Ko kaže da mora da se spava?

Hronično umorna i neispavana, ne dozvoljavam sebi da se nerviram, a opet ponekad puknem i svima im se najebem keve. Mada nisu oni krivi, ali me vole i razumeju, pa se na kraju zajedno smejemo. Više se i ne sećam kako izgleda leći uveče u krevet i ujutru se probuditi, posle višesatnog neprekidnog sna.

Koliko god da imate dobru bebu, tako vam to bude. Majka ko majka, budim se čak i na njegov prd, a tek mrd. Šta ću tako me valjda priroda isprogramirala. Ne stigne dete ni da se probudi, ja sam mu već tutnula flašicu ili ga pokrila, pomilovala po glavi, dala cuclu ili već kako ubodem. Sreća moja, pa sam provalila da krevetac ima točkiće, pa sam ga privukla do kreveta, tako da noću treniram samo stomačne mišiće, prilikom pridizanja.

A bebac, više nije mali bebac, počinje da liči na pravog dečaka, ojačao, porastao, sve ga zanima. Pobrkala sam mesece, nije ni čudo, ali mi se čini da sam u šestom mesecu trudnoće, a da on ima osam meseci. Tako nekako. Znam samo da 1. aprila treba da se porodim, a da je njemu 17. aprila, prvi rođendan. Jovana je završila drugo polugodište… ne drugo, prvo polugodište i sad je dete na raspustu, pa ne moram da i pored svega, ustajem u 7h da je spremam za školu. Srećna ja!

Moj dragi mi pomaže koliko može, nije ni njemu lako, a pored svega trpi i mene. I tako, držimo se zajedno, ljubimo se, grlimo, volimo, čuvamo jedni druge i tako umorni smo jako srećni. Možda nismo baš normalni, ali normalni nikada nismo ni bili, tako da nam to nije ništa novo. Pored svega nismo ni društveni život zanemarili, ne nešto posebno, ali s vremena na vreme kada baba može da ga pričuva, pobegnemo negde u svet. To ću drugom prilikom da vam ispričam, kako i naš izlazak u pozorište, završi sa oduzimanjem vozačke dozvole. Kuda ide ova naša zemlja, često se pitam?

Negde od 1997. niko ne zna zašto, pa ni ja naravno, počela sam da govorim vrlo često, sve će da bude u redu 2008. godine. Kad me pitaju zašto, ja odgovorim da ne znam, ali da znam samo da će 2008. sve da bude u redu. Beše daleko ta 2008., ali evo je sada, samo još jedan dan i biće tu.

Znam da se ništa neće naglo promeniti, ali sam i dalje sigurna da će 2008. godine sve biti u redu. Neću se naspavati to je sigurno, ali što moram da spavam, važno je samo da smo svi živi i zdravi. Porodiću se, stavićemo tačku na trudnovanje, rađanje i porađanje, opet ću da skačem, opet ćemo da putujemo, pokupiću svu decu i idemo na more da se zezamo. Jedva čekam leto, ja sam letnji čovek. Ićićemo na Savu, na splav da kuliramo, pravimo roštilj i pijemo pivo. Kad već spomenuh pivo. Odvojiću jednu noć, decu ću da rasteram kod baba i deda i napiću se ko čovek. Biće leto i niko tada neće slaviti novu godinu, a ja ću reći: ‚‚…eto došla je i 2008. i vidiš da si bila u pravu, sada je sve u redu, sada je sve bolje!‚‚

Svima vam želim srećnu Novu Godinu, neka vam se ispune sve želje i težite da ispunite svoje snove. Snovi su sve!!!

13 Responses to “Ko kaže da mora da se spava?”

  1. electrasdreams Says:

    Bas mi se dopada tvoj blog iako sam samo nqa brzinu preletela. Kada budem imala malo vise vremena iscitacu na tenane. Pozz

  2. charolija Says:

    Hvala puno na lepim recima, pratim i ja tvoj blog. Ima puno toga zanimljivog da se procita!

    Pozdrav

  3. nemresbilivit Says:

    ma ja tako vec dvadeset godina govorim da ce 2055 biti super.. i vidjeces da hoce… nemres bilivit!

  4. charolija Says:

    nemresbilivit U pravu si ti, ali sa ove tacke gledista je 2055. bas daleko, a ova moja 2008. se priblizila skroz!

  5. sarahkay Says:

    Zelim ti sve najbolje,doci ce i san jednom ponovo, mada nista vise nije kao pre….ali mi idemo, svi mi dalje….
    super sto si opet tu, radujem se tvojim tekstovima…
    pozz 🙂

  6. charolija Says:

    Hvala draga Saro i slazem se da svi i sve uvek ide dalje. Tako i treba da bude.

  7. NeMresBilivit Says:

    sta stvarno? u vidi je kako je cakana… ma dosla samo tako, a ona moja 2055. cuci tamo negdje… sram je bilo, ko da ceka da odapnem pa da mi se smije… sve dobro u novoj…

  8. I2U Says:

    Srecna Nova Godina i sve najlepse u 2008
    Puno pozdrava i znas kako kazu, nema odmora dok traje obnova🙂

  9. Deda Says:

    E pa ja natenane procitah ovo do sada sto si pisala i bas sam uzivao.
    Sve najlepse tebi i porodici, puno zdravlja, dobrog sna i bezbroj skokova…
    Prvo sa decom u kuci, a onda onih pravih.

  10. charolija Says:

    I2U, Hvala puno na lepim zeljama i ja tebi zelim sve najlepse! A ove komunisticke izreke…pih…al` dobro razumemo se!

  11. charolija Says:

    Dobro dosao Deda, lepo od tebe sto si svratio i drago mi je da si uzivao!
    I ja tebi zelim puno srece, zrdravlja, ljubavi i svega cega se setis!

    Hristos se rodi

  12. Deda Says:

    Vaistinu se rodi!
    Srecan Bozic!

  13. Steva87 Says:

    Majke mi kad ce to leto?Tek tad nece biti kuntanja.Pohvale za blog!

Leave a Reply

