Padobranac u drugom stanju

E opasno sam se malopre, po ko zna koji put u životu, iznervirala zato što sam žensko!!! Stvarno ne poznajem nijednu osobu koja više ne voli, (ne koristim reč mrzeti, mada se ovde može upotrebiti), što sam eto rođena sa tom rupom. Sad me je malo već prošao taj bes, ali u suštini on uvek postoji, pa i ne znam više šta je bio razlog da tako popizdim. Razlog nije ni bitan!

Živim baš lepo i srećna sam u životu i braku, ali nikako da prestanem da zavidim muškarcima. Drugačija sam, mozak mi je satkan nekako drugačije, nego drugim ženama. Ja sve umem, sve mogu, sve smem, ničega i nikoga se ne bojim, ne volim da budem slabiji pol i nisam…, ali s obzirom da sa radošću očekujem i treće dete, što bi rekli ljudi, trudna sam, sve je očiglednije da sam baš žensko.

Znate već možda kakve su trudne žene, samo nešto zakeraju, sve im nešto fali, pa ih boli ovo, boli ono, ne smeju ovo, ne smeju ono, pa bi jele ovo, ali ne baš to, nego ono, pa plaču bez razloga, pa se svađaju, ma čudesa… e od svega toga ja se jedino svađam. A znate li zašto se svađam? E zato što ne mogu da radim sve ono što sam radila dok nisam bila trudna, a trudna sam baš zato što sam, šta? ŽENSKO!

Možda bi se neko pitao, zbog čega se ova u stvari buni. E pa bunim se zato što nisam mogla da idem u Banja Luku na takmičenje i zato što ne mogu, tj. ne daju mi više da skačem. Ne bih se ja takmičila u BL, (nisam ja još dobar padobranac), ali da nisam žensko takmičila bih se, zato što bih imala mnoooogo više skokova i ne bih imala tolike pauze, zbog trudnoće. Da kažem samo još i da je padobranstvo sport u kom nema podele na žene i muškarce. Svi smo jednostavno padobranci. Eto opet sam se iznervirala. Niko ne ume da me iznervira kao ja samu sebe. Sad se smejem od muke! Stvarno se smejem!

Naša ekipa je u BL osvojila drugo mesto, dobili su pehar i medalje i srećna sam zbog njih. Oni večaras slave, a ja sedim ovde i čukaram. Sedim ovde, zato što Jovana sutra ujutru ide u školu, a Marko spava, a ja sam trudna i sve veća, ma sve sam slađa, ali po ovom tekstu se može reći i sve luđa.

I ne mogu sada da lažem da se nismo lepo dogovorili, moj dragi muž i ja, da leti putujemo, zezamo se, skačemo i pravimo decu, da zimi trudnujemo, a u proleće se porađamo. Tako smo uradili i sa Markom i sa ovom bebicom u stomaku, a onda ćemo da stavimo tačku na trudnovanje, rađanje i porađenje. Biću i ja padobranac za poštovanje, pa nema veze što sam žensko!

12 Responses to “Padobranac u drugom stanju”

  1. Izdrugogugla :: Ivan Says:

    I bre vi zene samo dramite… ali nekad sa/bez razlogom

    sve pohvale za to sto si napisala: “Ja sve umem, sve mogu, sve smem, ničega i nikoga se ne bojim, ne volim da budem slabiji pol i nisam…”

    Nikad i niko ne treba da bude slabiji pol tj. da postoji diskriminacija polova. Elem, sve cestitike za tvoju ekipu, a sad cu tebe da kritikujem, jer svako tvoje stanje bilo da si raspolozena ili nervozna, tuzna, oseca i beba. Stoga, moras da budes vesela, da se radujes, i nikako da skaces iz aviona.

    A da jos nesto da ne zaboravim, to da li ce te ostali svet postovati i diviti se sto si padobranac sa xxx skokova nije mnogo bitno. Tebe ce ljudi postovati zato sto si osoba koja po tekstu napisanom ume sve, moze sve, ne plasi se nikoga i voli da skace, a pre svega postovace te zato sto si majka dvoje dece i treceg na putu.

