Moja Jovana

moja-jovana.jpg

Moja ljubav i sreća, moja radost…
moja kiflica i pahuljica…
moj osmeh i moja suza…
moj oslonac i podrška…
moj najbolji drug i drugarica…
moj vodič i pratilac…
moja krokodilka i prinćipesa…
ljubavčica i čupavica,
drndulina i veselica…
moje prvo dete
moj prvi pogled u budućnost…MOJA JOVANA

10 Responses to “Moja Jovana”

  1. bubazlatica Says:

    sta bi mi bez nasih andjela

  2. charolija Says:

    bubica
    Istina je da nam zivot postaje zanimljiv tek onda kada nam ga deca ulepsaju!

    Pozz

  3. I2U Says:

    samo sam hteo da kazem da je buba sve rekla tacno, sta bismo mi bez nasih andjela.

    Znas kako kazu, deca su nase najvece blago, a i ukras ovog sveta ma kakav on bio prljav i zagadjen.

    Pozz

  4. Orpheus Says:

    dva puta sam već slao komentar, i nije prošao.
    Rekao sam da nisi navela “moja mala žaba, moja veštica” i slične komplimente koje im delimo😉
    tako ja svojoj devojčici kažem

  5. sarahkay Says:

    a gde je mon komentar?????

  6. charolija Says:

    Mislim da ce sada biti sve u redu sa komentarima, nesto sam cackala, pa sam zeznula! Sad je OK!

  7. shaputalica Says:

    Ih…Jovane su….Jovane.
    Rasplaka me, ženo božja.

  8. Charolija Says:

    Nase divne devojcice! Tako sam srecna, sto je imam!

  9. electrasdreams Says:

    Slatkis mali, tvoje jedino bogatstvo.

  10. Charolija Says:

    Ona je moje prvo veliko bogatstvo, imam ja i Marka, ali ne umem jos nista da napisem o njemu. Bas ne umem! Ne znaci da je zapostavljen, vec da jos nisam nasla prave reci! U postu “veliki mali ljudi” sam rekla koju rec o svoj svojoj deci!

Leave a Reply

