Moj Marko

marko2.jpg

Ti spavaš…
Gledam te, udišem te…
Svet je podudaran, ovde noć,
negde na nekom mestu dan…
Ovde nežnost,
tamo negde nasilje…
Ovde početak, negde kraj!
U kojem trenutku svojih snova ćeš se probuditi
i udostojiti me svog pogleda?

Voli te mama!

Tags: , , , , ,

37 Responses to “Moj Marko”

  1. Deda Says:

    samo sliku da si stavila, bez reci, ljubav se ne moze opisati…

  2. Charolija Says:

    Deda znam da se ljubav ne moze opisati recima, ja imam potrebu da ponekad nesto napisem o njemu, ali ne umem.

  3. afroditta Says:

    Marko,kako lijepo ime.

    Sladak je ko’ med.😀

  4. mahlat Says:

    I nema niceg lepseg od usnulog deteta, takav mir…

  5. Charolija Says:

    Afrodita, obicno ljudi u danasnje vreme detetu daju ime jos mnogo pre nego i da se rodi, Marko je cekao skoro do rodjenja, a ova beba u stomaku ce mozda da saceka i da se rodi, pa da tek onda dobije ime. Bas mi je tesko dati detetu ime!

  6. Charolija Says:

    Mahlat, …takav mir u svakom smislu te reci! Dok se uspava, ponekad me i iznervira, a kad zaspi ja bih ga probudila da ga gnjavim!

  7. Orpheus Says:

    kako ja volim decu…obozavam ih.
    vidi ga kako je lepom kako ima lepe okice.
    Siguran sam da nije od onih koji su se nocu budili cesto i plakali.
    Nema toga u njegovim ocima.

  8. Charolija Says:

    Orpheus, potpuno si u pravu, skroz je mila i draga beba, nije neki nadrndani, place samo kada bas ne mozemo da pogodimo sta bi on to hteo! Sada ima 9 meseci i cesce se budi, nesto sanja, vrpolji se, raste… sastavlja i prve reci uz prve samostalne korake! Ponos moj!

  9. punky26 Says:

    Prelepi bebac!

  10. sarahstory Says:

    Presladak je …..nema reci koje mogu da opisu tu ljubav…
    cmokic za Marka i mamu…
    pozz

  11. Charolija Says:

    Hvala Punky, nije sto je moj, al` jeste sladak!

  12. Charolija Says:

    Nema reci sigurno, ja ne umem da pisem o tim svojim ljubavima! Ljubimo i mi tebe!

  13. zihernadla Says:

    čekaj samo da ustane…pa da krene🙂

  14. Charolija Says:

    Mis moj, vec je krenuo polako, sada ima 9 meseci, a slikice su od ranije!

  15. Deda Says:

    kolko puta sam razmisljao da napisem nesto o deci, i nikad nemam reci , jednostavno , mrka kapa….a ljubavi bezgranicne…
    Vidim iz komentara da imamo isti problem, ako je to problem…

  16. Zmajcek Says:

    Ljubac za malog Andjela.

  17. Charolija Says:

    Deda, ma ne umem ni na komentar o deci da odgovorim.

  18. Charolija Says:

    Ljubac i za tebe Zmaje!

  19. bubazlatica Says:

    Sto rece, deda samo sliku da si izbacila bilo bi dovoljno…Miris bebe je najlepsi miris na svetu

  20. punky26 Says:

    Nema na čemu…

  21. zihernadla Says:

    Jes vala Bubo, niko nema takav miris kao bebe🙂

  22. Charolija Says:

    Jos 54 dana i imacemo jos jednu bebu! Jedva cekam! Kako ce tek tada da nam mirise soba sa dve bebe, uh!

  23. naivna07 Says:

    harolijo,ostavila sam ovde komentar,nema ga?poslala sam ti i dva emaila!u vezi onoga sto si mi pisala ,napisi mi sve sto znas,jako me interesuje naravno!!!kako si samo uspela?
    p.s, poljubi sina i samo neka raste!!!

  24. zihernadla Says:

    ?????….ček da izračunam…

  25. Charolija Says:

    1. april!

  26. atajlo Says:

    Ni ja ne umem o deci.

    Al zato umem da koristim smajlije.😀
    I da ti kažem da verujem (drugima, nemam iskustva) da je lep bebin miris, i bebine okice, i bebe kao bebe, i da je svaka potpuno najlepša, i da je teško ili lako pričati ili pisati o njima, ali…

    Voli te mama!… je jako, jako dirljivo.

    p.s. Uh, kako bih ga slatko ištipala.😀

  27. Charolija Says:

    A tek bebin smeh… stipkas i golicas, a beba se krto smeje… uh, e tad bih ga pojela!

  28. shaputalica Says:

    🙂

  29. Zmajcek Says:

    1 April ,na moj rodjendan :)Ima da bidne pijanke

  30. Charolija Says:

    Nego sta Zmaje nego da ce da bidne pijanka, samo bez mene!

  31. Zmajcek Says:

    Tebe ce naknadno da napijemo kad budes prestala da dojis🙂

  32. zihernadla Says:

    na jesen🙂 ….nego, ja opet računam😉

  33. Charolija Says:

    Ma kakva crna jesen, bice pre sigurno! Nisam ja protivnik dojenja dece, nego me nesto bas i nece taj posao! Gladna deca, a malo mleka, muka ziva, pa cim pocnes da ih dohranjujes oni posle nece da sisaju, pa onda ja mogu i da se napijem ko covek, pa mogu da skacem, pa da ostavim decu na par dana kod mojih i odmorim mozak i dusu i kukam sto nisu sa mnom … ziveo Aptamil!🙄

  34. zihernadla Says:

    i Impamil!🙂

  35. Charolija Says:

    I Impamil naravno!:mrgreen:

  36. Ivana Says:

    Kad ne umes o njemu onda pisi o sebi. Jer ponekad se mozes ugusiti od lepote i miline.

  37. makarone Says:

    Marko , lepoto jedna okata !!

Leave a Reply