  2. Izdrugogugla :: Ivan Says:

    vidi sad, ima i slika

  3. charolija Says:

    Hvala na lepim rečima, a i na kritici. Ma znam ja sve to, ali ja mnogo volim da skačem, a sad ne mogu, pa malo tako povremeno podivljam. Ne kaže se bezveze, “drugo stanje”!

    I još nešto, ja ne skačem da bih bilo koga zadivila. U ostalom krećem se u takvom društvu gde to uopšte nije ništa neobično i strašno. Uđe ti to u krv i onda samo u nebo gledaš. Skakala sam već trudna, čak ni to nije mnogo neobično, ali samo u prvih par meseci. Sada više nije preporučljivo.

    Htedoh nešto da napišem na tvom blogu, ali nešto nije OK, ili sam ja nešto zeznula…proveri!

    Pozdrav

  4. Izdrugogugla :: Ivan Says:

    ostavila si komentar na mom blog-u. hvala.
    ma znam kako ti je. kad nesto volis da radis, a ne mozes, onda je covek iznerviran sto to ne moze trenutno da radi.
    shvatio sam ja da ti ne skaces da bi nekog zadivila, vec zato sto to volis.
    a i zadivila si pre svega mene jer stvarno za skakanje iz aviona treba biti poprilicno hrabar, tj. treba imati m…
    iskreno, ne znam da li bih se ja usudio na taj cin.🙂

    puno pozdrava

  5. charolija Says:

    Na 381 sam ostavila komentar, ali htedoh ti nesto ispricati tamo na space o onom seksu, novinama i tako tome…pa nije moglo…

  6. sarahkay Says:

    hej, procice i to stanje, a onda ces u nove pohode, sa tvojim padobranom….
    pozz

  7. charolija Says:

    Ma znam ja to…hvala na podrsci!

    Pozdrav

  8. Izdrugogugla :: Ivan Says:

    za space je potrebno da imas hotmail ili msn nalog. ali zato postoji shoutbox!
    pozz

  9. bubazlatica Says:

    …e ,eto da upoznam i zenu padobranca…ja se u principu ne plasim uobicajenih stvari al` visine da i skakanja sa visine definitivno da…divim ti se do imbecilnosti…hrabro srce…pozzz za bebu:))

    Strah je uobičajen i sasvim prirodan, ali savlađivanje tog straha dovodi do neslućenih visina u svakom smislu te reči i do neverovatnog osećaja slobode. Hvala ti!

    Pozdrav

  10. alea Says:

    Što bi rekli ljudi, trudna si, pa kad se ”raskrstiš”, što bi rekli ljudi (budibogsnama od izraza), srećno ti skakanje.

    Hvala

  11. drveni_advokat Says:

    hej, gledaj to sa vedrije strane! oni nikada neće moći da osete stvaranje novog života u njima, jer njihovo telo to nije sposobno da učini!😀 razumem te kako se osećaš, mnogo puta me je nerviralo kada su mi u muzičkoj školi govorili da neki moj vršnjak svira bolje od mene, jer je muško i građa, konstitucija mu je dala jaču ruku . . . vežbala sam po 10h na dan😀 i pokazala sam sebi da mogu. a njih ko šiša. neka se beba rodi živa i zdrava, a skakaćeš ti još mnogo puta i nadoknaditi sve. a to što ćeš imati (još jednu bebanu) niko neće moći da sebi stvori bez odricanja. ali to su slatka odricanja!!!🙂

  12. #pratiblogere – padobranstvo kao život « Uspesi, padovi i život uopšte Says:

    […] Padobranac u drugom stanju CITAT: …..E opasno sam se malopre, po ko zna koji put u z(ivotu, iznervirala zato s(to sam z(ensko!!! Stvarno ne poznajem nijednu osobu koja vis(e ne voli, (ne koristim rec( mrzeti, mada se ovde moz(e upotrebiti), s(to sam eto ro?ena sa tom rupom. Sad me je malo vec’ pros(ao taj bes, ali u sus(tini on uvek postoji, pa i ne znam vis(e s(ta je bio razlog da tako popizdim. Razlog nije ni bitan!……. […]

Leave a Reply

