Zamalo i ja da postanem ”astrolog”

Ne sećam se tačno kada, poodavno beše, u mom kompijuteru se našao jedan astrološki program. Ukucaš datum, mesto i vreme rođenja, a on kao svaki pametni program, na zadate mu stavke, ispiše tekst na ekranu. Znak – taj, podznak – taj, mesec u tome – znači to i to, mars u tome – znači to i to, vi ste takvi i takvi…itd. Zezala sam se sa tim programom, kuckala razne datume čitala šta ima da se pročita, ne obraćajući pažnju koliko i da li ima istine u tome.
Igrom slučaja ili već kako moja sestra, negde baš u to vreme, nađe nekog astrologa da joj protumači natalnu kartu i on joj čovek protumači. Ne bi to bilo ništa loše da ona to nije platila 50 maraka. Ej bre 50 maraka, znaš kako je to onda bilo puno para! Sva srećna došla kod mene i donela mi da čujem to tumačenje, pošto taj astrolog sve to snima na kasetama.
Kaže: ”Da vidiš samo kako mi je sve pogodio!”
Prelušam ja kasetu, kad ono, znak – taj, podznak – taj, mesec u tome – znači to i to, mars u tome – znači to i to, vi ste takvi i takvi…itd. Čovek sve pogodio, mada sam i ja to sve mogla da joj kažem iz onog mog pametnog programčića i to za DŽ.

Kaže ona: ”Ma ne lupaj Ivana, on je profesionalni astrolog, bavi se time skoro 10 godina.”
Rekoh: ”Možda on 10 godina uzima pare za to, ali sve to može i moj mali pametni.”

Dođe ona posle par dana: ”…e ‘ajde baš da vidimo šta zna taj tvoj pametni!”. Da mi podatke neke svoje koleginice sa posla (o kojoj ja apsolutno ništa nisam znala), pa da vidimo šta tu ima.
Ukucam podatke, pametnjaković odradi svoje, dešifruje sve to lepo i prikaže tekst. E sad, pošto ja sve to volim da bude fino i uredno, otkucam tekst u wordu sa svojim komentarima, oduzmem, dodam, odštampam i pošaljem joj. Ljudi moji, da znate kakve su bile reakcije. Žena htela i da mi plati. Kaže, ama baš sve sam joj pogodila. Sve je tačno kao da sam živela sa njom. Prosto sam se uplašila, a boga mi i one su.
Sestra mi je sa posla donela još 5-6 papirića sa raznim podacima, kaže: ”…evo ti još posla, ali da im kažeš koliko to košta, koliko bi ti to naplaćivala?…”
”Ama neću ništa da radim i ništa da naplaćujem, to radi moj program, a ne ja.”
”Ma ‘ajde, to je i onako zezanje za tebe, a njima znači.”
Jeste, za mene je bilo zezanje, ali za njih nije. Uradila sam im još tih par horoskopa sa jasnom naznakom u tekstu da ja nisam astrolog. S obzirom da sam im pogađala, čak nisu ni verovale da nisam. Mislile su da sam baš stručnjak. Strašno! Nisam im ništa naplaćivala, mada sam zaradila, jer su mi sve one poslale po 15 maraka. Međusobno se tako dogovorile (rade u dobroj firmi). Kažu ”…za trud i vreme”. Jedva sam se posle otkačila od svega toga, jer sve one imaju momka, muža, mamu, tatu, sestru, strininu strinu… i svi bi hteli tumačenje natalnog horoskopa.
Dođe leto, a ja sa letom dobijem krila, nisu više mogle da me nađu i uhvate na jednom mestu (pravi blizanac hehe), pa su tako vremenom zaboravile na mene.
I tako moj programčić čuči još uvek negde u kompijuteru. Neka ga, mali je i ne zauzima puno mesta. On je dokaz da svako ko poželi može da postane ”astrolog”, da tumači natalne karte, pogađa i zarađuje, uz samo malo poznavanje psihologije ljudi. Neka hvala ja to ne želim. Možda ima istine u toj astrologiji, verovatno da ima, ali život je mnogo zanimljiviji i lepši kada ne znam šta će biti sutra!

