Palačinke

Obožavam palačinke, volim da ih jedem, a volim i da ih pravim. Ne znam odakle mi strpljenje, čak mislim i da je to najuzaludniji kulinarski posao. Dugo se spremaju, a pojedu se za čas posla. Kao da ništa nisi ni radio, ali eto volim. Nije mi samo jasno kod tih palačinki, kako nekad hoće, a nekad neće….? Sve isto radim i stavljam u njih, ponekad se bez malo, okreću same, a nekad se lepe za tiganj i budu bezveze. Kad su bezveze, iznerviram se, prospem sve što sam smućkala i smućkam ponovo. Nije mi teško. Obično iz drugog puta hoće da se prže. Jebote kao da su žive, pa znaju nešto? Večeras su uspele! Mmmm!

 

Palačinke

 

10 Responses to “Palačinke”

  1. I2U Says:

    Eh, te palacinke! Ja najvise volim da ih jedem🙂

  2. Suske Says:

    Ove gore dobro izgledaju🙂
    Ne volim da ih pravim, smaraju, ali kad me deca pritisnu, ja baratam sa dva tiganja da skratim vreme.

  3. sarahkay Says:

    obozavam ih u svim varijacijama…..imam specijalan tiganj i nikda se ne zalepe….
    pozz

  4. charolija Says:

    I2U
    Ma ja volim i da ih pravim, rekoh vec da ni sama ne znam zasto!

  5. charolija Says:

    Imam i ja specijalan tiganj samo za palacinke, ne mogu da verujem da mi nije palo na pamet da kupim jos jedan da i ja skratim vreme! Hvala Suske, na ideji!

  6. sarahkay Says:

    OOOo, i ti menjala boju kucice, bas je pregledno i elegantno…
    pozz

  7. drveni_advokat Says:

    možda u zagrejanosti tiganja?
    ponekad je (kako moja mama kaže) struja slabija, pa su i ringle manje tople . . . pokušaj da tiganj dooobro zagreješ, mislim da ne bi trebalo da ne uspeju🙂

  8. JebenoPametan Says:

    Ja ih također volim praviti i jesti – pogotovo uživam kada ih pripremam za nekoga tko mi nešto posebno znači pa na 100 načina. Upravo sada žderem jednu veću hrpu.

  9. Charolija Says:

    Pametni ja ih uvek pravim za one koji puno znače, pa mi zadovoljstvo uvek bude na nivou, a slane, punjene sa šunkom, kačkavaljem, krastavčićima, pavlakom, pa pohovane…. e te su baš za specijalne prilike.😀

  10. JebenoPametan Says:

    Ti baš mene hoćeš da izludiš heheh, ali ne možeš danas – taman sam lijepo radio po dvorištu i zaslužio sam palačnike – ovaj put sa nutellom. Njam, njam, njam…
    Ne znam jesi li ikada pravila palačinke u 2h iza ponoći, ja jesam i ne mogu ti opisati zadovoljstvo mlade dame kada sam ju probudio. Ok, prvo me skoro razbila jer ju budim, ali kasnije nije mogla da me udara jer se trudila da pojede više od mene. Hahaha, ali je život sladak.
    Pitam se tko joj sada to radi?!

Leave a Reply

