Veliki mali ljudi!

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 5th Birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie Expecting a baby Ticker

 

Od svoje 18. godine, kada mi je sestra rodila Dušana, moj život je vezan za decu! Taman kada sam, kao ja, trebala da prestanem da budem dete, ponovo sam podetinjila uz njega. Evo baš sada me prekinuo u ovom pisanju. Zove me telefonom da mi kaže da juče nije bio u školi, svojom voljom. Uvek mi je sve pričao, pa i sada eto. Žao mu je što laže svoju mamu, pa da olakša dušu, zove mene. Oduvek sam govorila da je on moje prvo dete, što u stvari i jeste, samo što ga nisam ja rodila.

Nikola je moje drugo dete, tj. i njega mi je rodila sestra. Mislila sam da ni svoju decu neću moći da volim kao njih dvojicu. Taman kada je Dule izašao iz pelena, došao je Nikola. Bukvalno su odrasli uz mene, tako da me pelene nisu zaobišle.

Tako je vreme išlo i njihova tetka tj. ja, je dobila neodoljivu želju da ima svoje dete. Na brzinu da ispričam sve, pa ću drugi put da detaljišem. Iz neuspelog pokušaja braka, rodilo se moje zlato, Jovana! Još od sedmog osnovne sam pričala, da ću imati ćerku i da ću je zvati Jovana. Moja želja se ispunila u 25 godini. Posle dve i po godine Jovanin tata i ja smo se rastali. Nismo se svađali, tukli i slično, jednostavno više nismo mogli zajedno. Isuviše smo bili različiti. U stvari…ma drugi put o tome. Tako smo Jovana i ja rasle same, uz Dušana, Nikolu, babu, dedu, tetku… Dosta smo putovale, provodile se, vaspitavale, plakale, ma sve smo zajedno radile. Mislila sam da neću imati više dece, da se neću nikada udati. Tatu je naravno redovno viđala! Kad god je poželela. Kažu nikad ne reci nikad. Dođosmo i do padobranstva. Moja neostavarena želja je bila, da postanem padobranac. I tako, postala sam padobranac i padobrančeva žena. Jana je njegova ćerkica iz slične veze kao što je bila i moja.

Marko je naš sin, a bebica je naše drugo dete koje očekujemo. Nastaviću ovu priču, drugi put. Izmešala su mi se sećanja, a i malo smo komplikovani. Srećni, ali ipak komplikovani!

fotke

 

5 Responses to “Veliki mali ljudi!”

  1. sarahkay Says:

    Prica je luda, a tek slikice, ja neznam to tako lepo da ubacim,hvala na komentaru koji si ostavila kod mene, i dala ,mi priliku da upoznam tvoj blog…
    veliki pozdrav..

  2. charolija Says:

    Nemoj mi se zahvaljivati! Priču ćeš tek detaljnije da čuješ, vremenom. A što se slika tiče, odeš na pomoć i tamo ti je sve lepo objašnjeno!
    Pozdrav

  3. afroditta Says:

    Sjajni ste,svi 🙂

  4. Charolija Says:

    Hvala Afroditta!

  5. Komentari i komentatori (prvi deo) « Charolija Says:

    […] novembra, 2007. mi je Sara ostavila prvi komentar, na post “Veliki mali ljudi“, sigurno i ne sluteći koliko će me usrećiti. “Prica je luda, a tek slikice, ja ne […]

Leave a Reply