karta.jpg

18 Responses to “Zamalo i ja da postanem ”astrolog””

  1. I2U Says:

    pa od toga moze leba da se najede.
    e, Ivana, da si naplacivala od tad do sad svima po 15 markona, do sada bi bila ih, gde znam. Mozda imala i svoj privatni aeroplan za skakanje🙂

    mada moram da se ogradim da ne verujem u to, ali isto tako zanimala me je numerologija. Ceprkajuci po Internetu nasao sam puno stvari o numerologiji. Seo jedan da, i poceo da citam. Izracunam ja sebi, i mogu ti reci da mi je dobro potrefilo, i da je moje karakterne osobine bas pogodilo.
    To je i najbitnije, ako si dobar psiholog, na osnovu jedne karakterne osobine coveka mozes da napravis pricu samo takvu. Uglavnom to i rade ovi “prognozeri”.

  2. Afrodita Says:

    Jednom prilikom mi je jedan moj poznanik,koji se bavi astrologijom u slobodno vrijeme,uradio natalnu kartu.
    Sjecam se bio je maj mjesec.Rekao mi je nekoliko
    sokantnih cinjenica,kojim sam se sumnjicavo smjeskala….tada.Danas,14 godina poslije,vidim sasma jasno znacenje svega onoga sto mi je rekao.

    🙂

  3. charolija Says:

    I2U
    Mozda bi ja i imala taj aeroplan kao sto kazes, ali jok! Astrologe neki ljudi i suvise ozbiljno shvataju, ne smem ni da pomislim da bih tako mozda menjala neke stvari, sudbine ili sta vec! Kupicemo mi avion od drugih, sladjih i postenijih para!

  4. charolija Says:

    Afrodita
    Ima nesto u toj astrologiji, nije da nema, ali ima i dosta prevaranata koji pojma nemaju!

  5. alea Says:

    Kako se cita tvoj post?Nista nisam uspela da vidim, smrc…

  6. naivna Says:

    Eh,ko ne bi ponekad poverovao u dobru natalnu kartu,ili horoskop?nisam uopste iznenadjena sto si “blizanac”,poznato mi je to.POZZ

  7. charolija Says:

    alea
    Nemam pojma sta se desilo, verovatno si naletela dok sam ja nesto cackala!

    Pozdrav

  8. charolija Says:

    naivna
    Svako moze, ako hoce da se uveri da ima istine u onome sta zvezde “kazu”, ali problem nastaje onda kada ljudi pocnu da preteruju!

  9. electrasdreams Says:

    E pa koleginice blizancice, ja verujem u horoskop. Nekoliko puta sam bila zabezeknuta prognozom / koja se ostvarila/ i od onda verujem da mnogo istine ima u tome.

  10. Charolija Says:

    Ima istine sigurno, ne verujem u one horoskope sto se pojavljuju po dnevnim i nedeljnim novinama, ali ono sto se tice odredjene osobe i te kako moze da bude tacno!

  11. atajlo Says:

    Članovi Komiteta za skeptička istraživanja iz Kanzas Sitija došli su na ideju kako da podvrgnu proveri tvrdnju da astrologija “radi”.
    Jedan od članova komiteta posetio je nekoliko najviđenijih i najskupljih lokalnih astrologa, sa zahtevom da mu pomognu oko izbora zanimanja jer mu je bio ponuđen posao u kome ima dosta rada sa decom. Trik je bio u tome što je on, umesto svog datuma, vremena i mesta rođenja, dao podatke Džona Gejsija (John Gacy), koji je tada u ćeliji smrti u Čikagu čekao izvršenje smrtne kazne za više svirepih ubistava.
    Da bi se bolje razumela ličnost Džona Gejsija, treba znati detalje o zločinima za koje je osuđen na 12 smrtnih kazni i 21 doživotnu robiju. On je ubio 33 dečaka (uglavnom tinejdžera) tako što ih je namamio u svoju kuću, vezivao ih, silovao i ubijao. Za ovaj test odabran je Džon Gejsi jer bi profil ličnosti sadističkog, seksualno motivisanog masovnog ubice morao da bude jasno vidljiv pod ispravnim indikatorom; ako su astrolozi zaista u stanju da “vide” ličnost i sudbinu neke osobe gledajući natalnu kartu, onda će sa Gejsijem imati lak posao.
    Džon Sendbak (John Sandbach), autor šest knjiga iz oblasti astrologije, dao mu je savet da “ne optužuje sebe što nije pružio više od sebe u nekim ranijim slučajevima, jer je preterano popustljiv i nije pokazao dovoljno odlučnosti”. Savetovao mu je da svakako radi sa mladim ljudima zbog “sposobnosti da im pomogne da ispolje svoje prave kvalitete”.
    Beverli Forel (Beverly Farrel), koja u svojoj knjizi sebe predstavlja kao “međunarodno priznatog autora, predavača i nastavnika religije, metafizike i astrologije, sa 30 godina iskustva u domenu paranormalnog”, takođe mu je savetovala rad sa mladima: “Imate veoma dobro zaokruženu ličnost i možete da budete dobar model drugima. Ako budete radili sa decom, nećete imati velikih problema. Vrlo ste upečatljivi i zračite nesebičnu ljubav. Vaša instinktivna svest i nesputan odnos prema životu može da oplemeni svakog s kim ste u kontaktu.”
    ………………..
    Izvini na prepreduuugom komentaru, ali nadam se da je opravdao sam sebe sadržinom.😀

  12. Charolija Says:

    Volim ja tvoje komentare i kratke i dugačke, a ovaj je baš dobar!

    Džon Gejsi je sigurno imao velike potencijale za rad sa decom, posebno sa dečacima!😆

  13. JebenoPametan Says:

    Heheh ajd baš ću pronaći i ja za sebe neki program pa možda nešto i zaradim.

  14. Charolija Says:

    Ako ti zatreba bilo kakva pomoć oko alanize natalnih karti, slobodno se javi. Još uvek sam u formi.😆

  15. JebenoPametan Says:

    Moja domena taman odgovara za nekakva takav poslić, možda da sve što sam do sada napisao obrišem i počnem gatati iz graha.

    Gledam u grah, šišam na nulu, integriram u uniju, bacam kašike, vježbam aerobik, snižavam promile – navali narode! – ovo bi bio idealan oglas.

    Pojma ja nemam o toj astrologiji i baš me zanima što bi meni izbacilo. Ako mi izbaci da ću biti bogat onda više ništa neću raditi i čekati ću da se obogatim. Hhahahhha…

  16. Charolija Says:

    Pametni to ti je jako pametan posao. Danas se pare najlakše zarađuju na gatanje. Devojci kažeš da će skoro da se zaljubi, babi da će skoro da je bole leđa, dedi da mu se nešto ne diže u zadnje vreme, ma nema da omašiš.😀

    Meni je “izbacilo” da ću da nasledim neko bogatstvo. Ćutim i čekam ko će to meni bogatstvo da ostavi…hehehe.😆

  17. JebenoPametan Says:

    ‘Ma kako neću biti neurozan kad 4 sata čamim čekajući’. Našao sam neke programe, ali su očito za moj mozak prekomplicirani ili me to jednostavno ne interesira. Ako nađem nešto što će mi odgovarati onda odredim simboličnu cijenu od npr. 10-20kn po prognozi i opušteno.

  18. Astrologija na moj način | Charolija Says:

    […] Pričala sam vam o mom iskustvu sa horoskopima, pa mi pade na pamet da bismo mogli malo da se poigramo. Ima puno onih koji se mnogo bolje razumeju od mene, koji su stručniji i koji su završavali škole i kurseve astrologoje, ali mi ćemo samo da se igramo sa malim programčićem koji imam i dalje. […]

Leave a Reply

