vala izrendala, koza jedna.

  31. lost03 Says:

    strašno! takvi ljudi su obično i sami spremni da nekog prevare, kad mogu da sumnjaju da će trudnica sa dvoje dece da pobegne preko noći da ne bi platila račune.nadam se da će joj sledeći stanari zbrisati ispred nosa sa svim mogućim neplaćenim računima! najvažnije je da te to nije mnogo uznemirilo.
    za stan ti ne mogu pomoći, osim Bocka, tamo nemam prijatelje, ali na svu drugu podršku – računaj!😀

  32. sanjalica Says:

    Jel sve spremno za sutra?🙂
    pozz i svako dobro!

  33. Orpheus Says:

    Ja mogu samo da dodam da držim fige da sve prodje kako valja, počev od porodjaja pa do iznajmljivanja stana. Što da ne i kupovine. Neki se uveliko reklamiraju da za četvrto dete daju stanove, pa predlažem da pogledaš i te stvari.
    Srećno još jednom.🙂

  34. Zmajcek Says:

    Ja se otreznih,jel ima nekih novosti ?

  35. Charolija Says:

    Ja se i porodih, a moj dragi kada je otišao da joj da te plaćene račune, reče da se ona još trese i izvinjava. Ma baš me briga za sve to, to je njena bruka i sramota, ne moja, ne naša!😀

  36. Charolija Says:

    Ne rekoh ovde da je oglas zatvoren, našli smo stan!😆

Leave a Reply

