Dovoljan je i pogled

Naše oči, naše usne, koje se dvoume između osmeha i ćutanja. Odlučujemo se na gledanje i ćutanje, a u stvari sve vreme razgovaramo jezikom koji smo prepoznali. Jezikom koji se zove Ljubav. Vodimo ljubav pogledom. Bez ijednog glasa, govorimo jedno drugom, naše tajne, naše istine, naše strahove i želje! Prepoznajem se u tvojim očima! Opisujemo do poslednjeg detalja naše snove. Naše oči govore umesto naših usana. Milujemo dušu jedno drugom. U tvojim očima vidim sebe. Ne razumem, ali meni baš tako izgleda. Dovoljno mi je da te pogledam i da znam da ti jesi deo mene koji mi ceo život nedostaje. Ulaziš mi kroz zenice u najskriveniji deo duše. Očima mi govoriš sve o sebi, govoriš mi ono što već odavno znam, ali te puštam da mi objasniš još jednom. Pa poznajem te ceo svoj život, tri života. Uvek si bio prisutan negde u meni, baš ti, znam, osećam…baš ti!!! Nama je i pogled dovoljan, posle toliko godina čekanja. Naša prošlost i naša budućnost se spajaju u našim očima u tom trenutku sadašnjosti. Kada bi se neko usudio da tada stane između nas, jednostavno bi ga spržila naša energija, naša strast i snaga. Ubila bi ga naša hrabrost da budemo slobodni, oslobođeni predrasuda, slobodni fizički, moralno, duhovno! Ti i ja…

23 Responses to “Dovoljan je i pogled”

  1. sarahstory Says:

    prelepo, podsetilo me ja na jednu moju pesmu, zove se “citanje”…..

    ali ti si ovo puno lepse napisala….
    pozz

  2. sarahstory Says:

    Sorry, ja sam talenat za gutanje slova citanje je Cutanje….

  3. Charolija Says:

    Hvala draga Saro! Ne verujem da je ovaj tekst lepsi od tvoje pesme, ti to bas umes dobro da radis!

  4. sarahstory Says:

    Odlicno zaglavlje, dovoljan je samo pogled…..
    impresivna slika…..
    Danas sam trebala na skijanje, i bas sam se radovala da napravim neke fotke na Alpima, ali nocas na je stigao takav orkan…..i sve je palo u vodu….
    odo’ na klizanje, stavicu kamen u dzep za svaki slucaj…
    pozz

  5. naivna07 Says:

    Charolija,iz ovoga jednostavno nesto izbija,nesto jako lepo..! sretna sam zbog tebe,jer je to sigurno prelep osecaj..

  6. Deda Says:

    Ova slika prica sama za sebe, majke mi… STRAVA…

  7. Charolija Says:

    Saro verujem da si se lepo provela na klizanju, bice skijanja sledece nedelje, a fotke jedva cekam da vidim!

    Naivna… a sto bre “Naivna” sve hocu da te pitam, nekako mislim da ti ne prilici, da si sve samo ne naivna, a i da je ironija u pitanju…ma ne znam!
    Jeste prelep osecaj i nadam se da ces uskoro tacno znati kakav je!

    Deda slika jeste prica za sebe, pokusavam s vremena na vreme da opisem taj osecaj, ali ne umem. Ne moze se to opisati recima!

  8. afroditta Says:

    Da,dovoljan je pogled.On sve govori! 😀

    Sjajan post! 🙂

  9. Charolija Says:

    Hvala Afrodita! Mislim da je uvek dovoljan samo jedan pogled, pa da se znaju sve istine!

  10. naivna07 Says:

    Zasto Naivna?duga prica..a sada nekako se stopio nadimak samnom pa mi ga bilo zao menjati.i mozda napisem jednom nesto o tome!

  11. sarahstory Says:

    Super mi krenuo vikend i danas sam provela dva sata na sportskom terenu i fantasticno se osecam , ne znam da li si o meni citala na onom starom blogu, ja sam luda sportasica i navijacica….
    Zelim i tebi i tvojima ovu moju pozitivnu energiju….
    i hvala na pohvalama, napisacu jos koju pesmu…imam ih moram videti sta da objavim…
    pozz

  12. electrasdreams Says:

    Prelepo.

  13. Charolija Says:

    Naivna, nick ti je OK, nego kada sam kucala komentar, zapitala sam se zasto Naivna, jer stvarno mislim da ti to nisi!

    Saro nisam nazalost procitala sve tvoje stare postove, ali vecinu jesam. Drago mi je da svoje slobodno vreme provodis tako kvalitetno i nije cudno sto se posle toga osecas fantasticno, samo nastavi. Imamo i mi dosta pozitivne energije, ali s obzirom da za koji dan ulazim u 8 mesec, nisam bas sposobna da mnogo jurcam…kad malo razmislim ja u stvari sve vreme ne stajem, ne zaustavljam se, ni da predahnem.

    Electrasdreams, hvala ti puno!

  14. zihernadla Says:

    Ponekad deluje čudno ili nerazumljivo vođenje ljubavi bez dodira, ali je vrlo moguće…možda i jedno od najlepših🙂

  15. atajlo Says:

    Ovo je za majstorski ispit, na kome se dobija čista petica, sve i da te cela ispitna komisija mrzi kao okupatora.❗ Objašnjeno od prve sekundice, kroz godine koje su prolazile… do ti i ja. Apsolutno sjajno.😀

  16. Charolija Says:

    Zihernadlice, deluje cudno, ali jeste najlepse!

  17. Charolija Says:

    Atajlo, hvala ti! Puno mi znaci tvoje misljenje, a i ova petica mi bas prija posle toliko godina!

    Pozdrav

  18. atajlo Says:

    Volim i ja tebe, podrazumeva se.
    Прецедник ispitne komisije.😀

  19. bubazlatica Says:

    Opet da kazem, eeee ljubav…ko carolija

  20. shaputalica Says:

    Dovoljan je i pogled. I ćutanje. Čarobno, čarolijo.🙂

  21. Suske Says:

    Pogled i ćutanje, što reče shaputalica. Reči su obično prazne bez njih.
    Odličan post😀

  22. Charolija Says:

    Hvala vam devojke na pohvalama, drago mi je da vam se svidja! Sve je to charolija zivota!

  23. JebenoPametan Says:

    Predivno napisano. Podsjetilo me na jednu osobu koja više nije dio mojeg života. Ah, ta lijepa sjećanja.

Leave a Reply

